Thaise massage salons in Nederland - waar zijn de sletjes?

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Iets wat me al lang van het hart moet: Waarom kan er in de meeste Thaise massage salons in Nederland niet geneukt worden??

Iedereen die ooit in Thailand is geweest, weet dat het bijna onmogelijk is om een (olie) massage te krijgen, zonder daarbij het aanbod van op zijn minst een happy end te krijgen, maar nog veel vaker een blow job of full (bare) sex. Nou snap ik best dat de Thaise massage salons hier in Nederland wat meer low-key zouden zijn wat betreft sex, dan in Thailand, maar het is mij bijna nog nooit gelukt om, ook naar meerdere keren bezoek bij dezelfde dames, iets voor elkaar te krijgen.

In Thailand zijn de meiden vaak mooi jong en strak, terwijl de Thaise dames hier in de Nederlands massagesalons gemiddeld veel ouder en dikker zijn. Nou is dat op zich geen probleem, maar ik snap gewoon niet waarom er zo weinig mogelijk is.

Ik vind Thaise massages heerlijk en kleed mijn altijd helemaal uit. Ik heb al vele malen (altijd?) met een keiharde pik tijdens de massages gelegen, maar nooit wordt er op ingegaan. In Thailand lijkt er geen Thaise masseuse te zijn die zich niet als lekker hoertje gedraagt, terwijl ze hier in Nederland in een keer allemaal nog preutser lijken dan de Paus.

Natuurlijk zit de overheid ze redelijk op de hielen, maar je zou denken dat er toch wel dames zijn die stiekem een zak centje bij willen verdienen hier in NL. En als je een terugkerende klant bent, dan is de kans om gepakt te worden wel heel klein. Ik snap er niks van 🤨.

Iemand nog andere ideeen, hoe dit zo zou kunnen komen?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Sowieso lijken de Thaise dames bijna verdwenen uit de prostitutie, in de jaren '90 waren er heel veel Thaise dames op bijv. de Wallen, dat zie je bijna niet meer

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
In R'dam thv oude Correct/hoek Bergweg zit een salon met bare ladyboy, maar die moet zijn dag hebben….ik mag niet meer komen🤪

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Het antwoord is vrij simpel, in Thailand is een gemiddeld dag salaris 300 bath( misschien iets meer), de dame heeft vaak naast haarzelf ook nog een familie te onderhouden.
Sex doet ze niet voor de lol, zit vaak veel druk achter vanuit de familie.
Zo van het maakt niet uit waar het geld vandaan komt, als het er maar komt.

Van een uur massage waar wij zo'n 300 bath voor betalen, minder dan de helft overhoud
Omdat de shop eigenaar ook betaald wil worden.
Is de stap naar extra service snel gemaakt.

In Nederland of België houd men relatief meer geld over per uur.
Laten we zeggen 80 euro per uur, daar houd ze pak en beet 40 euro aan over.
Dus de dame hier moet echt geld nodig hebben om zich uit te kleden voor meer service.
Daarnaast heb je ook nog regelgeving en vergunningen.

Mvg

Naked

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Er zijn in Nederland zogenaamde "vergunde" Thaise massagesalons die in feite een legale sexinrichting zijn, onvergunde salons die geen erotische handelingen verrichten en onvergunde salons die vaste klanten een extraatje gunnen. Ze adverteren er alleen niet openlijk mee. Je herkent de vergunde salons onder andere aan de officiële GGD bordjes op de kamers (sex alleen met condoom, geen dwang etcetera).
Verwacht geen condoomloze avonturen bij een vergunde salon. Neuken met kost er vanaf 170 euro voor 1 uur, afhankelijk van de salon en locatie. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals overal in het leven.
Tenslotte, om de zaak nog ingewikkelder te maken, werken in de vergunde salons ook vrouwen die niet neuken. Kwestie van op een respectvolle wijze informeren.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Sowieso lijken de Thaise dames bijna verdwenen uit de prostitutie, in de jaren '90 waren er heel veel Thaise dames op bijv. de Wallen, dat zie je bijna niet meer
Er werken in Pattaya alleen al meer sexwerkers als in heel Nederland en België bijelkaar. Met het spotgoedkoop worden van vluchten en de opkomende middenklasse in Azië sinds de jaren '90 komt het clientèle gewoon naar Thailand. In 1992 betaalde je nog een godsvermogen voor een retourtje Bangkok. Tegenwoordig vliegt de prijsbewuste vogelaar voor een paar honderd euro heen en weer.

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Ik denk ook het gevolg van een aantal decennia rechtse immigratiepolitiek. Voor die tijd konden jonge dames hier nog wat eenvoudiger naartoe komen om een tijdje te werken, maar sinds men strenger en strenger op immigratie en inburgering is geworden, kan dat niet meer. Dus de dames die sinds die tijd zijn blijven hangen, die werken nu nog. Daarom is denk ik de gemiddelde leeftijd in de Thaise salons hier ook zo hoog.
En de onzinnige controles op massagesalons, Nederland is er niet leuker op geworden, alleen maar preutser. Bijvoorbeeld onder de noemer mensenhandel de veiligste werkplek voor dames in Nederland, het Zandpad, sluiten en er niks voor terugbrengen. Sinds die tijd als je wat vertier zoekt in Utrecht kom je terecht in een aftands flatje achteraf in Overvecht tussen de gezinnen waar 3 dames op de bank slapen en twee aan het werk op de twee bedden die beschikbaar zijn, en zo wisselen ze elkaar af. Goed gedaan burgemeester. Zelfde zie je in Amsterdam, nu. Zo'n burgemeesteres daar die denkt even de wallen te verplaatsen naar Noord.

Excuus voor deze deels off-topic rant..

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
De Nederlandse niet sex vergunde salons worden meestal beheerd door een Thaise met een Nederlandse man die wat te doen willen hebben en zo wat extra bij verdienen.
Hetzelfde geldt voor de dames die er werken, omdat ze het toch al goed hebben is er geen behoefte om extra's aan te bieden plus de bazin houd het strikt in de gaten want die wil niet dat de zaak gesloten wordt.
Bij de Chinezen is het een ander verhaal die dames moeten rond komen van het geld wat ze in de salon verdienen en iedere extra euro is welkom.
De eigenaar heeft het pand als investering en vind het wel prima als het ook nog geld opbrengt en het ook kan gebruiken om geld te witwassen.

Terug
Naar boven