Tia - Wilrijk

piraat

Toogplakker
20 mei 2015
25
2
Tia is een lieve dame va 58. Ze ontvangt op weekdagen, behalve op woensdag.
Ze ontvangt in een (klein, kort) kleedje en draagt geen slip.
Je kan haar NZC op voorwaarde dat je een attest voorlegt dat je SOA-vrij bent. Je mag dan in haar klaarkomen.
De hygiëne is ok en de seks valt heel goed mee.
Ze vraagt 150 euro voor een uurtje.

Link: http://deernes.com/tia

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
piraat zei:
Tia is een lieve dame va 58. Ze ontvangt op weekdagen, behalve op woensdag.
Ze ontvangt in een (klein, kort) kleedje en draagt geen slip.
Je kan haar NZC op voorwaarde dat je een attest voorlegt dat je SOA-vrij bent. Je mag dan in haar klaarkomen.
De hygiëne is ok en de seks valt heel goed mee.
Ze vraagt 150 euro voor een uurtje.

Link: http://deernes.com/tia
.
Seg, heb die vraag al es "algemeen" gesteld maar geen bruikbaar antwoord op gehad..
.
HOE geraakt je aan dat "attest" ?.
.
Jaarlijks laat ik mijn bloed "testen" en de dokter meldt me steeds - TELEFONISCH - dat er niets aan de hand is. Deze mededeling is steeds enkele dagen later als de resultaten van het labo binnen zijn...
.
Er valt dus - in mijn geval - niets aan "attesten" te geven..
.
Bedankt voor enige toelichting (ben dus ook van België)
.
LA

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Bij mij hetzelfde probleem... Sommige dames vragen een attest, maar ook ik krijg dit enkel telefonisch mee van de dokter...

piraat

Toogplakker
20 mei 2015
25
2
Ik laat mij testen bij het Tropisch Instituut te Antwerpen. Dit kan anoniem en je krijgt het attest onmiddellijk mee.

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
piraat zei:
Ik laat mij testen bij het Tropisch Instituut te Antwerpen. Dit kan anoniem en je krijgt het attest onmiddellijk mee.

Probleem zijn de openingsuren he... Ik geraak daar nooit als ik moet werken. En hiervoor verlof nemen no way...

tripo

Toogplakker
14 aug 2015
51
4
mannekes, dees is echt nen "klassenbak" van een wijf, goddelijk lichaam, top hygiene, pijpen als een dyson en ge kunt d'r nog ne serieuze babbel mee doen! dees is echt nen topper! Is reeds lang geleden dat ik er nig geweest ben, ze is ondertussen opgeslagen mt haar prijzen (index?????) maar zekers en vast aan te raden, van dat soa attest heb ik bij haar nooit nodig gehad, mss dat ze nu wat voorzichtiger geworden is....

tripo

Toogplakker
14 aug 2015
51
4
was voor een jaar of 5 terug m'n vaste stek, mooie dame (op leeftijd) die er echt wel pap van lustte! aan haar huidige foto's te zien is ze ni veel verandert, is echt wel een aanrader, maar vind ze tegenwoordig vrij prijzig, als je wil,kan je op haar site http://www.belgianmodel.be/ wat foto's en filmkes bekijken, gegarandeert dat je met een lat in je broek er langs gaat!

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Een Soa attest mag geen.probleem zijn, zouden we allemaal moeten hebben. Prijs is wel hoog voor een vrouw van 60 of meer.

Josverzeilberg

Toogplakker
24 aug 2018
83
17
Ik heb Tia in het verleden ook vaak bezocht in Wilrijk in de Heistraat. Echt een supervrouw, vanaf dag 1 geneukt zonder condoom en zonder attest.
Vraag me alleen af of zij nog steeds ontvangt. Heb er ondanks dat zij nu al ruim 60 is wel weer zin in. Ze was echt een topper.

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Josverzeilberg zei:
Ik heb Tia in het verleden ook vaak bezocht in Wilrijk in de Heistraat. Echt een supervrouw, vanaf dag 1 geneukt zonder condoom en zonder attest.
Vraag me alleen af of zij nog steeds ontvangt. Heb er ondanks dat zij nu al ruim 60 is wel weer zin in. Ze was echt een topper.

Wees gerust, Tia ontvangt nog steeds, je hoeft nog niet op je honger te blijven zitten. Haar advertenties zijn nog altijd te vinden op de gekende websites. En inderdaad, Tia is een echte topper. Het is wel al lang geleden dat ik nog eens bij haar geweest ben, maar dat was steeds met condoom. Blijkbaar kan het dus nu ook zonder. Verwondert me wel enigszins.

Terug
Naar boven