Tiny - Oudenaarde

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
ik vrees dat we eraan zijn voor de moeite ... heb ook niets mogen ontvangen tot op heden

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
hle1805 zei:
ik vrees dat we eraan zijn voor de moeite ... heb ook niets mogen ontvangen tot op heden

Ik snap het wel, 9 postings en geen daarvan een recensie of iets in die geest....

Maar dit linkje zou je moeten helpen.

Een beetje slimme lezer vogelt het uit... Krijgen we er een recensie voor terug hle1805, guanoikke, mdho2, dannied51, Daniel, loperken & nog 30 anderen....

Just my 2 cents.

A

Anonymous

Guest
Ik heb er hier toch zeker al een stuk of 10 dat nummer bezorgd. Weinig bedankjes gekregen.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Als je het al een 10 keer gedeeld hebt en hierboven staat nog een linkje waar zeer duidelijk haar nummer staat voor iedereen, dan hebben we ongeveer met zen 40 haar nummer. Allemaal eens smsen en haar box zit vol. Mij antwoord ze in ieder geval niet meer....

Wat is dan het beste? Beperkte kring via chatbabe die regelmatig met haar kunnen afspreken of gans de meute van nzc tergelijkertijd en ze er de brui aan geeft?

Busboy.

A

Anonymous

Guest
Ik heb die 10 niet in één keer gedaan. En mij beantwoord ze wel.

guanoikke

Snuffelaar
13 nov 2017
22
9
Ik gisteren langsgeweest. Uur op voorhand gebeld. Ze deed open in sexy kleedje en nat haar. Dus wellicht net gedouched. Financiën geregeld. Ze is wel wat zwaarder geworden. Wel stevige borsten. Gevraagd om me te teasen en met haar kut over mijn lul te wrijven. Geil! Ze liet er hem inglijden. Al vlug haar kut volgespoten. Daarna rollen omgedraaid en in missio nog eens hetzelfde. Deze dame doet het graag!

Guillaume

Toogplakker
20 jan 2019
32
6
Heeft iemand nog bij deze DVP geweest?
Haar nummer was 04....32, maar ze antwoordt niet meer.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Lap, een dame in Oudenaarde, eens vlakbij, blijkt ze gestopt te zijn. Das balen.

Terug
Naar boven