Tiffany - Almere

garysoest

Snuffelaar
14 okt 2021
11
0
Gisteren bij Tiffany geweest in Almere.
Afspreken via whatsapp gaat snel. Een heerlijke dominante TS die je op je gemak stelt. Muziekje op de achtergrond.
Ze bouwt het spel goed op. Ze verteld mij exact wat ik moet doen.... ballen likken, pijpen en ook in welke postities ik moet gaan liggen etc, zodat ze me kan nemen ZC. Alles onder het genot van een popper en andere middelen.
Ik had een flesje wijn meegenomen, dat wordt gewaardeerd. Ander half uur bij haar geboekt, een kinky-date @200 euro per uur.
Voor herhaling vatbaar

https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/almere/584446-tifanny

A

Anonymous

Guest
garysoest zei:
Gisteren bij Tiffany geweest in Almere.
Afspreken via whatsapp gaat snel. Een heerlijke dominante TS die je op je gemak stelt. Muziekje op de achtergrond.
Ze bouwt het spel goed op. Ze verteld mij exact wat ik moet doen.... ballen likken, pijpen en ook in welke postities ik moet gaan liggen etc, zodat ze me kan nemen ZC. Alles onder het genot van een popper en andere middelen.
Ik had een flesje wijn meegenomen, dat wordt gewaardeerd. Ander half uur bij haar geboekt, een kinky-date @200 euro per uur.
Voor herhaling vatbaar

https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/almere/584446-tifanny

Nice, thanks! Zit al een poosje te twijfelen of ik haar zou bezoeken of niet. Heeft ze ook beetje lekkere borsten?

allbanger

Toogplakker
13 apr 2015
34
0
Ook geweest bij tiffany ze kan ontzrttend dominant zijn en houdt ervan als je je volledig overgeeft aan haar

Franklas

Snuffelaar
27 okt 2022
14
6
Iemand recent nog bij haar geweest. Ik wil deze zondag bij haar langs gaan. Wat me tegen houdt is dat ze recensies op kinky uit heeft staan. Iets te verbergen?

Franklas

Snuffelaar
27 okt 2022
14
6
Zoals gezegd, ik had pro forma een afspraak voor zondag (vandaag) dus ik 's morgens een app gestuurd. Niet beantwoord. Later op de dag nog eens en ook gebeld, geen reactie.
Nu snap ik in ieder geval waarom op kinky haar reacties uitgeschakeld zijn. Zonde van mijn tijd.

Terug
Naar boven