Thuis/privé feestjes gezocht

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Goh handycarp badhoeverdorp is voor mij ook redelijk in de buurt. Ik heb een draadje met een bistel bij mij in de buurt opgepikt. We kunnen na een maand weer afspreken..1 nadeel is ze doen neuken met cd. Verder zijn het geilzellige wappers. Met stel wonderwoman erbij kan het feestje leuk worden.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@Cumgiver :

m'n eerste date was ook met cd. Maar na het laten zien van een recente soa test kon het daarna bare

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
deze week heb ik tot en met vrijdag het huis alleen , dus als thuislocatie kan ik wel een feestje laten doorgaan . . als er dame(s) of koppel(s) een feestje willen bouwen . ( bare zeker gewaardeerd , ben wel 100% hetero ) . regio Kempen (B)

Klitvanger_2

Snuffelaar
29 jul 2018
9
3
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar, zoals onderwerp al aangeeft, kleinschalige feestjes voor af en toe (i.pv. de 'gangbang events' zoals veel online te vinden)
Iemand tips/contacten?
Zei d'r iemand feestje??🥳 Ik (ervaren wapper) ben in ieder geval dan een deelnemer. ;) Graag DM voor contact.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
De aangewezen weg is digitaal via SDC of de chatboxen.

SDC is relatief duur, maar daar zit wel iedereen op die serieus diep in de scene zit. De chatboxen zijn gratis (als je erop komt) maar daar zitten een hoop fakers tussen.

De wapthuisfestjes geven de grootste kans op baresex.
Bij niet-wapfeestjes is die kans een stuk kleiner. Je bent wel sneller thuis bij die laatste feestjes. Terwijl je op de wapparty's soms tot de volgende middag doorsext.

Clydebonnie

Toogplakker
7 mrt 2024
30
50
Ik doe regelmatig thuisfeestje bij een stel in Badhoevedorp, soms met nog een vrouw of nog een stel er bij.
En zij staan altijd open voor een extra stel.
Dus laat maar weten als er echt serieuze interesse is en Badhoevedorp te doen is voor jullie.
Wij, stel hebben wel interesse pm graag

Terug
Naar boven