Thailand - Pattaya Algemeen

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De plaats die het bekendst is onder de wandelaars.
Met als hoofdstraat Walkingstreet ( overdag Beachroad)
Ook hier veel herinneringen :p

Walking Street Pattaya Thailand February 2011

pattaya-chonburi-map.jpg

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Pattaya is een grote snoepwinkel met allemaal lekkere snoepjes, de een nog lekkerder dan de ander.

Ruim 2 jaar geleden, ben ik hier geweest... Waarbij ik 3dagen overnacht heb in het Areca Lodge gelegen aan Soi 13.
Ik moet zeggen, dat het mij zeer bevallen is toen der tijd.
Direct wanneer je het hotel uitloopt en een kleine 50 meter richting het strand loopt, vind je aan je linkerhand veel GOGO-bars.
De drie dagen dat ik daar toen ben geweest, kon ik elke dag wel snoepjes mee krijgen.

Soms tegen betaling van de barfine en een kleine vergoeding, soms helemaal niet.
Bij een goede klik, gaan de dames toch al snel BARE moet ik zeggen.

Voor mij een plezierige ervaring, echter kan je in heel Thailand terecht maar moet ik toegeven dat Pattaya toch wel de grootste snoepwinkel is. Echter vind ik ze in Nana en Cowboy in Bangkok knapper. Maar daar betaal je dan ook weer naar.

Mocht er iemand nog die richting op gaan, voor tips kan je altijd een PM sturen.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Een impressie van freelancers op Beachroad:

En een beeld van Walkingstreet in de avond:

Mvg

Naked

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Sinds gisteren in Pattaya voor 4dagen. Dezelfde dag al es gaan verkennen en beland in Pook bar in Soi 6. Daar kennis gemaakt met Pair, mocht haar kontje bare betreden maar niet vereren met een interne donatie. Dit voor een totaalsom van 1500baht (drankje vooraf, kamer, barfine en dame).

A

Anonymous

Guest
Vertrekken deze week naar Pattaya. Eerst paar dagen in Bangkok en dan vertrek ik samen met die thaise dame naar Pattaya. En de reis naar Pattaya kost alleen 150 baht van Bangkok.
Zal zeker een of meerdere threesome worden. :D

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Vertrekken deze week naar Pattaya. Eerst paar dagen in Bangkok en dan vertrek ik samen met die thaise dame naar Pattaya. En de reis naar Pattaya kost alleen 150 baht van Bangkok.

En hoe is het daar met al die mooie dames van plezier in LOS?

A

Anonymous

Guest
naked zei:
samurai zei:

En hoe is het daar met al die mooie dames van plezier in LOS?
Vrijdag terug.
Man, begrijp niet eens wat hier in nederland doet. Eerst paar dagen ik BKK met de dame, en dan samen naar Pattaya.
We hebben wel 3 trio's gehad met freelancers. 2 waren goed en een was helemaal niets. Maar dat maakt niets uit. Geweldige tijd gehad met 37 graden.
Het was een grote voordeel om "mijn" Thaise dame bij mij te hebben want zij sprak de freelancers aan. We kwam weg met 2000 baht (ongeveer 50 euro) voor 2 uur.

Maar ik vond dat vele mannen de dames met weinig tot geen respect behandelde daar. Een heb ik zelfs aangesproken en heel rustig verteld dat hij moet nu doorlopen of hij zal niet herinneren wat hem is overkomen. Hij stond een freelancer te bestanten want hij vond dat hij die recht had omdat zij wat toch alleen een hoer. Dat soort bezigheden werkt bij mij niet.

Weer afgelopen woensdag naar BKK en uiteindelijk vrijdag ochtend richting nederland.

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
samurai zei:
Maar ik vond dat vele mannen de dames met weinig tot geen respect behandelde daar. Een heb ik zelfs aangesproken en heel rustig verteld dat hij moet nu doorlopen of hij zal niet herinneren wat hem is overkomen. Hij stond een freelancer te bestanten want hij vond dat hij die recht had omdat zij wat toch alleen een hoer. Dat soort bezigheden werkt bij mij niet.

Ik begrijp wat je bedoelt, Samurai. Dat is helaas zo sinds de Russische invasie in met name Pattaya. Jammer, maar er is weinig aan te doen en beter je er niet mee te bemoeien. Je loopt het risico dat je een voor de rest fantastische tijd daardoor laat vergallen. Zonde toch?

A

Anonymous

Guest
Ik begrijp wat je bedoelt, Samurai. Dat is helaas zo sinds de Russische invasie in met name Pattaya. Jammer, maar er is weinig aan te doen en beter je er niet mee te bemoeien. Je loopt het risico dat je een voor de rest fantastische tijd daardoor laat vergallen. Zonde toch?
Zou zonde zijn inderdaad, maar ik zag dit gedraag niet in Bangkok in een van mijn 3 bezoeken daar.
Maar goed, hij liep weg en de dame was dankbaar. Zou wou ons zelfs een flinke korting geven maar dat zou verkeerd zijn gezien de omstandigheden.
Gebrek aan sex heb ik zo en zo niet met mijn dame.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
613
768
Johan zei:
samurai zei:

Ik weet niet of het nou specifiek de Russen zijn die de dames lastigvallen (Indiërs hebben ook een slechte reputatie bijvoorbeeld) maar even los daarvan is het inderdaad heel verstandig om je er niet mee te bemoeien als het even kan. Ruzie met een Thai moet je sowieso zien te vermijden want de Thai zullen het vrijwel altijd voor elkaar opnemen; dus je trekt aan het kortste eind. Maar ook ruzie met een toerist kan verkeerd uitpakken als de politie eraan te pas komt en als 'oplossing' van beide (rijke) partijen een 'redelijke aanvulling op het salaris' verlangt.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
613
768
samurai zei:
We hebben wel 3 trio's gehad met freelancers. 2 waren goed en een was helemaal niets. Maar dat maakt niets uit. Geweldige tijd gehad met 37 graden.
Het was een grote voordeel om "mijn" Thaise dame bij mij te hebben want zij sprak de freelancers aan. We kwam weg met 2000 baht (ongeveer 50 euro) voor 2 uur.

Ik vind 2000 Baht voor een trio van 2 uur met een freelancer (van Beach Road neem ik aan?) eerlijk gezegd aan de stevige kant, zelfs als daarbij NZC bedongen is. Het zou me niet verbazen als "jouw" Thaise dame een paar honderd Baht provisie heeft ontvangen van de freelancers.
Persoonlijk zou ik er niet meer dan 1000 à 1500 Baht voor over hebben, afhankelijk van uiterlijk, enthousiasme en service van de freelancer.

A

Anonymous

Guest
Nee ok maar omgerekend in euro is dat 3 keer niets. En nee, ze hebben geen cent gekregen van haar als bedankt.
Maar zou het zo zijn zou ik r geen problemen mee hebben.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Moggie zei:
want de Thai zullen het vrijwel altijd voor elkaar opnemen
ja, ook als ze onder elkaar ruzie hebben..
was zo'n 3-4 jaar geleden even een paar dagen in Pattaya en was langs Beach road op de namiddag aan het joggen richting Walking street.
Daar stonden op Beach road al wat freelance dames te wachten op klanten. 1 jonge meid kreeg ontzetten harde klappen (met vlakke hand) in haar gezicht van een jonge thaise man toen ik daar net langs liep. Klap in haar gezicht en die thai weer schelden tegen die meid. Vermoedelijk haar
pooier en ik vermoedt dat zij niet genoeg verdient of niet genoeg klanten krijgt (of zoeits leek het). Dan weer een harde klap.
Een paar keer. Ik bleef staan en keek die vent aan en zei tegen hem "if you hit her, I hit you".
Hij keek wel verbaasd en boos tegelijk dat ik mij ermee bemoei, maar hij stopte meteen met klappen uitdelen.
Die meid keek ook verbaasd. Ik vertelde die man dat hij geen vrouw mag slaan etc. Na zo'n 2 minuten dat ik zag dat hij aan het afkoelen was liep ik weer verder. 1-2 uur later reed ik met de songthao van hotel naar richting Walking street en toevallig reed de auto heel langzaam (vanwege een korte file) en zag dat het de plek was waar ik kort geleden de thaise man (pooier?) zag die de kappen uitdelde aan de thaise vrouw.
Met grote verbazing zag ik dat ze beiden daar nog steeds samen stonden en samen aan het lachen waren als of het beste maatjes waren.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
613
768
samurai zei:
Nee ok maar omgerekend in euro is dat 3 keer niets. En nee, ze hebben geen cent gekregen van haar als bedankt.
Maar zou het zo zijn zou ik r geen problemen mee hebben.

Het gaat er niet om wat het hier waard is, het gaat erom wat het daar waard is. Het minimumloon in Thailand is ongeveer 300 Baht per dag dus voor hun betekent 500 Baht veel meer dan voor ons.

A

Anonymous

Guest
Moggie zei:
Het gaat er niet om wat het hier waard is, het gaat erom wat het daar waard is. Het minimumloon in Thailand is ongeveer 300 Baht per dag dus voor hun betekent 500 Baht veel meer dan voor ons.
Nee ok, maar het gaat ook om wat ik r voor over hebben. Heb ik die 500 baht voor over dan gun ik hun dat zonder enige moeite. Dat is mijn keuze.
Iedereen blij.

Tommy68

Snuffelaar
10 aug 2015
13
0
Ik ben een paar weken in pattaya geweest en heb om precies te zijn 1 keer een condoom gebruikt in een massage salon . Als je aardig bent tegen de dames en je hebt een fijn hotel of resort is na mijn mening 95 % van de vrouwen zonder condoom te neuken. Ik verbleef in een klein resort in Jomtien waar ieder huisje een privé jacuzzi heeft. Na het stappen gingen ze allemaal graag mee in bad . En allen gingen met plezier op het paaltje zitten.

Pattaya nog steeds een paradijs voor de bare liefhebbers

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Tommy68 zei:
Ik verbleef in een klein resort in Jomtien waar ieder huisje een privé jacuzzi heeft. Na het stappen gingen ze allemaal graag mee in bad . En allen gingen met plezier op het paaltje zitten.

Een prive jacuzzi heb ik wel oren naar, ( binnen of buiten? )
Heb je ook nog de naam van het resort?

Mvg

Naked

Terug
Naar boven