Tina - schaarbeek

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
385
276
Ziet er lekker uit, enkel precies wat minder stevige borsten? Precies een push-up bh dat ze gebruikt.

Onyx

Toogplakker
19 feb 2019
38
35
Je moet echt veel geluk hebben met haar soms geeft ze goede service maar meestal wordt het niets, ze is erg mooi van gestalte klein en slank erg mooie natuurlijke borsten.

Verwacht weinig tot geen inspanning van haar je zult alles zelf moeten doen maar eens je ze geil krijgt laat ze zich wel nemen.

Ontvangt in een hotel dichtbij noordstation op het 5de verdiep 4verdiepen met lift en de rest is met de trap gelukkig wel airco op de kamer

Had 200€ betaald voor 1 uur, geen tongzoenen mogelijk wel cip en vingeren

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Vanmiddag bracht ik een bezoekje aan Tina.
Voorafgaandelijk duidelijk gecommuniceerd over de wensen: tz, cunni, pzc, nzc, cip... tarief 130 voor 30min wat me fair leek.
Ze wou geen video call doen en ook geen extra selfie sturen.
Ik toch naar Schaarbeek. Had vooraf aangegeven om welk uur ik daar zou zijn, had ook mijn locatie gedeeld en op haar vraag nog eens 30min voor aankomst haar gecontacteerd.
Kom ik na meer dan een uur rijden exact op het afgesproken uur bij haar aan (Europa Hotel). Ik stuur een berichtje dat ik er ben wat ze ook kon zien op mijn locatie. Krijg ik als fucking antwoord, "baby you need to wait 15minutes".
Ik mijn in de lobby van het hotel gezet en na een kwartiertje kwam de vorige klant naar buiten, die zag er niet meteen stralend van vreugde uit.
Ik naar boven, ze zit op de 5e verdieping en de lift gaat maar tot +4.
Ze deed open en verwelkomde mijn in een zeer duistere kamer. Haar gezicht stond niet echt vrolijk. Ze droeg losjes een badjas.
Wel de foto's op RL zijn wel heeeeeel flatterend, ik herkende haar gezicht maar een glimlachje kon er niet van af enkel een korte vraag "30 minutes or 1 hour". Alvorens in te gaan op haar vraag wou ik toch even de borsten checken.
Ik weet niet wie Onyx heeft ontmoet maar zeker niet Tina, "erg mooie natuurlijke borsten" in recensie, "stevige nartuurlijke borsten" in PB meldde hij.
Toen ik de badjas opendeed zag ik twee grote slappe hanguiers, dus Freewilly69, je had 100% gelijk, ik zou het zelfs niet "minder stevig" noemen.
Tja, mijn goesting was over, de combinatie van het aangename gezicht, de non-sfeer, de donkere kamer en de slappe tieten deden mij rechtsomkeer maken. Deze zou onmogelijk in staat geweest zijn mijn ridder in het gelid te laten staan.
Doe wat je wil, maar voor mij is deze echt een no-go.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Eurobel, bedankt voor de waarschuwing! Jammer want de foto's zien veelbelovend uit (zoals zo vaak). Goed dat je ter plekke rechtsomkeer hebt gemaakt en er geen euro aan hebt verspild.

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
385
276
@Eurobel beter zonde van je tijd dan zonde van je geld. Dus goed dat je ervan door gegaan bent. Jammer maar dit komt helaas vaker voor.

Terug
Naar boven