Thailand - Pattaya Algemeen

A

Anonymous

Guest
Ik ben vorig jaar naar Pattaya geweest. Desondanks informatie over veel HIV daar het toch gewaagd. Wegens gebrek aan verlof maar 8 dagen kunnen gaan. Thaise vrouwen gezocht met wat billen en borsten wat moeilijk te vinden is maar heb er gevonden. Uiteindelijk een paar nachten doorgebracht met 3 vrouwen. Mits meerprijs, nodige hoffelijkheid en een logement op een goede plaats kan je heel veel doen. Nog nooit zo'n heerl

Tommy68

Snuffelaar
10 aug 2015
13
0
Weer geboekt van 12 tm 29 september Pattaya /jomtien.
Ben benieuwd of het nog steeds zo makkelijk gaat om de vrouwtjes puur te kunnen verwennen.

A

Anonymous

Guest
Nieuwe maatregel van het Pattaya government : de bars van Soi 6 mogen pas open vanaf 6pm (18u). Daar eens gaan kijken gisterennamiddag en inderdaad een dooie boel - alles gesloten.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
knzs zei:
Nieuwe maatregel van het Pattaya government : de bars van Soi 6 mogen pas open vanaf 6pm (18u). Daar eens gaan kijken gisterennamiddag en inderdaad een dooie boel - alles gesloten.

Ja, zogenaamd moet Pattaya aantrekkelijker worden gemaakt voor families om er vakantie te vieren. Ik snap niet waarom men dan zich richt op Jomtien, en dan Pattaya Pattaya laat zijn.

Kennelijk willen de Thai minder toeristen of zo...

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
614
768
knzs zei:
Dat is niet helemaal correct. Ze mogen wel eerder open maar ze mogen pas alcohol schenken vanaf 18:00 uur.
Volgens een paar recensenten op de ISG is een deel van de bars wel open 's middags maar met minder meisjes dan normaal.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
614
768
frankypanky zei:
knzs zei:

Ja, zogenaamd moet Pattaya aantrekkelijker worden gemaakt voor families om er vakantie te vieren. Ik snap niet waarom men dan zich richt op Jomtien, en dan Pattaya Pattaya laat zijn.

Kennelijk willen de Thai minder toeristen of zo...

Wat heeft Jomtien te maken met Soi 6 in Pattaya? :?

A

Anonymous

Guest
Moggie zei:
knzs zei:
Dat is niet helemaal correct. Ze mogen wel eerder open maar ze mogen pas alcohol schenken vanaf 18:00 uur.
Volgens een paar recensenten op de ISG is een deel van de bars wel open 's middags maar met minder meisjes dan normaal.

Ben er 3x wezen kijken, de laatste maal vorige dinsdag en buiten een paar losse flodders die er wat rond dwalen niets van activiteiten. Van sommige bars zijn de rolluiken zelfs helemaal gesloten..... ik bedoel wel de bars waar je dus via de deur binnen moet gaan en niet de open bars waar je direkt buiten aan de bar kan zitten......maar ook daar zo goed als niets......vanaf 17u begint er eindelijk wat leven te komen in deze soi yodsak (smalend ook soi vetzak genoemd), maar het vet is van de soep in de namiddag, wachten tot 18u......

A

Anonymous

Guest
Hey

tot wanneer zit je Pattaya? Kom dinsdag aan...
verder goeie review maar gezien de straat iets meer info handig (zitten zoveel massage salons)..

My 2 cents as review:
-> Taboo een dame bare gedaan.
-> Massage ladies zijn makkelijker bare te doen dan gogo's an sich
-> Thaifriendly/Tinder hemels als je vooraf alvast een bal-boekje wil hebben

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Massage number 1 bevindt zich ongeveer 50 meter aan de rechterkant in dat straatje, als je van Soi Buakhow komt.

Ben hier nog tot dinsdag 27/02, daarna Koh Samui.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Mannen,

Ik ben weer in het grootste speeltuin ter wereld voor 'volwassen jongetjes'... :mrgreen:

Er is erg veel veranderd sinds ik in Pattaya ben geweest. Sowieso was de reis naar Thailand -IMHO- een ramp. Het vliegtuig zat echt ramvol en maakte bovendien een storende herrie.

Net of je 120 rijdt in je auto met het raam open.

Daarna was het even zoeken en hosselen om geld te wisselen en een buskaartje van het luchthaven naar Pattaya te kopen. Ik ga nu [1700 uur lokale tijd nu] eerst douchen en dan buiten kijken wat er allemaal te snoepen is.

;)

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Nou,

Dat was al de eerste vervelende ervaring. Ik had er al eerder over gehoord, maar nu ervoer ik het zelf.

Namelijk beerbar-meiden die wel gezellig met je doen, en een ladydrink krijgen... maar vervolgens NIET met je mee gaan naar je hotelkamer.

Die richten zich dus puur op ladydrinks.

Dus zal ik mij maar meer moeten richten op soapy, Soi 6 en Beachroad... Hoewel ik overal 'streetwalkers' ontwaar na 0100 uur.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Een samenvatting achteraf :

Voor nzc hoef je doorgaans niet bij beerbar girls te zijn. Loop een stukje door Soi Buakhao of Third Road langs de vele massage shops.

De meest ondeugende dames die buiten zitten met een lokkende decolleté KUNNEN veelbelovend zijn.

Ik schat dat dat voor de helft van de massage shops geld.

Overigens vond ik de meeste beerbar 'girls' best oud. Dan heb je meer keuze uit jonge meiden bij de massage shops.

Tuurlijk kun je een 'taboeloze meid' vinden in een beerbar, maar dan moet je zo'n meid meerdere keren barfinen. Daar had ik geen tijd voor. Iets voor de volgende keer.

Gogo's heb ik vermeden. Daar stap ik niet in mijn eentje in.

De disco's waren geen succes voor mij. Of ik was te netjes? Veel falangs gezien die helemaal los gingen. Niet echt mijn stijl.

Verder stikt het vanaf 0100 uur van de straatmadeliefjes. Ze staan bijna overal: natuurlijk Beach Road, maar ook aan de overkant thv Hilton en die Central Shopping Mall.

Wie een mollige meid zoekt, kan ze vinden op Soi Arab ten zuiden van Soi Buakhao. Al kunnen ze het tegenwoordig Soi India noemen.

Het was toch een leuke vakantie, en nu hard werken en sparen voor de volgende keer...

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
614
768
frankypanky zei:
Hoezo niet? :?:

frankypanky zei:
Verder stikt het vanaf 0100 uur van de straatmadeliefjes. Ze staan bijna overal: natuurlijk Beach Road, maar ook aan de overkant thv Hilton en die Central Shopping Mall.
Central Festival heet die shopping mall :)

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Moggie zei:
frankypanky zei:
Hoezo niet? :?:

frankypanky zei:
Central Festival heet die shopping mall :)

Een Gogo is mij wat te onoverzichtelijk...Wil gedoe met rekeningen en zo graag vermijden. Dat is toch minder in een beerbar. Maar dat is dan ook mijn persoonlijke ervaring...

Central Festival inderdaad... ;)

A

Anonymous

Guest
Hmmm

gogobar is altijd super overzichtelijk? Biertje voor je neus (reken gelijk af)... en al het schoons loopt en wiebelt voor je neus?
Naar Pattaya gaan en Windmill/Dollhouse/BabyDoll/ElectricBlue overslaan is als kerst zonder ballen ;)

ps. in Babydoll werkt een 40+ dame die onwijs lekker is en je daar an public bare kan nemen....

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
614
768
Shit, ben net een paar weken terug en ben niet in Babydolls geweest deze vakantie. Klinkt goed, weet alleen niet of ik hem 'en public' omhoog kan krijgen :shock:

Ik vind gogobars ook gewoon overzichtelijk en correct en ik reken nooit meteen af, altijd pas als ik wegga. Ik ben in de vijftien jaar dat ik er kom slechts één keer bedonderd met de rekening en dat was (achteraf gezien) in een bar die erom bekend stond. Was niet in Walking Street trouwens.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
martinflevoland zei:
Hmmm

gogobar is altijd super overzichtelijk? Biertje voor je neus (reken gelijk af)... en al het schoons loopt en wiebelt voor je neus?
Naar Pattaya gaan en Windmill/Dollhouse/BabyDoll/ElectricBlue overslaan is als kerst zonder ballen ;)

ps. in Babydoll werkt een 40+ dame die onwijs lekker is en je daar an public bare kan nemen....

Nogmaals, mijn persoonlijke ervaring

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Volgens mij zijn ze in Babydolls allemaal bare te nemen. Ik had een avondje Wan op mjn schoot, totally naked, en altijd bleef ze mijn lul teasen.
Na een tijdje gingen we achter die matrastafel zitten tot hij 'zat'. Zo zeker een half uurtje zitten spelen tot zij zich omdraaide met haar gezicht naar mij en ik haar kutje volspoot.
Dit had ik nog niet meegemaakt in een agogo.
Trouwens, meerdere bezoekers kwamen er gewoon neuken.
Bedankt Martinflevoland voor de tip.

A

Anonymous

Guest
Wie is wan? Is dat die 40+ dame met best-boobs-of-pattaya?

Terug
Naar boven