Tinder

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Zo af en toe kijk ik voor de gein rond op Tinder.
Best grappig, nu al twee dames getroffen die zo megageil zijn, en die ik dus ook rubberloos volspuit in alle gaten.
Ééntje is zelfs zo geil, die zou wel door 10 man geneukt willen worden en daarna compleet ondergespoten willen worden.
Ik ben ze aan bewerken om die 10 man ook rubberloos toe te laten. Vooralsnog wil ze dat niet maar wie weet na een tijdje.

Zijn er hier dan in dat geval geïnteresseerden te vinden?
Hieronder een foto van haar heerlijke kutje....

Greetz, Handy

image.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ter aanvulling:

Ze woont regio Rotterdam.
Mochten er bij voorbaat al geïnteresseerden zijn hoor ik het wel.....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat ook goed werkt Zijn de 18+ groepen op facebook, heel veel single lady's die wel open staan voor een one night stand. Ik heb er dacht ik 6 gehad, varierend van 28 tot 46. Allemaal mijn regio. Een daarvan wilde niet zc, rest wel, maar je moet ze inderdaad wel eerst verwennen, dan zijn ze geil genoeg en kan je er zo op.
Laatste vorige week, 28 jaar, had al 5 jaar geen sex gehad, die was zo geil, daar ben ik van 17:00 tot 22:00 geweest. Alleen maar sex, tering wat een feest. Nu na haar vakantie nog een ontmoeting in het verschiet.

Let wel, om in de 18+ groepen te geraken moet je, je aanmelden bij zo'n groep, bv de groep verboden verhalen 18+
En vergeet niet, als je het doet met je publieke account, geniet de hele familie mee..... Dus ff een accountje aanmaken en alles op " alleen vrienden " zetten. Dan kunnnen alleen de groepen waar je lid van bent je foto,s zien, even gedult en je inleven in de groep doet wonderen, als je bij de eerste de beste meid een berichtje schrijft dat je haar wil neuken dan gooien ze je er af. Dus mannen. Op eigen kracht weer wijven versieren !!!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    184,5 KB · Weergaven: 7.121
A

Anonymous

Guest
Badoo

Ook hele fijne site,

Ff een collage waar ik geweest ben

Glijmidde
limage.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    114,7 KB · Weergaven: 7.049
  • image.jpg
    image.jpg
    122,1 KB · Weergaven: 7.053

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Tinder = FAKE en pure oplichting !
Bij de gratis app krijg je amper een match ... betaal je 19,95e per maand dan ineens vind iedereen je leuk .

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
gblover zei:
Tinder = FAKE en pure oplichting !
Bij de gratis app krijg je amper een match ... betaal je 19,95e per maand dan ineens vind iedereen je leuk .

Heb er geen last van. Gratis versie doet het perfect. Nog niets gescoord, maar wel veel leuke whatsapp meiden die steeds iets verder gaan. Geduld is een schone zaak.. 1 x was onzinlokker naar een 0900 site. Rest prima

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Al meerdere keren een top baredate gehad via Tinder.
Gewoon grati. Niks aan de hand.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    205,5 KB · Weergaven: 7.160

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Badoo, 3 keer niks. Zitten ook diverse dames van kinky zag ik. Verder hoop lelijkers en nepperds.

Heb je voor die drie meiden ook betaald?

A

Anonymous

Guest
Die 3 meiden is 1 dezelfde , niks betaald , etentje thats iT

Badoo is een topsite om te scoren weet niet waar jij je info vandaan haalt maar gewoon top badoo.

Glijmidde
limage.jpg

A

Anonymous

Guest
fergiefucksgirls zei:
Badoo, 3 keer niks. Zitten ook diverse dames van kinky zag ik. Verder hoop lelijkers en nepperds.

Heb je voor die drie meiden ook betaald?

Fergie sorry dat ik het zeg maar wat ben je toch een knuppel

Die 3 foto's is dezelfde dame. Nee niks betaald, goede klik, we gaan wel eens iets eten, cocktail drinken, ze is ook wel eens mee geweest naar het buitenland met me maar wel nadat ik het vroeg aan haar.

Ja als je het zo bekijkt heeft het me wel geld gekost.

Badoo is een topsite om te scoren!

Glijmiddel

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@ CWP:
Ook de tweede dame waar ik in haar kont zit op de foto heb ik via Tinder leren kennen.
Die doe ik nu regelmatig met een vriend van me er bij, omdat ze verzot is op twee pikken tegelijk.

Gisteravond heb ik overigens de dame van de foto met het bierflesje weer gevuld......was weer heerlijk....

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    101,7 KB · Weergaven: 1.787

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
Handycarp zei:
Ter aanvulling:

Ze woont regio Rotterdam.
Mochten er bij voorbaat al geïnteresseerden zijn hoor ik het wel.....

Tsja, dat is voor mij wel handig ja, eerlijk gezegd. Verder heb ik weinig geluk op Tinder, probeer altijd oudere dames te scoren.

Lukt niet. :lol:

A

Anonymous

Guest
@CWP,
Heb je een link naar die 18 plus groep?
Kan m niet vinden via search box.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Het zal vast aan mij liggen, maar via Tinder een match krijgen blijkt vrijwel onmogelijk haha. Via Badoo ook al tijdje aan het rondneuzen, maar gaat verre van zo makkelijk als jullie het voordoen.

Doen jullie het met betaalde versies? kan me best indenken dat dat zal schelen.. maar als je dus tips heb zou ik het wel eens willen weten want ik krijg er niet erg veel uit via dat gedoe.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
heb ook mijn twijfels over dit soort sites en andere waarbij je moet betalen om berichten te versturen , merendeel is fake en houden je erg aan het lijntje ...... Kans op een date is minimaal .

Terug
Naar boven