Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker ben ik wel geinteresseerd!Ter aanvulling:
Ze woont regio Rotterdam.
Mochten er bij voorbaat al geïnteresseerden zijn hoor ik het wel.....
heerlijk twee pikken erin@ CWP:
Ook de tweede dame waar ik in haar kont zit op de foto heb ik via Tinder leren kennen.
Die doe ik nu regelmatig met een vriend van me er bij, omdat ze verzot is op twee pikken tegelijk.
Gisteravond heb ik overigens de dame van de foto met het bierflesje weer gevuld......was weer heerlijk....
Hoe kom je dan met ze in contact op badoo. Ze moeten jou dan toch eerst liken?Badoo zitten echt lage kwaliteit dames op
Soms kan je ze ook direct benaderen. Bij hinge moet je wel matchen.Hoe kom je dan met ze in contact op badoo. Ze moeten jou dan toch eerst liken?
Dat "kanaal" was ik nog vergeten inderdaad....Ik heb ook een tijdje wordfeud gespeeld en met name laat in de avond of in de nacht ontstond er dan wel eens een gesprek op de chat met een vrouw waar ik toevallig tegen speelde. Hoe later op de dag, hoe pikanter het gesprek soms werd....Ik heb via wordfeud twee vrouwen leren kennen die ik ook écht ontmoet heb. Met eentje ben ik een tijd bevriend gebleven en ging ik ook wel eens mee op stap. Met de andere vrouw heb ik een keer een dag doorgebracht. Met beide is het niet tot seks gekomen, maar we hadden het wel gezellig dus dat is ook prima. Er hoeft niet altijd geneukt te worden om het leuk te hebben met iemand, toch?Ik heb de afgelopen 15 jaar regelmatig dates gehad en geneukt met dames die ik leerde kennen via spelletjes met een chatfunctie, zoals Wordfeud of WordOn. Ik denk alles bij elkaar een stuk of 10. Sommige eenmalig, andere voor langere tijd. Eén daarvan is net als ik gebonden, ga ik na 8 jaar nog steeds mee om en we zien elkaar regelmatig voor spetterende seks. Dus ik onderschrijf het verhaal van Single67: geile vrouwen zijn overal te vinden.