Tijgertje A'dam

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Hallo lotgenoten,

Aantal weken geleden bij deze Nederlandse meid in Ede geweest en vond haar prima te doen. Geen topmodel maar ook niet slecht. Gewoon een goede girl next door. Ze is best aardig en doet gewillig mee, jij als klant moet haar sturen en bent de baas. Heerlijke poes en volgens mij is ze best hitsig op het bewuste moment. Het ging er allemaal nogal hongerig en agressief aan toe, op een positieve manier, wat ook aan mij kan liggen. Ze is roodharig en dus redelijk vurig, dat merk je. Later, drie weken terug, heb ik haar bezocht in Amsterdam Zuid Oost waar ze nu ontvangt, en vond de date iets minder flitsend maar nog steeds goed te noemen. Ik kan dus niet spreken van een beerput geval want mijn afspraken werden netjes gehonoreerd. En meisje is vriendelijk en Nederlands!!, eindelijk. Tenminste geen Bulgari, Romani, Zig....pfff.

Zen120

Wellicht moet bericht gewoon bij recensies of gewone berichten.

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Wel apart dat ze totaal niet meer op me reageerde. Meerdere malen gebeld en geappt. Zag dat ze wel mijn berichten las maar geen reactie. Terwijl ik toch duidelijk aangaf dat ik al zelfs in A'dam was.

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Aangezien ze weer in Ede zit, vandaag een herkansing. Ben benieuwd of het doorgaat.

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Inmiddels wel een date gehad met deze dame (ze ontving weer in Ede en denk neem de gok). Dus deze melding kan weg. Ze wist niet meer wat er vorige keer mis gegaan is, maar ze zei al dat ze hectisch leven had.

Dame (of meisje) ontvangt dus wel en doet alles (behalve anaal) wat ze schrijft. Zoent lekker, zeker voor een jong blompje. En wordt ook echt nat, ze gaat lekker in je mee en geen gevoel dat je moet klaarkomen ofzo. Pijpen was doorsnee, maar de rest zeker aanrader. Helaas maar 1 keer klaarkomen, dus stond na 45 min buiten. Al probeert ze je zeker niet buiten te werken. Dame doet het dus nog steeds zc (30 extra)

Terug
Naar boven