Thailand - Pattaya Algemeen

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik zit op dit moment in Pattaya, en heb een paar vraagjes.

1 kan iemand mij een goed betrouwbaar verhuur bedrijf voor motors aanraden? (liefst geen langs de straat kleine bedrijfje daar heb ik niet echt vertrouwen in ik betaal liever wat meer dan dat ik een hoop gelazer heb bij het terug binnen brengen. Ik had Swiss bikes gevonden via google en daar hebben ze een paar 300CC + motors maar die zijn uit allemaal verhuurd en de komende dagen ook niets meer beschikbaar.

2 wat is nu net het verschil tussen de A gogo bars en de "gentleman clubs" en welke van die clubs zijn betrouwbaar, want ik lees ook hier weer heb ik geen zin in gelazer.

3 zijn er speciale must do's die ik niet mag missen hier? Die hoor ik graag :)

Groetjes
Barefan

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
1. Geen idee. Sowieso is een bolt per saldo goedkoper en heb VEILIGER. Je kan zonder MOTORRIJBEWIJS (en internationaal rijbewijs) wel huren maar je bent NIET legaal bezig (kans boete en ellende). Bolt kost geen drol. Bespaar je moeite zou mijn advies zijn!

2. Een gogobar is feitelijk een stripclub. Tegen betaling kan je de dame meenemen. Een GC is een club waar je vaak binnen al een kamertje kan huren. GC zijn goedkoper dan agogos! GC zijn ook eerder open (vaak tot 11pm). De agogos zijn vaak van 8pm-4am open.

Voor GC: https://gentsclubs.com/ staan ze allemaal. Club Fate heeft goeie naam (soi boomrang) net als catflaps (verder weg). Buzzin Lounge heeft altijd wel veel dames maar moet je smaak zijn. Maggie Mays (ook soi pothole) zijn de berichten heel goed en heel slecht over.
Soi bangkot 8 heeft er een aantal naast elkaar. Pirat schijnt ranzigst te zijn. Amsterdam kom ik vaak ivm NL eigenaar. Relaxte gast.

Bij de agogos. Vermijd XS/Pinup/Bliss/ivy/Moon -> Zeer duur en pusherig voor ladydrinks
Agogos: KINK (lk metro) bovenste verdieping is leuk... en Windmill (1&2). Persoonlijk vind ik de kleinere Agogos leuker zoals Tantra/Lighthouse/Glasshouse/Livingdolls

3. Sanctury of truth is leuk om een keer gezien te hebben. Zoek je kinky? Ga dan richting CASTE (3th road). En bezoek even een pharmacy voor je terugnaar huis gaat. Kan noooit kwaad om alvast wat antibiotica mee te nemen...

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
he dankjewel voor de uitgebreide reactie. Sanctury of truth had ik toevallig vandaag bezocht. Dat was inderdaad zeker een niet te missen tripje.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Vooral zelf gaan experimenteren met antibiotica. Dan help je mee de resistentie uit te breiden.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Google vertelt je vast ook tegen welke besmetting je antibiotica inneemt.
Dit is vragen om het opbouwen van resistentie.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
het is niet ongebruikelijk in Thailand (Pattaya) om Azithromycin te kopen. Voordeel is 2gram werkt tegen gonorroe EN Chlamydia. Beide soa's die makkelijk herkenbaar zijn
Gebruik is volgens richtlijn RIVM Canada (die hebben mooie PDF met info zie bijlage).

Of het slim is dat is open voor discussie. Maar is wel een veel gebruikt advies vanuit Pattaya (ken er veel locals)

Bijlagen

• ChlamydiaGonorrheaTreatmentChart.pdf
    58,2 KB · Weergaven: 76

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Toevallig tussen nu en 2 weken mede forum gangers in Pattaya en zin in een biertje?

groetjes
barefan
Ik ben er niet. Maar dat had ik zeker leuk gevonden om samen een borrel te pakken. Ik heb wel een leuke top en dat moet je echt proberen te doen tijdens je verblijf.
Vorig jaar ging ik naar een ladyboy bar, het hoeft niet je ding te zijn maar let op die bar ging net open en er liepen zo'n 5 van die dames rond. Enkele maakte zich op en zochten flirtend contact. Andere waren bezig met schoonmaken maakte flirtende gebaren.

Heb niks gedaan maar ontzettend veel lol mee gehad. Gewoon zitten pilsie en kijk naar de 10 stoute ijverige blikken. Lachen was dat.

Moet je zeker beleefd hebben. Maar wil zeker wel een pilsie met je drinken. Veel plezier in pattaya. Ik zat daar vorig jaar in de peak towers.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Oohh Pattaya, i love it.
Ik hou ervan om 's avonds aan de beachroad te wandelen. Soms wel 10 keer op en neer, zijn enigste kilometers wel. Maar elke keer dat ik er ben pik ik er de pareltjes uit. Lekker jonge amateurtjes waar ik bare mee neuk.
Dit jaar geen Thailand, maar volgende jaar zeker terug.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
niet doen. Vraag @frankypanky maar die was er vorig jaar. Paar dagen water oke.. maar hele week de hele dag water over je heen is nix en veel dames gaan OOK nog eens naar huis of nemen vrij

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Vond ik wel steeds een leuke bedoening. Water en bloedheet weer... goede combinatie.
En de vrouwtjes zijn nat (en zat) en geil...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Iemand ervaring met Songkran in Pattaya? Ik zie dat tickets in die periode best goedkoop is.
Net wat marcodw1980 ook al zei ... Het is een paar dagen leuk, maar daarna word je het aardig zat om twee/drie keer per dag te verkleden omdat je kleding zeiknat is geworden. Als je het nog nooit hebt meegemaakt, dan snap ik dat het spannend lijkt. Maar voor mij geen Songkhran meer of het moet de laatste twee dagen van dit feest zijn.

@timtim ... Het was idd bloedheet destijds in April...Maar om dan echt IJSKOUD water onverwachts over je heen te krijgen?! Da's weer de andere uiterste.

Terug
Naar boven