Thailand - Pattaya Algemeen

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste Pattaya gangers,

Is Pattaya niet veel te druk en te massaal en voor hoofdprijzen afspreken?
Kan je niet beter naar wat kleinere plaatsen gaan om voor minder geld meer plezier te hebben? Wat is jullie mening?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@MartinG wat betreft de prijzen en prijs-kwaliteit verhouding, is de Thaise logica niet te doorgronden. Maar in zijn algemeenheid, zijn de prijzen buiten BKK, Pattaya en Phuket gewoon een stuk lager. Aan de andere kant, buiten deze drie, is de keuze echter wel beperkter, vooral omdat al die meiden juist daarheen trekken.

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Het aanbod in Pattaya is dermate groot dat je altijd wel iets van je gading kan vinden zonder meteen de hoofdprijs te betalen. Tenzij je je alleen richt op de mooiste meisjes in de dure agogo's, of de drink-only girls zoals in sommige bars in Soi 6 bijvoorbeeld.
Pattaya is gewoon uniek. Dat vind je nergens anders in Thailand of de rest van de wereld. Niet eens bij benadering; alleen Bangkok komt in de buurt, denk ik.

Je hoort wel eens van mensen dat ze naar de 'bron' gaan, naar de Isaan, de arme noordoostelijke regio van Thailand waar de meeste meisjes die in Pattaya en Bangkok werken vandaan komen. In de verwachting dat ze daar net zo makkelijk of nog makkelijker kunnen scoren. Maar zoals Anal.ist al aangaf is dat juist niet zo, omdat veel meisjes uit die regio nou juist naar Pattaya en Bangkok trekken. Althans de meisjes die het wel zien zitten om in de prostitutie te stappen. Of die weinig keus hebben; meestal omdat ze op jonge leeftijd zwanger zijn geschopt. Wat achterblijft zijn de meisjes die prostitutie niet zien zitten en/of gewoon wel tevreden zijn met hun leventje.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Het reuzenrad waar ik in november vorig jaar over schreef, is inmiddels in gebruik. Een ritje van 10 minuten kost maar liefst 480 baht per persoon 🙁.
https://nzcforum.be/threads/thailand-pattaya-algemeen.485/page-16#post-279890

En heel wat anders: ze zijn zowaar bezig om fatsoenlijke, mooie brede trottoirs aan te leggen aan beide kanten van Second Road. Ten noorden van Central Pattaya Road zijn ze vrijwel af, maar ten zuiden daarvan nog niet helemaal.

En nog iets veel opmerkelijkers: de zebrapaden met verkeerslichten op Second Road zijn opnieuw in werking gesteld (en wellicht die op Beach Road ook, maar daar kom ik minder vaak) en de auto's en brommers stoppen zowaar als het licht voor hen op rood en voor de voetgangers op groen springt. Jawel, je leest het goed: ze STOPPEN! 🥳
De signalering is verbeterd, er gaan o.a. rode lampen branden die over de hele breedte van de weg in het asfalt zijn geplaatst, en ik neem aan dat er camera's hangen en dat ze geflitst worden als ze doorrijden. Een andere verklaring kan ik niet bedenken voor het feit dat ze nu wél stoppen.
Er is echter wel één nadeel: er is geen knop meer die je als voetganger in kan drukken als je over wilt steken. Je moet gaan staan wachten tot het voetgangerslicht op groen gaat, en dat kan lang duren heb ik gemerkt. Zo lang dat ik dat meestal niet af heb gewacht en gewoon als vanouds tussen het verkeer door naar de andere kant heb gelopen, gezigzagt of gesprint, afhankelijk van de drukte.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Wat ik nog vergeten was te vermelden: de geldautomaten in Pattaya rekenen nu al 350 baht opnamekosten. Stelletje zakkenvullers 😒.
Volgens Google doen (nog) niet alle banken dat, maar de twee banken waar ik geld opgenomen heb in ieder geval wel. Dat waren Kasikorn en TTB. Google kon me helaas niet vertellen welke banken het (nog) niet doen, en ik ga natuurlijk niet half Pattaya aflopen in de moordende hitte en hoge luchtvochtigheid om 100 baht te besparen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Een ritje met de baht-bus kost nu 15 baht trouwens, vanwege de sterk gestegen brandstofprijzen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Klopt, maar het was al jaren (decennia zelfs) 10 baht. Dus het is een stijging van maar liefst 50% :LOL:.

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
Wat ik nog vergeten was te vermelden: de geldautomaten in Pattaya rekenen nu al 350 baht opnamekosten. Stelletje zakkenvullers 😒.
Volgens Google doen (nog) niet alle banken dat, maar de twee banken waar ik geld opgenomen heb in ieder geval wel. Dat waren Kasikorn en TTB. Google kon me helaas niet vertellen welke banken het (nog) niet doen, en ik ga natuurlijk niet half Pattaya aflopen in de moordende hitte en hoge luchtvochtigheid om 100 baht te besparen.
BKK (Bangkok Bank) had in mei nog lagere tarieven.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Zijn dit niet dezelfde kosten als op de luchthaven, bij al die ATM's bij de bagageband? If so, dan pin ik liever in één keer genoeg op die plek, dan dat ik in Pattaya of BKK nog ergens moet pinnen...

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Geen idee, ik pin al jaren niet meer op de luchthaven. Ik neem altijd 500 à 600 euro cash geld mee, dat ik na aankomst omwissel in bahts bij één van de wisselkantoortjes in de basement.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Vandaag in Pattaya een TF-visje van 41 kg (schoon) aan de haak geslagen. Ze heet Bam, zegt 23 jaar te zijn, en was gelijk beschikbaar toen ik haar benaderde met het berichtje: "Hi Bam, I'm XXX and I like your dance (ze heeft een kek dansvideootje op haar profiel). I'm in XXX hotel now. You have time to meet?" Ik kreeg direct een Line ID (die deed het zoals gebruikelijk helaas niet... althans: ik kan niet op user ID zoeken in Line) én gelukkig ook haar Whatsapp. Via haar Whatsapp stuurde ik haar mijn Line QR code door, want Thaise dames lijken liever en makkelijker via Line te communiceren.

Via Line kwamen we ter zake:
Zij: My name is Bam. You want to see me (zonder vraagteken, en dat vond ik wel grappig: het kwam zo - vast onbedoeld - over als een gebod)
Ik: Yes, I like your dance, you look so happy, do you have time now?
Zij: I am free ST1700condom, I no LT
Ik (*1700 valt me reuze mee, maar chips... ze heeft het niet alleen over condom, maar ook over geen Long Time*): How long is ST?
Zij: 1h
Ik (*ik waag het erop...vorige keren lukte het me ook via TF, dus wie weet nu ook*): Sometimes I feel nothing with condom. No condom possible?
Zij: No condom 2000. You ok?
Ik (*Ja natuurlijk liefie...wat dacht jjij nou... +300 voor NZC, is dus minder dan €8 meerprijs voor het mogen afvullen van haar hopelijk strak en nat spleetje, ik spring dus nog net geen gat in de lucht, en besluit te kijken of ik verder kan gaan*): okay, maybe 90 minutes for 2500?

Enfin... binnen 3 kwartier stond er een schattig meisje met een paardenstaartje in de hotellobby. Ik kon haar meteen meenemen naar mijn kamer (al zullen sommigen uit veiligeheidsoverwegingen misschien liever even naar de receptie lopen om daar haar ID af te laten geven, maar ik heb daar juist geen behoefte aan: ik neem haar liever gewoon direct mee naar mijn kamer zonder bemoeienis van het personeel). Ze zag er lekker "girl next door" uit (dus geen opzichtige make up, of uitdagende kleding) en in het echt leek ze nog jonger dan op de foto, met zo'n beugelbekje. Geen idee of het voor de sier was (dat komt in Azië vaker voor, als de dames er jonger willen uitzien), maar ook zonder beugel zag ze er jong uit: mede ook door dat paardenstaartje en haar frele verschijning.

Eenmaal in de kamer kwam de lieverd lekker schuchter over: dus geen professionele handelingen zoals om geld vragen en afrekenen, maar gewoon een beetje zenuwachtig staan en glimlachen. Ze vroeg of ik me eerst even wilde douchen, terwijl ze zelf al had gedoucht. Welnu: dit is dus de reden dat je alles van waarde in de kluis moet doen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken als je zelf in de badkamer bent, en zij in de kamer met al je waardevolle spullen. Het enige wat van waarde was, was de 2500 THB die ik had klaargelegd om haar te betalen, en die lag er nog netjes toen ik na de douche de kamer weer in kwam. Hoewel ze niet hoefde te douchen, ging ze nu zelf even in de badkamer om zich even om te kleden. Blijkbaar was ze te verlegen om in de kamer haar kleding uit te doen. Resultaat was wel dat ze daarna direct spiernaakt uit de badkamer kwam, zodat ik haar pronte borstjes mooi naar voren zag steken en zag ik dat de 41 kg geen overdrijving was. Ze had echt een heel smal middeltje, met kleine billetjes, en geen gram vet teveel rondom haar heupen.

Nog steeds vroeg ze niet om het geld, maar sloeg ze de deken op het bed open en ging in het midden op haar rug liggen met een blik van "toe maar, dit is allemaal voor jou". Dat liet ik me natuurlijk niet twee keer "zeggen" en nam haar kleine lichaampje in mijn armen, om haar zachte kusjes te geven op haar voorhoofd, op haar neusje, haar wangen, achter haar oorlel, op haar zachte lippen, in haar hals en dan uiteindelijk natuurlijk op haar mooie tepeltjes, die me brutaal leken aan te kijken. Haar borstjes verdienden meer dan alleen zachte kusjes: die hoorden goed aangezogen te worden, dus nam ik ze ook vol in de mond. Ze begon daardoor al lekker mee te bewegen en liet wat zacht gekreun ontsnappen. Ik bleef niet te lang bij haar borsten hangen want haar zachte buik (met een kleine navelpiercing) smeekte ook om aandacht. En tsja... als ik daar dan toch ben aanbeland, dan is het nog maar een klein stukje verder, om ook wat van dat kleine behaarde poesje te proeven. Eerst cirkelde ik een beetje om haar spleetje heen en kreeg haar schaamgebied alle aandacht. Maar op een gegeven moment komen mijn lippen toch in aanraking met die kleine lipjes van haar, en dan ga je toch met je tong dat spannende spleetje openlikken. Gelukkig proefde ze lekker fris. Ze was nog niet helemaal nat, dus daar wist ik wel raad mee. Haar klitje kreeg de royale behandeling (likken, een beetje met de tong ertegen aan duwen, eromheen spelen, en met mijn lippen dan weer een duwende en dan weer een zuigende beeging maken). Ook mijn vingers mochten zonder probleem naar binnen om van binnen een "kom eens hier" beweging te maken.

Dit zorgde ervoor dat haar sappen langzaam vrij begonnen te komen, en eerlijk gezegd had ik nu wel zin om mijn Soldaat van Oranje ook alvast in de strijd te werpen. Het duurde allemaal nog niet zo lang, maar ze lag er zo lekker bij en ik wilde haar gewoon heel erg graag alvast vullen, terwijl ik haar kleine lichaam volledig in mijn armen hield. Zo geschiedde: ik wreef zijne koninklijke stijfkoppigheid tegen haar aarzelende lipjes. De sappen waren nog maar net op gang gekomen, dus eigenlijk was er misschien voor haar nog te veel wrijving. Maar ja... als je je hoofd eenmaal aan het verliezen bent, dan is dat eigenlijk alleen maar een nóg geilere gedachte. Ik duwde daarom door, trok me een beetje terug en stootte daarna nog wat dieper in haar krappe tunneltje. Elke keer als ik dieper stootte, voelde ik mijn inmiddels op springen staande diepzeeduiker tegen haar halfnatte wandjes aan wrijven. Omdat ze daarbij ook nog eens zachtjes en ritmisch begon te kreunen, gebeurde dat wat me lange tijd niet meer is overkomen: ik kwam binnen no time klaar als een brandweerman met veel te veel bluswater.

In plaats van de gevraagde 90 minuten (en mijn zorg dat dat misschien niet voldoende was), was ik dus zomaar al binnen een kwartiertje klaar! Dat had de lieverd toch maar mooi voor elkaar gekregen, en ze verdiende het volledige bedrag van 2500 ten volle (ik ga dan niet flauw doen en de sfeer verpesten door te heronderhandelen: ze moet beloond worden voor goed gedrag. En zo is het: ze vroeg immers niet vooraf om geld om daarna snel weg te gaan als de daad is geschied. Dus krijgt ze van een aardige kerel, die heel erg blij is met haar kunsten, gewoon en zoals afgesproken de volle mep). We hebben nog even kort samen gedoucht, een paar knuffels gegeven, en ze mocht van mij lekker op tijd naar huis, om te gaan slapen. Het was inmiddels toch alweer bijna middernacht, en het was fijn dat ze zo op de korte termijn en zo laat nog even langs kon komen (bovendien had ze vantevoren natuurlijk al aangegeven dat ze alleen ST deed en niet in was voor LT).

Ze sprak in de vertaal app in het Thais nog dat ze me "cute" vond en dat ze morgen nog een keer wilde langskomen... Nou dat zien we dan wel weer, want ik heb morgen in principe al bezoek van de dame die de vorige keer met de "menstruatiespons" wonderen kon verrichten... Anyway: morgen of niet morgen, ik heb er in ieder geval weer een leuke TF-NZC-contact bij, tegen een mooi prijsje en met nog niet zo veel ervaring (zo lijkt het althans: of ze weet het "professionele gedrag" dat je bij sommige van die pro's ziet, goed te verbergen).

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Ik (*1700 valt me reuze mee, maar chips... ze heeft het niet alleen over condom, maar ook over geen Long Time*): How long is ST?
Zij: 1h
Ik (*ik waag het erop...vorige keren lukte het me ook via TF, dus wie weet nu ook*): Sometimes I feel nothing with condom. No condom possible?
Mooi geschreven Sklaas :cool:. Zeer gedetailleerd, daar kunnen we nog wat van leren.
En ook herkenbaar; soms zijn ze gewoon zó lekker dat je je kruit veel te snel verschiet :ROFLMAO:.

Het onderhandelen had ik zelf echter anders aangepakt. Waarmee ik niet wil zeggen dat jouw methode fout is, of dat ik nou zo'n meesteronderhandelaar ben (want dat ben ik niet), maar je had er mischien een betere deal uit kunnen slepen. Bovendien is het nu laagseizoen, waardoor veel meisjes heel erg om klanten verlegen zitten.

Ik had het waarschijnlijk als volgt gedaan:

Ik: How long is ST?
Zij: 1h.
(PS: 1 uur voor ST is eigenlijk standaard in Pattaya, dus dat had ik waarschijnlijk niet eens gevraagd.)
Ik: I don't like condoms, is that OK for you?
Ik: I usually pay only 1500
Vanaf hier kan het verschillende kanten opgaan:
Zij: OK. What your hotel?
Of:
Zij: Cannot
Ik: OK, I can give you 1700
Zij: OK. What your hotel?
Of:
Zij: Cannot
Ik: OK, I can give you 1700
Zij: No, 2000
Ik: OK (of "No, sorry" als ik denk dat ze dat niet waard is)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Nog steeds vroeg ze niet om het geld
Dat is ook heel ongebruikelijk in Thailand, en meteen een 'red flag' als een meisje het wel doet! Ik heb het al heel lang niet meer meegemaakt, maar ik denk dat ik een meisje dat om vooruitbetaling vraagt, meteen de deur zal wijzen tegenwoordig.

Alleen bij soapies en bepaalde 'massagesalons', zoals die in Sukhumvit Soi 24 in Bangkok, is het normaal om vooraf te betalen.
Maar freelancers (zoals van Thai Friendly bijv.) en meisjes uit Agogo's of beer bars hoef je nooit vooraf te betalen. Sterker nog: moet je nooit vooraf betalen, want je krijgt vrijwel gegarandeerd een hele slechte sessie met een meisje dat niet meer gemotiveerd is. Ze heeft het geld immers al binnen.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Thanks Moggie! Had ik dit maar eerder gelezen, want ik heb voor vanavond weer een "ST no condom" met een ander nieuw TF meisje geregeld voor 2500... Maar zo zie je, door te delen kan je hier goed van elkaar leren. Al weet ik niet of ik dit onderhandelingsspel goe dkan kan spelen. Ik ben in ieder geval als een kind zo bij dat ik tot nu toe volgens mij een 100% NZC score heb gehaald met TF meisjes. Bij alle andere dames uit de professionele hoek, heb ik in Thailand denk ik een 0% score (met prijzen die ook nog eens fors hoger zijn...)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Dat is het grote voordeel van Thai Friendly. De meisjes daar gaan sneller en makkelijker akkoord met NZC, omdat je privé met hun kan chatten.
En wat het onderhandelingsspel betreft: gewoon uitproberen en vooral niet te soft zijn. Je hebt weinig te verliezen tenslotte.

Terug
Naar boven