Thuis/privé feestjes gezocht

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Nou WonderWoman, graag even doorpakken. Rumba heeft locatie zo te zien. Ik zie voldoende liefhebbers. Nu graag datum, tijdstip, kosten en dresscode, zal waarschijnlijk Adam kostuum zijn. Of wordt het weer zo'n broodje aap verhaal?

WonderWoman

Snuffelaar
17 dec 2023
7
8
om onduidelijkheid te voorkomen: wij zoeken een feestje om bij aan te kunnen sluiten 😉

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Weer velen die reageren met: ik wil ook! of....ik ben erbij, stuur me bericht.
Allemaal kansloos, dit soort oproepen lijd tot niets.
Alsof een stel dat dit echt wil niet zelf een feestje kan vinden.
Hoor graag het tegendeel als men afgesproken heeft maar ik geloof er niets van.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Morgen is er een bare gangbang in Heppen. Motel La vie est Belle. Om 12 u. Ik denk dat niemand het erg vind om effe langs te komen en mee te doen. De organisator kan je wegwijs maken over hoe alles werkt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Cerato spreekt uit ervaring.

Ik gun WonderWoman flink wat aandacht van wat geile mannen.
Vaak draait dit uit op een teleurstelling.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik wil graag het eerste positieve bricht zien na een afspraak (als het al zover komt)
Inderdaad ervaring met dit soort dingen: komt nooit tot iets.
Dus verbaas mij en bewijs het tegendeel na een afspraak.
Ik wacht af.....(dat zal lang duren vrees ik)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
om onduidelijkheid te voorkomen: wij zoeken een feestje om bij aan te kunnen sluiten 😉
Zomaar aansluiten ... zal ik zeker niet doen. Snap de spanning die snakt naar sexatie. Heb leuke thuisfeestjes ervaren maar ook feestjes waar ik ook snel weg was.

Zet jullie maar op scherp en bezoek ook eens parenclubs. Online kennismaken is tegenwoordig vergane glory geworden. Ook bijvoorbeeld Sdc.com. Licht dan meer jullie wensen toe. Ik heb op dit moment leuk contact met een mv stel waarvan een paar straten verder woont in de hofstad, mja jammer voor is dat ik niet 100% bi ben en hij wel. Wap trio voor haar hebben we gelukkig een paar keer gedaan. Het gaat dus om de setting van een feestje die bij jullie past.

CG

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik doe regelmatig thuisfeestje bij een stel in Badhoevedorp, soms met nog een vrouw of nog een stel er bij.
En zij staan altijd open voor een extra stel.
Dus laat maar weten als er echt serieuze interesse is en Badhoevedorp te doen is voor jullie.

Terug
Naar boven