Thailand - Pattaya sex belevenissen

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vorige week 1 nacht in Pattaya gebleven (komend vanuit Ayutthaya) en meteen naar Soi 6 gegaan.
Beetje heen en weer lopen en zag een slanke mooie meid bij de Offshore bar staan. Mijn eerste gevoel was dat ze te mooi is en
het vak nog niet beheerst. Eerst een cola gaan drinken met haar ernaast binnen in de bar.
Ze deed geen enkele poging om mij te animeren. Zeer afstandelijk en zegt niks. Een paar dingen aan haar gevraagd en ze is 21(Isaan) en
pas 6 weken in Pattaya.Toen wist ik al dat ik beter nog wat rondwandel op Soi 6 en 5 minuten later zag ik een dame bij de Chili bar staan en
die had een slank sexy figuur. Het gezicht was ook best in orde. Met haar naar binnen en weer een cola bestelt en zij was assertief en
kwam gezellig naast mij zitten en te flirten. Snel mijn cola opgedronken en barfine is 300 en short time 1000 baht.
Nut heet ze en is 32 jaar oud (Isaan). Boven de bar in de mooie kamer met AC. Ze ging mij in de douche uitgebreid inzepen over alle delen van
het lichaam en met het waterkommetje uit de waterton lekker fris afgespoeld.
In de kamer beetje tongzoenen en ik ging op bed liggen. Ze kwam op bed en een condoom in haar hand die ze op bed legde.
Met haar tong ging ze mijn penis likken (zonder condoom) van onder de ballen beginnend en ging mij teasen. Ze pijpte variabel en
met veel tonginzet. Beste liksessie die ooit had. Na gevoelde 10 minuten ging ze mij likken van beneden (de ballen) tot aan mijn hoofd.
Ik ging haar dan op haar rug leggen en ging langzaam naar beneden bij haar kut en ging haar uitgebreid en erg lang beffen.
Ze was aan het genieten ("you make me crazy"). Ik ging dan op een gegeven ogenblik later met mijn haarde staaf,
(die ik tijdens het beffen een beetje hard ging trekken) in haar kutje en ze gaf geen tegengeluid.
Het voelde heerlijk en zij genot van het neuken.
Na een korte tijd kwam ik in haar klaar. Een van de heerlijkste neukpartijtjes dat ik ooit had.
Ze ging haar kutje schoonvegen met een doekje en daarna gingen wij naar de douche om ons op te frissen.
Op dat moment had ik een idee om een paar uur later weer langs te gaan bij Nut en
het weerd tegen middernacht dat ik weer bij de Chili bar stond en meteen naar haar toeliep en ze was erg blij.
Meteen naar boven en deze keer ging ze meteen liggen en ik haar weer uitgebreid beffen.
Zij dan mij pijpen en dan ging ze op mij zitten wat niet zo goed lukte. Mijn staaf hield het niet lang hard en ik was stom om op die avond totaal
2 uurtjes olie massage en een uur voet massage genomen te hebben. Dat maakt moe en haar dan in missionaris geneukt en
helaas kon ik net niet klaar komen. Gevraagd wanneer ze met werk op volgende dag begint en ze begint om 13.00.
Ik zei dat ik dan langs kom. Ze waarschuwde mij om niet een andere meid de hele nacht ergens mee te nemen omdat ik dan weer moe zou zijn.

Ik luisterde niet goed en ze had gelijk.
Ik was te moe om de volgende dag langs te komen want nam een dame mee van de Yuth bar (tussen soi 2/3 op 2nd rd).
De live band beviel mij erg goed (het was al tegen 1 uur nacht) en ik herinnerde de maffe gekke meid die een paar uur daarvoor mij op de straat
naar binnen wilde lokken. Ze heet Oil (38) en is niet de knapste en niet echt sexy maar vond haar heel leuk en ging haar spontaan kussen en
zij ook even goed meezoende maar ze is te schuchter zei ze. De sfeer was heel leuk en bleef tot 5 in de ochtend daar. Ik zei ergens tussendoor of
ze meegaat op mijn kamer. Dat deed ze ook (barfine was iets van 500 of 600 B)en
achteraf een verkeerde beslissing want in bed was ze ook schuchter en haalde het condoom tevoorschijn die veels te klein was.
Het paste alleen op het puntje en heb het eraf gehaald en haar zonder condoom geneukt en
op haar buikje klaar gekomen. Wel was mijn timing niet goed en erg kwam ook wat sperma in haar kutje. Ze was er niet blij mee.
In de ochtend (nou ja 11 uur dan), haar nog een keer genomen en meteen zonder condoom maar kon niet klaar komen.
Oil vraage nog voordat ik ging uitcheken "you have money for me?". Wij hadden niks afgesproken wat het tarief zou zijn voor de hele nacht en
ik gaf haar 1000 baht en ze bedankte zich. Op naar Bangkok voor de volgende sex avonturen.
Ik had eigenlijk nog een nacht moeten blijven om Nut te boeken voor de hele nacht. Beetje jammer achteraf maar toch heerlijk genoten.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Ik vermoed dat frankypanky bedoelt Laat Jomtien voor de families zijn en pattaya voor de " feestgangers "
Gisterenmiddag een keertje in Pattaya wezen kijken.
Niet zo heel veel gezien maar via thaifriendly had ik wat mogelijke contacten opgedaan
De eerste was een dame die in een massage in soi ChalermPhrakiat 18, een zijstraat van 3rdr Road, werkt. Met Nang had ik voor mijn vertrek al kennis gemaakt en nu ik in de buurt van Pattaya was moest ik haar opzoeken. Ze is een dame van begin 30 en wat steviger maar dik wil ik haar niet noemen.
Voor een oliemassage met haar naar boven. Heel veel spelen was er in het begin, de achterkant, niet bij maar de handdoek ging al snel terzijde.
Na een tijdje een de voorkant te hebben gewerkt maar aangegeven dat ook zij wel wat kleding kon missen. Ik wist van de gesprekken al dat ze niet alleen van de massages was, maar het zou opmerkelijker zijn als dat niet het geval was.

Nadat alles uit was hingen haar borsten voor mijn neus en ben ik daaraan begonnen te sabbelen. Daar reageerde ze goed op en met mijn hand ontdekt dat ze er behoorlijk nat van werd.
Met wat kusjes daalde ze van boven naar beneden tot ze kon beginnen met pijpen. Dat deed ze zacht en rustig. Gelukkig maar anders had ik mijn kruit snel verschoten. Toen het bijna teveel begon te worden heb ik haar omgedraaid om haar eenzelfde dienst te bewijzen.
Ook daarop reageerde ze flink.
Uiteindelijk heb ik me naar boven gewerkt en kon zonder problemen naar bineen glijden.
Overigens heb ik bij haar spullen en op de kamer geen condoom kunnen ontdekken. Dus zo naar binnen en haar lekker liggen neuken tot alle zaadjes bij haar naar binnen waren.
Na afloop nog even gedouched, de financiën gedaan en afscheid genomen.

Een lekker begin van de middag en ik vermoed dat voor dit forum de meeste dames in de straat in aanmerking komen. Al heb ik er diverse gezien waar ik snel voorbij wou lopen. Zij waren toch al tegen de houdbaarheidsdatum. Toch in de straat ook wel leuke meiden gezien maar ik had voor nu de contacten al gelegd.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Na Nang eerst wat gaan eten en ondertussen de berichten gecontroleerd van mijn 2e contact. Eigenlijk was dat de eerste maar toen ik uit de auto stapte hield mijn telefoon er mee op en had ik problemen om het juiste adres te vinden. Uiteindelijk is dat gelukt maar was ze bezig. Jammer dan later nog eens proberen.
Dus na het eten terug naar die massage maar toen zag ik helemaal niemand meer.
Om verder geen tijd te verliezen naar Soi Bongkoch 8 gegaan want op diverse sites gelezen dat daar een aantal blowjob bars zitten.
Dat klopt en bij Club4 naar binnen gegaan.

Binnen zijn er een aantal zit/ lighoekjes met een klein tafeltje erbij. Een paar kussens en de mogelijkheid om er een gordijn voor te trekken.
Oftewel als je in de zaak iemand ziet waar je wel zaken mee wil doen dan ga je lekker liggen, gordijn dicht en je meisje doet het werk.
Nou val't meisje wel mee. Denk dat er niemand onder de 25 bij zat . Van de stuk of 8 aanwezige dames kwam er een bij me om te vragen of ik wat wilde drinken.
Verder vertelde ze dat het haar beurt was maar als ik een ander wilde dan kon dat ook. Ja dus, ik wilde een ander. Wat slanker dit keer en liefst ook wat jonger :).
Die met de lange haren aan de overkant zag er een stuk leuker uit. Dat was Ae uit Trat. Ze vertelde dat ze er een jaartje tussenuit was geweest en nu weer een dag of 8 aan het werk was. Mijn vermoeden later was dat ze er een jaar tussenuit is geweest is ivm zwangerschap.
Eerst een drankje gedaan samen en elkaar een beetje verkend. Aardigheid hier is dat alle dames vergeten zijn om hun slipjes aan te trekken. En het rokje is, heel handig, van een soepele stof. Je wet dus al heel snel hoeveel vlees er in de kuip zit.

Maar goed. Er is ook de mogelijkheid voor meer dan een BJ in een kamertje boven. Dat was 300 baht en 1000 Bt voor het meisje. BJ beneden was volgens mij 800 Bt maar dat heb ik niet gecontroleerd.
Naar boven dus en eerst douchen. Ze helpt daar een beetje bij

Op het bed dus gezien dat een zwangerschap wat sporen heeft achtergelaten maar dat mag de pret niet drukken. Het pijpen begon heel zacht en voorzichtig en in het begin met de rug naar me toe.
Iets gaan verliggen zodat mijn vingers verder konden komen en de onderkant verder verkend. Een vinger in haar sterretje hield ze niet van dus dat maar gelaten voor wat het is.
Na een uitgebreide pijpsessie begon ze over condoom. Ze had er eentje meegenomen had ik al gezien. Waarom dat vanille smaak moest zijn weet ik niet aangezien al het pijpwerk toch zonder is. Aan het eind van het pijpen lagen we al 69 maar om het werk af te maken haar op haar rug gelegd.
Een flinke betreurt volgde, ze gaf zich niet zo maar gewonnen. Doordat het even geduurd had is ze me eerst weer gaan pijpen om o p volle sterkte te komen. Haar bovenop me getrokken en met mijn pikken haar ingang gemasseerd. Nu geen woord meer over condoom en ze heeft zelf geholpen om hem naar binnen te werken.
Eerst zij boven en daarna Ae op haar knieën gezet om het in doggy af te maken. De zaadjes zo diep mogelijk achter gelaten als dank en weer samen naar de douche.
Het geld voor de dame reken je met haar af, de kamer en drankje beneden bij de bar

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Ben momenteel in Pattaya voor enkele dagen en gisteren een geweldige ervaring gehad met een meisje genaamd SAB.

Massagesalon heet : NO. 1 Massage (Tay) en ligt in 383/56 Soi Chaiyapoon (niet goed geasfalteerd straatje) tussen Soi Buakhao en 3th Road.

Op de klassieke manier binnengeraakt, namelijk aangesproken op straat, maar in deze straat zitten veel ladyboys en zij sprong er als guitig, jong, en sexy meisje tussenuit.
Ze praatte geil en leek geil, maar dat weet je nooit.

De prijs voor een oliemassage is standaard 200 Baht (5 euro), dus ik zou het binnen wel afwachten.

Ze startte met een zachte oliemassage, maar vroeg al snel (is typisch) wat ik echt graag wilde hebben.
Prijs was 700 Baht voor een blow job en 1.000 Baht voor seks.

Gekozen voor het laatste (blow job zit daar dan toch standaard in) en ze ging meteen als een echte vamp op mij zitten en begon mij te tongzoenen en te pijpen.
Toen begon ze te neuken als een cowgirl en zonder condoom. Alle standjes gedaan maar ook anaal vingeren, masturbatie, tongzoenen, rimmen, pijpen, positie 69, etc.

Ze dacht wel heel veel aan zichzelf want ze heeft heel lang aan het masturberen geweest met heel veel olie (was een vettige brij), maar terwijl pijpte ze mij wel heel passioneel.

Klaarkomen in haar kut of mond was geen probleem, maar ik deed het op haar kont...

Eén klein minpuntje : het bed was veel te smal voor al die standjes!

Heeft ruim een uur geduurd, daarna lang gedoucht. Prijs was 200 Baht voor de massage, te betalen aan de verantwoordelijke, en SAB vroeg 1.000 Baht (25 euro) voor haar diensten.
Dit vond ik zo ontzettend weinig dat ik haar 1.500 Baht (37,5 €) heb gegeven, vermits ze dat dubbel en dik waard was.
Eigenlijk had ik zelfs 2.000 Baht willen geven, maar het dubbele betalen klopt ook weer niet.

Even een korte beschrijving van haar : klein van gestalte maar zeer mooi slank figuur, mooie huid (wel wat teveel tattoos), zeer mooie vagina en kontgaatje dat erg nauw is (vingeren is oké, neuken is niet haalbaar denk ik, maar ze staat er wel voor open), zeer kleine borsten (maar daar hou ik wel van), en een mooi gezichtje.
Ze lijkt 15/16 jaar, maar is 27 jaar. Ze spreekt redelijk Engels en heeft een vrank mondje.

Ga deze nacht nog eens terug, ben benieuwd!

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Laatste stand van zaken.

Enkele dagen opgetrokken met een verveeld Russische meid. Geen DVP, dus ook geen verslag maar ik kan wel melden dat het rubbertje (na de eerste keer) achterwege bleef... :mrgreen:

Raar, maar waar. Ik heb niet eerder een soapy gedaan en ik vraag het me af waarom.
Het was best overweldigd om voor 'de ruit' te zitten, terwijl de dames nadrukkelijk lonken.
Ik werd er zelfs verlegen van.

Koos uiteindelijk voor een piepkleine dame met een mooi volle maan gezicht... Oi heette ze. Omdat het de eerste keer was, alles mij laten aanleunen.
Het pijpen was wel zc, maar ze wilde nadrukkelijk een condom gebruiken.

Gisteren een heerlijke kleine streetwalker opgepikt, op een honderd meter afstand van de politie die een tiental meisjes had opgepikt wegens tippelen.

Dat ging niet zachtzinnig, wat mij best boos maakte.

De dame ging met mij mee en bleef de hele nacht bij mij. Een bonus was haar prachtige volle kont. Hoewel ik graag grote borsten in mijn handjes heb, wijs ik een mooie kont niet af.

Lua (niet haar echte naam, maar wat zou dat) werkt bij een juwelier... Ik dacht meteen aan G-90 die je werkelijk overal ziet, maar vroeg niet door.

Ze staat af en toe aan de overkant van de Beach Road thv de Mall. Ongeveer 1.55 en kort haar met een blonde lok.

Lua kon echt over dingen meepraten en dat is ook leuk, ipv dat halve gedoe.

Nu is het zondagavond, maar ik heb mijn enkel verzwikt op die #€&# trottoir... Dus wandelen gaat lastig. Sowieso had ik een rustdag nodig na de tijd met de Russische Kiki... 😁

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Toch grappig je gaat naar Thailand en de eerste die je scoort is Russisch :D

Zijn de dames bij de soapy 's nog steeds in verschillende prijsclasses verdeeld in 3 groepen van prijzig tot zeer prijzig naar duur?

Tsja, de Thaise samenleving wil graag van het prostitutie imago af, aan de andere kant verdienen ze er veel geld mee
Daar zit nu het dilemma.

Om de schijn op te houden dat ze aan het imago werken, pikken ze makkelijke targets op de freelancer die niet aan een bar gebonden zit.

mijn tip hoe wel je je er kwaad om kan maken, blijf uit de buurt en vooral niet in mengen, hoe onrechtvaardig het ook lijkt.

Voor de rest alleen maar genieten man! en voorzichtig met die enkel.

Mvg

Naked

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Tja Naked,

Als ik iets heb geleerd, dan is dat je in Thailand wel kunt plannen maar dat alles toch weer anders verloopt. Kiki was echt gewoon een leuke meid met wie ik in gesprek raakte.

Ik heb Sabai Room gedaan en inderdaad heb je (althans daar) nog steeds drie prijsklasses...2000 voor de dames die meestal voor de soapy werken. Dan de dames die af en toe werken, maar vaker jonger zijn dan de 2000B dames. Ze zien er niet per se beter uit vind ik. Kostenplaatje ligt rond de 3000B.

En je hebt de topklasse van 4000B+

Die hebben het meeste bekijks. Maar omdat het voor mij de eerste keer was, en ik niet wist wat ik kon verwachten voor de 2000B dame gekozen. De 'begeleider' wilde graag 200B voor zijn "advies". Daar kun je niet om heen.

Over de politieactie: ik liep er zo tegenaan. Dat was ter hoogte van het Hilton hotel. En ik ben nu eenmaal een romanticus. Nette behandeling van de dame, undsoweiter...

Het gekke was dat ik amper 200 meter verderop aan de overkant van de Beach Road Ploy oppikte, die helemaal niets had meegekregen van de tumult... :shock:

Ploy is haar naam...Lua was een andere SW. Mijn excuses voor de verwarring.

Ploy is een wat oudere dame van rond de 35, maar met een kontje waar je een glas water op kunt zetten... :mrgreen: Ik post er nog wel een foto van, als ik weet welke uploader een beetje betrouwbaar is.

Met mijn enkele ging het na een half dagje rust beter. Voortaan vaker de Bahtbus gepakt. Die reden af en aan op Soi Buakhao (ik zat in het D Hotel).
Wel ontdekt dat voor de jongere meiden in de massageshops eerder in zijn voor nzc.

Kies een meid die je wel bevalt en neem minimaal een oil-massage voor ca. 300B. Ik nam een Aroma van 400B. Je wordt goed gekneed, en eenmaal op je rug krijg je vanzelf de vraag of je kleine grote vriend ook een massage wil... :mrgreen:

Dat betreft altijd een handjob , maar ik gaf aan dat ik wilde neuken. Dat kon daar niet in de shop aan de Central Road, schuin tegenover de blauwe bank(gebouw).

Die dame gaf aan dat ik haar moest bellen als de shop ging sluiten. Dan was er meer mogelijk.

Zo kwam ik Ning [23] en Moon [20] tegen. Ning had al twee 'baby's', dus ze was niet strak tussen haar benen. Moon was iets korter, maar verder gewoon lekker stevig en heeft mij heerlijk doen spuiten met haar "baby-loze" kutje.

Het was tof, maar met tien dagen best kort. Ik had helaas al eerder vakantiedagen opgenomen, dus ik kon ook niet langer blijven. Dat wordt de missie voor de volgende keer.

Groter budget en meer vakantiedagen voor minimaal drie weken.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik ben er 2 dagen later terug geweest en Wan kwam direct weer op mijn schoor zitten. Ze wou een herhaling maar ik zei: 'vanavond niet schat, want morgen moet ik er zeer vroeg uit voor een excursie'. :lol: :lol: :lol:
Ze heeft inderdaad zeer mooie boobs, maar harde siliconen met paar bultjes.
Ze zei me dat er nog (slechts) 1 meisje is die zich laat neuken. Een heel ander type, jonger, molliger maar minder mooi.
Het kostte mij voor 2 à 3 uren plezier; 1360 aan drank voor beiden en 1000 fooi voor haar diensten. Niks voor de mamasan. Dus een 63€.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Gisterenavond terug in Babydolls verzeild geraakt en zag Wan niet. Bij navraag blijkt ze er niet meer te werken en is ze vertrokken naar Koh Samui.
Even gepolst of er andere ook dingen doen in de zaak zelf, maar blijkt niet meer te mogen van de mamasan. Je kunt ze enkel nog barfinen. Jammer.

A

Anonymous

Guest
timtim zei:
Gisterenavond terug in Babydolls verzeild geraakt en zag Wan niet. Bij navraag blijkt ze er niet meer te werken en is ze vertrokken naar Koh Samui.
Even gepolst of er andere ook dingen doen in de zaak zelf, maar blijkt niet meer te mogen van de mamasan. Je kunt ze enkel nog barfinen. Jammer.

De dame (geen WAN) zit in KINK... niet home ;)

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Zo zie je maar dat je niet moet geloven wat de collega's zeggen.
Na 2 dagen kwam ik er terug eens binnen'gewipt' en wie zag ik daar... WAN.
Ze herkende mij onmiddellijk en kwam bij mij zitten. Beetje babbelen, bleek dat ze vakantie had en naar Koh Samui was.
Ik vind haar body de mooiste die ik kan inbeelden. Ook haar gezichtje, alhoewel de jaren zichtbaar zijn, maar echt mijn type, een 9.
Ze vertelde mij dat ze nu een verbod hebben om te boomboomen in de showzaal van de mamasan. Er moet barfine betaald worden. Spijtig.
Een blowjob zou mogen, maar dat is mijn ding niet. Ze heeft dan zitten droogneuken en twerken dat het een foltering was om er niet in te gaan.
Vandaag is de bar gesloten wegens laatste dag Songkran, morgen ga ik terug eens proberen.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Een gemiste kans Timtim,

Had met haar afgesproken, want ze had vrij vandaag gehad en dus hoefde je geen barfine te betalen.
Je had een shorttime hotel op kunnen zoeken en daar gebruik van kunnen maken.

Iedere dame van plezier weet er vast en zeker wel een te vinden.

Mvg

Naked

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
@ Naked.
Achteraf heb ik Wan toch meegekregen naar mijn hotel. BF was 1000 baht, en zij vroeg 2000 voor 2 uurtjes plezier. Peanuts.
En of ze goed is... ze is super.
Ze blijft niet bij de Babydolls en heeft mij haar WhatsApp-account gegeven om later contact te kunnen houden als ze van baas verandert.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
in de namiddag aangekomen en even in de pool een paar rondjes zwemmen na de busreis uit Bangkok.
Eerst naar soi 6 en koos uiteindelijk for "my friend you bar" omdat ik dacht dat daar de kans voor nzc het grootst is.
Een dame gekozen die tegen de 40 was en eigenlijk niet mijn type is.
Iets te groot en een niet aantrekkelijk uiterlijk. Ik dacht dat daar een zeer grote kans op nzc is.

Kon voor 1000 B beneden of voor 1300 B de boven kamer nemen.
Beneden was uiteindelijk begane grond in een zijkamer zonder bed.
Dat had ze ook verteld maar heb misschien niet goed geluisterd want toen ze aan pijpen was en ik zei dat ze erop
kan zitten, vertelde ze dat dit alleen de blow job kamer is en
voor boomboom is het de kamer boven maar met condoom.
Heb nog even probeerd dat ik met de bj klaar kwam maar lukte niet.

Verder op de 2nd road en uiteindelijk (met tussendoor een uurtje olie massage)
richting soi Buakhao gewandelt. Dit gebied ken ik helemaal niet.

Zijstraat van soi Buakhao zwaaide een dame van een massagesalon naar mij toe,
die een heel sexy strak lichaam heeft en een beetje kleur in haar haar. Beetje maf type.
Ik had het gevoel dat daar wat mogelijk is.
Ik geloof olie massage was 300 B en ging liggen. Beetje kletsen en toen ik mij ging omdraaien vraagde ze of
extra massage nodig is. Ik zei dat hj ik zelf kan doen en gevraagd voor boomboom.
Hoeveel ik haar geef ? Ik bood 1500 B maar dan alles zonder. Dat was ok en
na een heerlijke pijpsessie ging ze op mij zitten. Ze is 36 maar superstrak lichaam want ze deed
vroeger aan thai boxen. Ze vond zichzelf dat ze een beetje teveel vet had op haar buikje.
Iedere andere vrouw zou dromen van zo'n strakke vlakke buik. Uiteindlijk lekker in haar klaargekomen.
Belooft dat ik de volgende dag weer terug kom.

Weer verder gewandeld en een ander zijstraatje van soi Buakhao, zijn er vage massagesalons voor
maar 200 B voor een uurtje. Het straatje en de huizen zien er onverzorgd uit.
Ik keek naar een meid die ook een super strak lichaam had. Zij deed ook vroeger aan thai boxen.
Voor 200 B een massage geboekt en de kamer was erg primitief.
Ze ging lekker masseren in de bilnaad en maakte mij hot.
Na korte massagetijd omdraaien en of interesse had in meer. BoomBoom ?
Ja, dat is goed. Hoeveel geef je ? 1200 B. Zij ging ok met die prijs en dan even douchen en
weer gaan liggen voor haar pijpsessie. Ze pakte wat olie voor haar kut en mijn stijve pik en
ze ging lekker erop zitten. Legde haar op de rug en ging haar neuken. Dat lukte niet meer want
was net een half uur geleden al gekomen bij de vorige massagesalon.
Heb belooft om de volgende dag weer langs te komen in de ochtend.

Vlakbij zijn er vele gogo bars en daar wat in en uit gegaan. Af en toe een biertje en
kon ook de ladydrink niet ontwijken. Ik wilde nog Walking street bekijken. Even in hotel douchen en
weer het pad op. Misschien 10 jaar geleden dat ik daar rondliep. Veel veranderd.
Vele indiase mannen. 1 gogobar die op 2de verdieping zit, zag er smerig uit met lelijke en dikke dames en
er liep bollywood muziek. Snel wegwezen hier. Op Walking street een paar keer blijven hangen om de
gogo dames aan te zien. Terug richting hotel zag ik 2nd road een straathoertje.
Gevraagd wat het kost. 700 B. Ze had behoorlijke borsten en half thai/chinees. Buikje en beetje lelijk.
Ik zei, ik heb geen condoom. Ik ook niet zei ze. OK, zei ik. Kom maar mee naar mijn hotel.
Ze deed haar werk heel goed. Pijpte heel goed en neuken was ook lekker maar kon niet komen.
Toen ze wegging, wandelde ik naar Beach road om naar andere straathoertjes te kijken.
Prijs 800 B maar met condoom. Dus naar de bar vlakbij het hotel en even live muziek luisteren,
maar bleef niet lang. Geen zin in alweer een ladydrink te spenderen en helemaal moe.

Volgende dag meteen naar de massage van het onverzorgde zijstraatje van soi Buakhao waar ik
de dag ervoor geweest was en niet kon komen. Was laat wakker en had nog niet ontbeten maar wel geil.
Zij zat op mij te wachten zegt ze. In ieder geval snel naar binnen en
snel douchen en wij waren meteen naakt. Ik ging op mijn buikje liggen en
zij mijn rug met olie ingesmeerd en lekker een body massage. Ging ondeugend naast mij liggen om
dan te tongzoenen. Na wat pijpwerk haar genomen en eindelijk in haar kutje gekomen en bleef een tijdje
in haar kutje tot ik helemaal leeg was. Pik eruit en het sperma liep uit over het laken. Een grote vlek.
Buiten stond een etenskarretje en wat Phad thai besteld en at het op het terrasje van de massagesalon.

Daarna een echte serieuse massage genomen en daarna naar het massagesalon van de dag ervoor van de andere
slanke maffe meid. Ze zag mij al van afstand en was blij mij weer te zien.
Meteen de kamer binnen en even douchen en zij ook meteen uit de kleren.
Ze had er wel zin in. Na vele pogingen met pijpen en neuken, kon ik niet komen.
De bazin had een feestje geplant samen met 2 andere gasten. Er werd eten gemaakt en er was wijn en bier.
Dus lekker gegeten en veel gedronken. De ladyboy van deze shop ging naar buiten om bij een karretje
nog wat eten te halen en kwam binnen met de mededeling dat er vlakbij een inval was van de politie
in een massageshop en daar een klant op heterdaad betrapt werd dat hij daar een massagedame lag te neuken.
Heb er verder niks meer over gehoord maar ladyboy ging meteen licht uitdoen in de winkel voor het geval dat
politie langskomt en er hier ook naar binnen komt.
Ze werd snel door iederen overtuigt dat er geen bewijs is en ze deed licht weer aan.
Het was al tegen 21.00 en feestje was over. Beetje dronken er vlakbij weer gogo bars bekeken.

Wandelend richting hotel en naar de dezelfde bar als de nacht ervoor.
Een meid ging uiteindelijk naast mij zitten en vroeg om een drankje.
Ik zei, nu even niet. Een tijdje later toen weer naast mij zat, dan toch een drankje gespendeerd.
Wij keken ons diep in de ogen en gingen tongzoenen. Omdat ik aardig wat op had weet ik het exact allemaal
niet meer maar heb haar gevraagd of ze meekomt. Kost dan 400 B barfine
(was net voor sluitingstijd, ik denk tegen 3:30) en 2000 B voor de nacht.

Zij praatte nonstop en toen wij in bed lagen de hele tijd maar verhalen over haar farang vriendje.
Toch vond ik het een lekker wijf want een lekker kont en slank lichaam en kan tongzoenen en pijpen als de beste.
Heb haar een hele lange befbeurt gegeven en bij het neuken zei ze steeds come come. Maar kon niet komen.
Wilde slapen maar zij zit op bed en praat weer nonstop. Het lukte uiteindelijk haar zoveer te krijgen dat ze
ook ging liggen en slapen. Was al 5 in de ochtend. Tegen 10 uur maar weer probeert weer te neuken.
Weer een dutje doen en was plotseling 10 voor 12 dat ik wakker werd.
Om 12 is check out time. Snel haar weer gebeft en had dan het gevoel het gaat nu lukken.
oen ik haar ging neuken voelde ik dat ik langzaam maar zeker aan het komen was en
zij ging weer roepen come come. Ze werd helemaal blij toen ik in haar kwam.
Behalve dat gepraat vond ik het heel leuk met haar en vooral het neukwerk.
Precies om 12 was ik klaar en receptie gevraagd voor half uur uitstel voor checkout.
Daarna samen wat gaan eten en heb dan de bus weer naar Bangkok gepakt,
voor het volgende avontuur voordat ik naar huis vlieg.

henho

Snuffelaar
3 mei 2019
12
30
in pattaya bij de jade club geweest Jade Restaurant and Lounge
een gentlemen's club in een buitenwijk van pattaya heb daar 2 dames zonder condoom geneukt
sweety was de naam van de ene een jong knap meisje van een jaar of 20 ze liet alles toe behalve anaal een ruim uurtje sex gehad en haar zeer nauwe kutje 3 keer gevuld voor 1000 thb en 500 barfine en kamerhuur.een week later nog maar eens terug sweety had helaas al een klant dus voor een andere dame gegaan waar ik de naam niet meer van weet ook een uurtje met deze dame doorgebracht met 2 interne donaties een in haar kontje en 1 in haar kutje. pattaya is een super stad als je van nzc houd maar dat weten jullie waarschijnlijk al wel

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Babydolls heet nu dus Beavers en hoewel ik er niet eerder ben geweest, lijkt het mij onveranderd?

Er is de mogelijkheid om ter plaatse een pussy te proeven. Zag enkele 'heren' op het bed/matras(?) gezellig smullen van een Thais kutje.

Er is een tussengang gemaakt met Electric Blue, dus van tijd tot tijd zie je meisjes met een ander 'uniform' opdagen.

Wat er doorgaans op het podium staat, is jong spul. Dus wie tuk is op jonge, zeer slanke Thaise vrouwen zit hier goed.

Ik raakte wel een beetje geïrriteerd door het - gebruikelijke? - gepush om ladydrinks. Mijn laatste ervaring in een agogo was daarom een negatieve.

Maar ditmaal pakte ik het ietsje strategischer aan, door naast twee meisjes de mamasan ook een ladydrink te geven.

Dat voorkwam (enigszins) een stormloop van meisjes die ook om LD ''s gingen bedelen.

Ik had een leuk meisje op het oog, maar die vroeg 5000 B. Oftewel, de Thaise manier om te zeggen dat ze niet met mij mee wilde.

Ik weet niet wat de dames normaal gesproken vragen voor LT, maar 5000 is natuurlijk te gek voor woorden als je al 1400 B barfine moet dokken.

Ik vond een van de floormanagers, laat ik het maar zo noemen, er leuk uit zien. Ooy is de naam, maar of ze ook beschikbaar was wist ik niet.

Ik liet het haar wel weten dat ik haar zag zitten, maar ze zei "I like I-bar"... Het was een subtiele hint, maar ik was gelukkig scherp genoeg om het op te pikken.

Die herrie tent hebben we nooit van binnen gezien, haha. Ooy ging graag mee voor 2000 LT. Kijk dat is een normaal bedrag.

Eenmaal in mijn hotelkamer konden we elkaar lekker opwarmen. Toen Ooy mij plots wilde pijpen MET condoom? Ik dacht "O jee, da's niet goed".

Ik kon haar nog wel overtuigen om het zonder te doen, maar het ging niet van harte. Dus liet ik haar stoppen.

Gek genoeg mocht ik wel rubberloos inpluggen. Thai logica? We hebben flink gesport in bed, en de kinderkamer mocht ik lekker afvullen.

In de ochtend nog één korte sessie gedaan en veel geknuffeld.

Heb haar 2500 B voor het werk gegeven. Ze wilde mijn LINE hebben. Maar ik krijg dat zooitje niet op gang op mijn smartphone. Het blijft hangen in de verificatie.

Een verbeterpuntje, want ik wil geen leukert mislopen omdat ik ze geen LINE nummer kan geven.

Groet

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Met de LINE is het gelukt hoor.

Een Beach Road-bloemetje herkende mij nog van vorig jaar. Ploy met haar booty kontje. En ik was niet echt op zoek naar haar. Gewoon een beetje wezen wandelen langs Beach Road (voor wie dat wil geloven :mrgreen: ).

Ploy is een wat oudere dame van een jaar of 38/39, maar ook een waarmee een redelijk goed gesprek mee te houden is. Same story, alles duurder geworden. En minder klanten. For Old Time Sake haar meegenomen naar mijn hotelkamer.

Vorig jaar nog nzc, maar nu niet meer. Zelfs geen pijpen zonder. Ok dan? Op de vraag hoe of wat, kreeg ik nauwelijks response. En dat er een veel te kleine Thaise condoom maat 52.5 om mijn joystick zat hielp ook niet echt.

No worries, genoeg vis in de oceaan dat Pattaya is.

Van een (Afro-)Amerikaanse mede-wandelaar kreeg ik de tip om eens rond te kijken in Club 808. Een hiphop-club in WS. Sorry, maar wat een negorij daar. En voordat jullie mij betichten van 'racisme', ik ben zelf ook donker.

Ik bedoel negorij in de meest negatieve zin van het woord. Rare zwarte gasten die zich gedragen alsof ze 'Gangsta' zijn. Rondlopen met een hele fles weet-ik-veel. Goud in hun bek en de broek zowat op de enkels.

Joh, ik sprong eruit met mijn nette overhemd en keurige mocassins. Wel flinke Thaise meiden gezien die het twerken knap onder de knie hebben. Dus voor wie liefhebber is.

Ik was er rond een uur of 3 in de nacht. Dan stromen de A-go-go's leeg en zijn talloze heerlijkheden op zoek naar een zachte hotelbed. Bij een van de kramen (tip: die lui weten precies wanneer de meiden eraan komen. Ze staan klaar met kraampjes met kleding en schoenen) wat te eten gehaald en op een afstandje toegekeken.

Zelf hield ik mijn kruit nog even droog. Ik had in de afgelopen dagen al flinke schoten gelost. Dus nu even op verkenningstocht.

Bovendien is er genoeg te doen in en rond Pattaya. Schieten bij Tiffany met een Colt 1911 bijvoorbeeld. En die Terminal 21 wil ik ook van binnen bekijken. Toen ik er vorig jaar was, was het nog in de aanbouw. En wie weet welke snoepjes zich daar bevinden?

Als autosportliefhebber ben ik regelmatig te vinden op het terrein van Pattaya Kart Speedway aan de Thep Prasit. Hier mag je nog met een vette tweetakt 100cc knallen, waar dat in NEE-derland al jaren verboden is.

Alleen jammer dat het de laatste tijd zo achterlijk vaak regende. Dan is de baan gesloten, dus toen het droog bleef meteen een motobike-taxi bij zijn lurven gegrepen!

Die regen weerhoudt menig wandelaar/ijsbeer van rondstruinen door de straten, maar ik heb mijn (dure) hikingschoenen meegenomen. Dt ging mij dus niet al te zeer tegenhouden.

Bij toeval liep ik de Central Festival binnen, toen het iets te hard regenen naar mijn smaak. Genoeg lonkende blikken gezien, hoor. De dames verleggen dus hun activiteiten naar binnen, maar ik raad het aan om het discreet te houden. Die bewakers zijn ook niet gek...

En zoals ik al eerder zei; In Patts kun je je moer plannen...Patts trekt haar eigen plan, hahaha! Ik 'moet' nog een soapy binnenstappen. Daarbij denk ik aan PP Massage, want iets verderop is bij mij (Soi Buakhao).

Tot slot lijkt de koers weer te dalen? Recent van een welhaast angstaanjagende 33.4 naar 33.87 (binnen één dag) volgens mijn app die gebaseerd is op Webull (vraag mij daar niets over)...

Groet

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Heren,

Na even te hebben gerecupereerd, maar ondertussen wel mijn ogen en oren open hield, wilde ik weer eens een 'Soapy' meemaken.

Vorig jaar ging ik naar Sabai Room en kreeg ik wel pzc, maar geen nzc.

Nu koos ik voor PP Body Massage aan Soi Chaloem Phrakiat 21 of Soi 21. Natuurlijk werd ik met alle egards naar binnen geloosd, en stond er al snel een klein flesje Chang voor mijn neus.

Recht voor mij een grote rode bank met pakweg 20 vrouwen. Rechts een blauwe met 10 a 12 dames. Rood kost 2000 B, blauw 2500/3000 B.

Weer een moeilijke keuze, hoewel...Dames die meteen gaan zwaaien, roepen of weet ik veel vallen bij mij meteen af. Juist degenen die erg veel moeite doen leveren de slechtste diensten. Zo is mijn ervaring.

En echt heel veel aantrekkelijk dames waren er ook niet bij. Althans wat IK aantrekkelijk vind. Toch ging ik niet met lege handen weg.

Natasja (natuurlijk niet haar echte naam) keek wel naar mij, maar zat rustig op haar plek. Klein, ik schat haar op amper 1.50 meter, volslank en mooie volle borsten. Die werd het.

Natuurlijk betalen voor de dame (2000 B) en voor het "advies" van mijn "begeleider" (500 B). Ik kreeg ook nog opeens een extra flesje bier en een drankje voor Natasja? Dus of ik nog even 400 B erbij wilde lappen?

Nou dat begon goed.

Natasja zelf was heel onderhoudend. Had gewerkt in Hong Kong en -een groot verschil met de meeste Thaise dames- al aardig wat van Thailand gezien.

De soapy was lekker. Zo heerlijk om gewoon te worden ingezeept, afspoelen en daarna in een heerlijk warm bad drijven met een zeer mooie Thaise die plagerig met je joystick speelt.

So Far So Good, tot Natasja meteen al naar het condoom greep. Geen pzc? Nee. Zeker ook geen nzc? Nee.

Dat zou 'moeilijk' zijn. Nou was er meer dan genoeg water om haar kutje eventueel uit te spoelen. Maar ik ben met vakantie en ga zeker geen toneelstukje maken.

PP Massage mag je dus vermijden.

Natasja bleef zich verontschuldigen. Waarom eigenlijk, maar ze gaf mij wel haar LINE want ze werkt er niet elke dag. Wie weet mag ze in de herkansing...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Heren, gisteren vond ik het tijd voor een triootje. Dus ik zocht naar twee goede vriendinnen. Kwam Ruichui van eerder weer tegen op de Beach Road. De eerste keer zat ze ook met haar vriendin Nacha.
Beiden zijn volle dames, maar niet overdreven dik.
Helaas nog altijd short, maar wel 800 B.

Ik kreeg er geen spijt van. Zo lekker als twee vrouwen elkaar afwisselen met PZC. Gek genoeg hoefde ik het condoom niet te wisselen bij het neuken van beide meiden. Ik voel wel dat nzc erin zit als ze samen zijn.
Nacha leek me er wel voor in.
Nu zit ik weer met die stupide Kan. Had al gegeten, maar zegt niets en laat een kom voedsel na twee happen staan, gvd. Waarom ze er nog is?

Ze had mijn LINE gefixt en meteen zichzelf toegevoegd.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Herkenbaar verhaal, meer eten bestellen dat men op kan, tja want de falang is rijk etc etc.
Ik heb mezelf aangeleerd, dat ze kunnen /mogen bestellen wat ze willen maar dat het wel opgaat of zo goed als ( als de porties groot zijn).

Dat voorkomt voedsel en geld verspilling.

En zo te zien waren de prijzen niet hoog genoeg voor Kan, anders was ze zeker en vast voor het duurste gegaan.

Helaas zitten er een paar rotte appels tussen.

Mvg

Naked

Terug
Naar boven