Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
THB 500/800 meen ik me te herinneren.Die heb ik nog niet eerder gehoord. Hoe hoog was dan die barfine?
Lijkt me ook niet, maar dat was verder ook niet mijn probleem. I'm room above, dus ga ik ervan uit dat dat zo is, zeker als er ook persoonlijke spullen liggen, maar die kunnen ook met zo goed van een collega zijn.En als een bar bijv. 10 meiden heeft en maar 2 kamers boven de bar, zijn ze dan allemaal 'inwonend'?
Ik dacht dat ik het al (meerdere keren) had gemeld, maar dat was in het TF draadje, dus hierbij alsnog ook in dit draadje ;-)Wat is de hoofdprijs dan? Wat zijn de gangbare tarieven voor bovenstaande? Is 1000 barfine te hoog of te hoge prijs betaald voor de dame zelf. Wat was die prijs dan en voor welke tijd?
Ik denk dat dit kan werken. Goede manier. Als je alles op een vrolijke speelse manier doet. High five is een goeie. Dat gaan niet veel dames weigeren.Als ze op 3000 blijft hangen, dan zeg ik "ah what a pitty", en blijft het bij één drankje. Mijn stemming zal na zo'n mislukte onderhandeling ook al behoorlijk zijn gedaald, dus dan heeft het (heb ik ook) weinig zin meer om haar nog mee te nemen.
Wat vinden jullie van deze manier van onderhandelen? Wat zouden jullie zeggen? Ik hoor en leer graag van de meer ervaren Soi 6 gangers...![]()
Het werd pas ietsje minder relaxed toen ik in dit draadje erachter kwam dat ik de hoofdprijs had betaald. Maar al doende leert men. Als je maar plezier hebt tijdens het leren!![]()
What changed in July, can be overrulled in September. That's how that politics roll. Until a law is announced in the royal gazette, it's not final, after that it's still taking 2-3 months until a law fully effective. Until then, you can still smoke your brains out.What is happening with weed in Bangkok and Thailand generally since they changed the law this month??
Ik zou zeggen, lees alle draadjes die over Thailand gaan eens door. Dan krijg je vanzelf antwoord op je vragen, want die zijn al vaak gesteld én beantwoord.Na enige tijd weer ziek te zijn geweest is mijn planning januari 2026 voor het eerst naar pattaya te gaan
Ik heb slechts 1 vraag,
Zijn er anno 2025/2026 nog veel meisjes uit de straten van soi 6 en walking street zonder condoom te neuken of is dat meer een uitzondering?
Wie heeft deze ervaringen pas nog gehad , wat zijn de prijzen en hoe leg je dit uit aan de Thaise vrouwen.