bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 912
- 897
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoeken op lineID's is sinds december niet meer mogelijk als je lineID niet is gekoppeld aan een (thais?) nummer. Zoeken op QR code kan wel. Deze kan eventueel gedeeld worden door leden via PMDat lineID kan ik helaas niet vinden
Dat ligt dan bij jou. Misschien verkeerde aanpak, of ze vinden je gewoon niet leuk. Kan van alles en nog wat zijn. En wat de prijzen betreft is het gewoon een kwestie van onderhandelen. Ze hebben jou meer nodig dan andersom.Ligt het aan mij of zitten al die Thaïse vrouwen er super ongeïnteresseerd bij.
Wat betreft die prijzen heb je een punt, ze durven idd meer en meer te vragen, en dan ben je nog niet eens waarschijnlijk richting walking street geweest, daar liggen de prijzen vele malen hoger, maar als je in Phuket beter verwacht , daar kost het meestal nog een tikkie meer, en de jongere meisjes zijn idd super ongeintreseerd, het is met een kleine oogwenk of ze geintreseerd zijn in je of niet, daarna gunnen ze je geen blik meer waardig, of je nu geld bij je hebt of niet, dat was vroeger wel anders.... Succes !Ligt het aan mij of zitten al die Thaïse vrouwen er super ongeïnteresseerd bij. Ik vind de vibe in Phuket dan beter.
By the way, de prijzen 1300 voor massage meten 2500 voor ST als je ietswat jong knap ding wilt meenemen. Bijna de prijzen die ik in België betaal en krijg ik sowieso meer enthousiasme.
Denk volgend jaar toch eens Filipijnen en misschien Vietnam combineren.
5 dagen Pattaya en 3 keer geneukt
Hopelijk in Phuket wat meer geluk.
Dat is heel verschillend. Als ze meteen veel meer dan de gangbare prijs vraagt, bijv. 2500 of 3000 voor een ST, terwijl ze niet uitzonderlijk knap is, dan reageer ik daar niet eens op. Of ik zeg dat ik nooit meer dan 1500 voor een ST betaal (is niet waar, maar dat weet zij niet).@Moggie dus als je een prijs op line krijgt die je niet wil betalen zeg je beter salluutjes.. dan een tegenbod te geven als ik je begrijp.
(er bood ééntje 1500 st.. wat goed was voor mij indien multishot.. maar het was maar ééntje.. tjah niet dan)
Volgens mij is het delen van informatie over bijvoorbeeld gangbare prijzen en onderhandelingen, in het belang van ons allemaal. Immers, hoe meer de onervaren reiziger weet, des te kleiner wordt de kans dat die de prijzen ongewild opdrijft, door mee te gaan in steeds hogere vraagprijzen.Dat mag uiteraard.
Ik ben dan wel anders, misschien. Ik vond in het begin het uitzoeken van hoe en wat best leuk. De spanning om het voor mekaar te krijgen. Moeilijk is het opzich ook niet.
Maar alle adviezen en eigen ervaringen werkt niet voor iedereen. Wij zijn (gelikkig) allemaal anders. En de dames vind misschien de ene leuk, en de andere niet.
Mijn manieren werkt prima. En dat is voor mij van toepassing, en misschien niet voor een ander.
Fijne dag toegewenst.
Ah... thanks Moggie! Ik had niet door dat je bij kamerhuur ter plekke geen barfine nodig was. Als ik het zo zie, dan is het meenemen naar je hotel ca +500 extra, met de voor- en nadelen die daar dan bij horen. Beslissing zal daarom afhangen van hoe aantrekkelijk zo'n kamer is (misschien dat sommigen kicken op de gedachte van een vieze afwerkplek, maar een vreemde plek is tot nu toe niet alleen een bron van extra positieve spanning, maar ook een bron van extra stress). Ik wil verder niet al te veel over mezelf weggeven, maar het zou kunnen dat mijn uiterlijk de dames iets meer aanmoedigt om hogere prijzen te vragen. Weet niet goed hoe daarmee om te gaan zonder dat het wederzijdse negatieve spanningen oplevert. Misschien toch eens een profi contact via Tf regelen, maar dan moet ik weer overschakelen naar het andere draadje ;-)Hi Sklaas, jij schreef dat je het volgende hebt betaald: barfine 1000, cola 100, ladydrink 300, ST 3000.
Als je haar ter plekke had geneukt, was de kamerhuur rond de 400/500 baht geweest, en had je uiteraard geen barfine hoeven te betalen. Dus dat had je al 500 of 600 baht bespaard. Maar wat vooral erg hoog was, was de 3000 baht vergoeding voor haar. Dat wordt in Soi 6 eigenlijk alleen gevraagd door de knapste dames, die vaak alleen Aziatische klanten willen hebben (Koreanen met name), óf het wordt gevraagd als ze eigenlijk liever geen seks willen met een klant. Dan noemen ze een hoog bedrag om hem af te schrikken. En mocht de klant het bedrag toch accepteren, dan verdienen ze er tenminste lekker aan. Of ze verzinnen alsnog een uitvlucht.
Vóór Covid was de gangbare prijs voor een ST in Soi 6 slechts 1000 baht, en de kamerhuur zat rond de 300/400 baht.
Na Covid is dit langzaamaan hoger geworden. Veel dames vragen nu 1500 of zelfs 2000 baht, en de kamerhuur ligt meestal rond de 400/500 baht. Ook zijn er tegenwoordig veel 'drinks only' dames. Dat zijn meestal hele mooie meisjes die in principe geen seks willen, maar als enige doelstelling hebben om zo veel mogelijk lady drinks af te troggelen van de klanten. Daar verdient de bar namelijk het meeste aan, en de meisjes krijgen uiteraard commissie. Daarom is het ook aan te raden om vóórdat je een lady drink koopt voor een meisje, eerst aan haar te vragen of ze überhaupt seks wil (do you boom boom?).
Toch is het volgens sommige recensenten op de International Sex Guide nog steeds mogelijk om meisjes voor 1000 à 1200 baht te krijgen in Soi 6 (plus de kamerhuur en eventueel een lady drink, maar dat laatste is zeker niet verplicht). En dat zijn zeker niet alleen de lelijkste of dikste meisjes.
Deze recensenten zijn echter wel vaak mannen met de nodige ervaring in Soi 6 en/of de rest van Pattaya. Ze weten vaak precies in welke bars ze moeten wezen, en welke bars ze beter kunnen vermijden. Met name de bars van de Nightwish Group staan er om bekend dat ze veel 'drinks only' meisjes hebben (https://nightwish-group.com).
Verder kopen ze meestal ook niet de ene na de andere lady drink voor een meisje (want dan ben je een easy target), of ze kopen helemaal geen lady drinks, en lachen ze haar uit als ze 1500 baht of meer vraagt. Dan zeggen ze gewoon dat 1000 baht normaal is.
En sommigen lopen gewoon door Soi 6 en wachten af of er meisjes zijn die hen aanklampen en zeggen 'I like you' of 'want boom boom?'. Als het meisje hen dan bevalt, bedingen ze een prijs en gaan ze meteen met haar naar boven.
Wat betreft de tijdsduur voor een ST: in principe 1 uur of zodra je klaargekomen bent (whichever comes first). Maar voor de dames in Soi 6, en ook voor de dames op Beach Road, geldt vaak 'hoe sneller hoe beter'. Het is wat dat betreft vergelijkbaar met de afwerkseks in de rode buurten hier in NL en BE.
De freelancers van Thai Friendly letten in de regel wat minder op de tijd, is mijn ervaring, zolang het tenminste een beetje binnen de perken blijft (zeg maximaal 90 minuten). Maar ook zij gaan meestal meteen weg als je klaargekomen bent. Als je wilt dat ze langer blijven, of als je meer dan één keer klaar wilt komen, is het aan te raden om daar van tevoren over te onderhandelen.