Thaise die bare doet

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
De meeste Thaise dames gaan wel bare als je maar extra betaalt.
Goed, sommige niet maar mijn ervaring is dat driekwart het wel doet.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Wat een onzin..75% van de thaise dames gaan bare? Ten eerste duidelijk onderscheid tussen thaise massagesalon en thaise erotische massagesalon. In normale massagesalon is kans op bare minimaal. Thaise erotische salon moet je geluk hebben en geld toeleggen. In Thaise erotische massage salon is bare kans eerder 40%. dan 75%. Het hangt ook af van de klik die je hebt met de dame.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Prima Will1972, dan weet jij het beter toch?
Maakt mij niet uit hoor.
Ik spreek over mijn ervaringen en dan kom ik toch uit op 75% die het doen.
Maar ik kan er best mee leven als jij zegt dat het niet zo is.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Ik denk dat je beide wel gelijk hebt hoor :cool:
Hangt er vanaf welke salon en dames je daar zoekt.. Veel thaise gaan uiteindelijk overstag, eens, met geld inderdaad en soms ook pas als je 3, 4, 5+ keer bent geweest... de jongere weten dat ze het niet hoeven aan te bieden om klanten te houden dus daar zijn je kansen minder.. als ze ouder zijn en blijven hangen in het wereldje zijn is dat of omdat het moet voor de inkomsten en dan doen ze het omdat het een paar klanten oplevert en anders (soms) ook wel omdat ze ook wel echt geile donders zijn en die vinden het ook nog eens lekker haha..
dus onderaan de streep oudere thaise, met een beetje geld toe, hogere kansen... ik ga er geen % aan hangen :sneaky:

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Eens met Richard. Bij een oudere Thaise is er naar mijn ervaring meer kans. De concurrentie met de jongere en knappere meiden is allicht hard. Door bare aan te bieden aan sommige klanten, zorgen ze ervoor dat niet alle bezoekers automatisch voor de jonge poppemiekes kiezen en maken ze ook een kans in de line-up.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En juist de jongere dames willen veel geld spenderen aan luxe spullen en van het leven genieten.
Dus voor geld gaan ze best wel tot bare over.
Sommigen vragen de hoofdprijs, dan pas ik hoor maar voor redelijk bedrag 50 à 75 euro wil ik wel.
Het aanbod jonge dames is niet echt hoog, dat dan weer wel.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Jonge Thaise sletten? Waar?
90% is de uiterste houdbaarheidsdatum voorbij.... Niet zelden 50 + of erger!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zeker, de meeste Thaise dames zijn ouder of zelfs oud.
Maar er zijn echt wel jonge meiden ook.
Wel beetje zoeken soms en niet allen willen het aan de grote klok hangen.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
De meeste thaise dames zijn inderdaad wat ouder, maar zijn uiterlijk en in hun doen en laten weer een stuk jonger.

Terug
Naar boven