Tiny - Oudenaarde

A

Anonymous

Guest
Aanstaande donderdag ga ik er eindelijk eens geraken. verslag volgt.

A

Anonymous

Guest
Het is dus niet donderdagmiddag geworden, maar deze avond. De allereerste dvp die gelijk met 5 wuro wisselgeld klaar stond. Ik moest 75 euro betalen, gaf haar 80 omdat ik het niet gepast had. Dan de dame zelf. Ja, dat zou je buurvrouw kunnen zijn. Je betaalt ook niet voor een pinup. Voor die 75 euro, daar heb ik heerlijk voor genoten. Ze is niet de mooistw maar ze mag er zijn. Haar kutje is lekker strak. Wordt lekker nat, ook niet te nat. En heb ik 2 keer lekker vol gespoten. Dan het huis. Ja, ouderwets, oud. Er zitten honden in huis. Maar wat ik hier bij sommigen gelezen heb....... zo erg is het niet hoor. En de dame zelf en de slaapkamer zijn heel erg schoon. Ja het washandje en de handdoek. Dat is wat ouderwets en behelpen he. Maar ja wil je ook nog badservice erbij voor 75 euro? Voor mij een uitstekend adresje. Jammer genoeg (of misschien wel gelukkig) erg ver rijden voor mij. Maar ik ga ondanks dat zeker nog terug. Volgende keer mijn fiets mee. De Volkegem wenkt.

Opznhondjes

Toogplakker
14 apr 2017
72
6
Nou met zo'n goede recensie kan ik niet op mijn stoel blijven zitten.
Haar gauw keer bezoeken.
Moet het verre rijden waard zijn

Sidarta

Toogplakker
13 sep 2015
106
10
Ik had graag haar nummer ook gehad. Ik sta te popelen om een bezoekje te brengen na het lezen van de recensies!

patje10

Snuffelaar
10 jun 2015
7
0
Als je graag een behaard poesje ziet zit je goed ze is niet moeders mooiste heb haar goed volgeschoten en mocht er ook foto van nemen wel niet van gezicht voor herhaling vatbaar misschien als de nood hoog is en in de buurt ben

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
nummer is altijd welkom en als patje de foto eens zou willen doorsturen dan zou ik hem daar ook heel dankbaar voor zijn :)

guanoikke

Snuffelaar
13 nov 2017
22
9
Kan iemand haar telefoonnummer in privé bericht sturen? Heb zin om een kutje vol te spuiten. Thx!

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Graag ook tel nr in pb. He er nog eentje die niet besproken werd in overschot. Ze zuigt het wit uit je ogen .

Terug
Naar boven