Tinder date 2x volgespoten

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Zal vast niet zijn omdat hij zich zo netjes en voorkomend heeft gedragen. :D

Met een nieuwe prepaidkaart een vers account openen loop je tegen de beperking aan dat je telefoon gegevens
voor de site van Tinder te vinden zijn. Ze selecteren niet langer op telefoonnummer maar ook op de gegevens van de telefoon die je gebruikt. Zo val je door de mand. :mad:

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Zal vast niet zijn omdat hij zich zo netjes en voorkomend heeft gedragen. :D

Met een nieuwe prepaidkaart een vers account openen loop je tegen de beperking aan dat je telefoon gegevens
voor de site van Tinder te vinden zijn. Ze selecteren niet langer op telefoonnummer maar ook op de gegevens van de telefoon die je gebruikt. Zo val je door de mand. :mad:
Heb je dat zelf bedacht of hoe kom je daar bij?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Geen enkel probleem dat je twijfelt aan de juistheid van mijn bewering in post 22.
Dat betekent niet dat ik me geroepen voel op jouw verzoek in te gaan.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Lees de forumregels van nzcforum eens en probeer die ook toe te passen.

BareBear

Toogplakker
17 aug 2022
37
22
Waarom werd je geband op tinder?
Dat weet je natuurlijk nooit maar een anoniem profiel met de tekst dat je al een relatie hebt werkt als een rode lap op een stier voor alle vrouwen die op Tinder zitten omdat hun ex hun bedrogen heeft. Als er zo enkele klikken op rapporteren is het byebye account.

En ja soms ook de grenzen wat opgezocht. Uitdagende profielen waarbij het aan de foto's al duidelijk is wat je zoekt scoren vaak goed om dames te vinden maar de levensduur van die accounts is heel laag.

Vroeger geen probleem want gewoon een nieuw nummer en een nieuw e-mailadres nodig...

Terug
Naar boven