Thaise tongzoenen

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Wie o wie weet er eentje en het liefst omgeving Arnhem/Nijmegen?

Laatst bewerkt:

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Chinese dames in Duitsland een optie?? Die hebben over het algemeen gemeen geen problemen met tongzoenen en hebben ook heerlijke grote tepels op mooie borstjes

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Ik ken er wel eentje die het aanbiedt Nita in Nijmegen, maar dat is niet echt een succes als je de reviews leest.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Ik heb al eerder lekker uitziende chineesjes gedaan in Wijchen met ook tz in hun advertentie, maar nakomen ho maar. Plus de gebruikelijke bos haar tussen de benen. Vandaar dus de voorkeur voor Thais die veel netter zijn en beter hun beloftes nakomen.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Relatief veel Thai doen niet aan pijpen of tongzoenen om een godsdienstige reden. Dat geldt ook voor sommige Japanners. Chinees, Filipijns enz. hebben daar geen moeite mee.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Van een thaise heb ik eens gehoord, dat ze alleen zal tongzoenen met haar getrouwde partner.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Let op met het aanklikken van die 2 links hierboven!!!!
Mijn pc sloeg bij die txxx-video volledig tilt....

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Dat zal dan wel aan het windhoos pc liggen. Hier geen enkel probleem op een Linux laptop. Filmpjes gaan dus over Thaise Patty uit Houten.

Voormalig lid 30533

Snuffelaar
27 jun 2022
19
7
heb je haar al gehad? ze is wel geil, maar twijfel beetje, ze is niet meer de jongste.. maar als ze nog echt lekker is, dan lijkt me het wel een optie. hmm net nog even naar haar foto's gekeken, maar nee, toch maar niet. ben niet zo van de tatoos

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Heeft iemand recent nog een ervaring met Patty gehad? Ik ken haar inderdaad van heel lang geleden in Amsterdam. €200 per uur is een aardig bedrag, natuurlijk afhankelijk wat je daarvoor krijgt.

dendennis

Snuffelaar
18 aug 2020
16
13
Heeft iemand recent nog een ervaring met Patty gehad? Ik ken haar inderdaad van heel lang geleden in Amsterdam. €200 per uur is een aardig bedrag, natuurlijk afhankelijk wat je daarvoor krijgt.
Van de week nog geweest.
Pijpen zonder prima, de rest totaal niet.
Ze maakt er wel een feestje van verder hoor. Zoenen ook super goed.

Misschien iets doms van mij, maar volgens mij was ze vroeger Patrick

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven