Tiny - Oudenaarde

A

Anonymous

Guest
Regelmatig staat op chatbabe Tiny (vrouw zoekt man).

Blond denk rond de 40 j en zeker nog uitstekend mooi lichaam.

Paar keer geweest en mooie rijpere slanke dame c cup.

Ontvangt rond Oudenaarde.

Meestal late namiddag en ook als past weekends namiddag.

Voor het actieve gedeelte is het zéér goed.

Pijpt enorm goed en lang.

Doet zelf mee met de nodige geluiden.

Als je wil stoppen vraag ze zelf he doe nog wat verder he en zeker heet konijn hi of wel ben ik zo goed....ha ha.
75 € uurtje.

Aangezien dit niet openbaar staat tel nr. op websites ga ik hier ook niet op plaatsen.
Degene die echt zouden willen gaan kunnen bericht sturen.

Groeten

Voormalig lid 597

Toogplakker
7 mei 2015
64
0
Hey daar,

Ik heb ook eens met haar afgesproken.
Goeie sex, vriendelijke dame.
Maar haar gezicht is niet mijn smaak dus het zal bij deze ene keer blijven.
Maar ik kan mij wel voorstellen dat iemand anders wel graag langs gaat.

A

Anonymous

Guest
Zijn dvp met mooi gezichtje maar de seks trekt op geen kl.....n.

Kunnen niet alles hebben he.

Prijs kwaliteit vind ik ok.

Ieder zijn smaak natuurlijk he.

De groeten

Voormalig lid 597

Toogplakker
7 mei 2015
64
0
Volledig mee eens hoor!
Maar een mooi gezichtje doet bij mij veel om te genieten. Maar dat ligt volkomen aan mij :)
Maar de sex was wel heerlijk;-)

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
My God!! Dit was het eerste wat in mijn hoofd kwam, toen ik bij deze dame binnenging. Ik twijfelde even om rechtsomkeer te maken, maar ze was al naar de kamer en ik pikkelde dan maar achter.
De voortuin is erger dan een containerpark, en die indruk heb je gans de tijd. Het ruikt er hééél onfris, en dat is lief gezegd, het stinkt er gewoon naar haar vele honden en katten die ze heeft.
Als je puur voor de seks gaat, ok. Alhoewel ze nooit vriendelijk en lief is. Ze probeert zoveel mogelijk tongzoenen te vermijden. Of het was een slecht moment, of ik ben kieskeurig, maar daar ga ik NOOIT meer terug.
Ik ben in haar klaargekomen, en daarna wast ze zich niet. Slipje aan, kleedje aan, en op naar de volgende. De handdoek en het washandje die ik kreeg om mij aan de lavabo te verfrissen achteraf, leken in jaren niet gewassen.... ik heb mijn penis dan ook miniem met water gespoeld en thuis een uitgebreide douche genomen.

Enfin, ik ga niet alles opsommen wat ik zag, rook, en vaststelde, want ik breek niet graag af. Maar ik wil alleen waarschuwen waar je u kunt aan verwachten.

Sorry voor de mensen die daar wel van houden, maar de omgeving waar "het" zich afspeelt vind ik belangrijk, en dan mag het wat meer kosten!

A

Anonymous

Guest
Ja is daar wel ouderwets ok...

Maar heb al veel erger gezien en terug gekeerd...

In ieder geval alles is fout maar heb je ze toch geneukt en NIET tevreden dat je ze niet mocht kussen..

Dus zo erg zal het dan ook weer niet geweest zijn....

Tot daar.

A

Anonymous

Guest
Hebben er hier 25 a 30 tel nr. gehad maar geen enkele recensie.

iedereen vraagt nr. !

En ja als er nieuwe opstaat met tel nr. (zie wie heeft ervaring) komt er ook geen antwoord.

Heb de indruk dat het hier veel BLA BLA is he.

met2

Toogplakker
29 mei 2015
65
16
oke buiten en binnen was het rommelig maar ik ga voor de seks en die was zeer goed
tongzoenen deed ze zeer goed had haar tong al aan de deur in mijn mond en voelde onder haar kort rokje en haar kutje was al naakt en lekker nat ze was zeer goed in bed heb ze meerdere keren vol gespoten in haar kut en ook goed gelikt, ik zou graag nog terug gaan maar het spijtige is dat ze van zo ver is voor mij

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Ook vandaag eens naar Tiny geweest. Ik had slechter verwacht als ik sommigen hier hoorde klagen over het huis. Dame zelf heel vriendelijk en heel goede sex.
Kamer was wel koud maar we hebben ons vlug opgewarmt :)
Voor herhaling vatbaar.

wandelaar1980

Toogplakker
27 mrt 2015
30
5
Ik ben ook al een paar keer geweest dankzij Claude en vind ook dat sommigen overdrijven in hun reactie , ok er hangt een geur van honden maar na 5min ruik je dat niet meer ik vind het prijs/kwaliteit meer dan behoorlijk

met2

Toogplakker
29 mei 2015
65
16
Ajax3Stars zei:
THX met2 voor de foto's, daar hebben we wat aan!
Misschien ook een creampie foto?

creampie is het geworden zelfs zeer creampie :) :) :) ik was te geil om nog aan foto's te denken heb haar kut uit gelikt voor een tweede lading in te spuiten.
Het enige probleem is dat ze zo ver weg woont voor mij. Het kan ook als trio als je met 2 mannen gaat hmmmm zou lekker zijn

A

Anonymous

Guest
Zou iemand mij haar telefoonnummer willen sturen via privébericht? Alvast bedankt.

nzctom

Toogplakker
17 mei 2015
39
3
Gb, zou ze eventueel sandwich willen neuken? Laat ze anaal toe? Anders zou ik wel mee durven gaan

Terug
Naar boven