Thailand - Jomtien

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De laaste uren in Thailand in Jomtien verbracht, op naar de Gentlemensclub The Passion Pattaya gelegen vlakbij de 3 olifanten

https://www.google.co.th/maps/place...d09ef173c1958f!8m2!3d12.8890915!4d100.8735725
In de club veel expats aanwezing en voldoende dames, de mooiste waren natuurlijk weer bezet.
dus ff geduldig gewacht op welke schone vrij kwam.

Na een paar drankjes kwam een leuk strak poppetje vrij, genaamd Pum, uit de regio Surin.
Haar een drankje aangeboden en gevraagd of ze zin had om met mij een kamertje op te zoeken.

Dat was geen enkel probleem :D , 400 bath voor de kamer en 1500 voor de dame.
Ik ging akkoord en de kamer opgezocht, na de kamer en drankjes betaald te hebben.

Er kwam een condoom te voorschijn, vriendelijk verzocht om het toch zonder te doen, nadat ik haar kon overtuigen dat ik save was.
Samen heerlijk genoten van ons samen zijn.

Een leuke afwisseling zo'n Gentlemans club ipv gogobars en beerbars.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Leuk man!
Kwam zelf terug eind December van Bangkok. Wij zouden naar Pattaya gaan maar kwam gewoon niet zo ver. :D
Volgende keer (misschien).

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren en vandaag voor vertrek nog een bezoek gebracht aan de Passion in Jomtien.
Gisteren weer stampvol aan het eind van de middag, er kwam een leuke dame naats me zitten genaamd Gip, ik verstond eerst Tip :D
Ik dacht die krijg je straks wel als je een beetje je best doet.
Uit de buurt van Khorat. 30 jaar ( maar ze leek veel jonger), super strak lichaam (MMM)

Na twee drankjes toch met haar de kamer op gezocht, tijdens de wasbeurt kwam de kleine verpakking te voorschijn, ze zag dat ik er huiverig naar keek en zei "good for you and good for me" , ik zei toch liever niet, ze zei voor een tip kan het en ik mocht niks tegen de baas zeggen, ik zei "my lips are sealed"

De daad was weer heerlijk, mocht na een beetje aandringen ook anaal proberen, ze trok een pijnlijk gezicht, iets te fors geschapen voor haar denk ik.
Daarna op de gewone maniet afgemaakt en haar voorzien van een interne cremespoeling en haar een ruime tip gegeven.
Totale schade 2000 Thb.
Daar na nog een drankje en wat voer tot me genomen dat daar voor was klaargemaakt en voor iedere gast gratis is

Vandaag nog een keer met haar geweest, ik had geen tijd om een andere dame te scoren , dus haar weer naar de kamer meegenomen, dit keer met zicht op het resultaat van de creampie :cool: haar dit keer 1200 gegeven ( ze piepte nog even over dat ze 1500 wilde , ik zei ik heb niet meer bij me.

Na nog wat gegeten te hebben met hoge snelheid naar Bangkok gereden om mijn huurauto op tijd in te leveren.
Zal binnen kort wel een rekening krijgen hahaha.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren en vandaag voor vertrek nog een bezoek gebracht aan de Passion in Jomtien.
Gisteren weer stampvol aan het eind van de middag, er kwam een leuke dame naats me zitten genaamd Gip, ik verstond eerst Tip :D
Ik dacht die krijg je straks wel als je een beetje je best doet.
Uit de buurt van Khorat. 30 jaar ( maar ze leek veel jonger), super strak lichaam (MMM)

Na twee drankjes toch met haar de kamer op gezocht, tijdens de wasbeurt kwam de kleine verpakking te voorschijn, ze zag dat ik er huiverig naar keek en zei "good for you and good for me" , ik zei toch liever niet, ze zei voor een tip kan het en ik mocht niks tegen de baas zeggen, ik zei "my lips are sealed"

De daad was weer heerlijk, mocht na een beetje aandringen ook anaal proberen, ze trok een pijnlijk gezicht, iets te fors geschapen voor haar denk ik.
Daarna op de gewone maniet afgemaakt en haar voorzien van een interne cremespoeling en haar een ruime tip gegeven.
Totale schade 2000 Thb.
Daar na nog een drankje en wat voer tot me genomen dat daar voor was klaargemaakt en voor iedere gast gratis is

Vandaag nog een keer met haar geweest, ik had geen tijd om een andere dame te scoren , dus haar weer naar de kamer meegenomen, dit keer met zicht op het resultaat van de creampie :cool: haar dit keer 1200 gegeven ( ze piepte nog even over dat ze 1500 wilde , ik zei ik heb niet meer bij me.

Na nog wat gegeten te hebben met hoge snelheid naar Bangkok gereden om mijn huurauto op tijd in te leveren.
Zal binnen kort wel een rekening krijgen hahaha.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ben wat laat met schrijven.
Begin Januari weer in Jomtien geweest.

Als eerste weer naar de Passion gereden, daar aangekomen was het redelijk druk met Expats, daardoor duurde het lang voor dat er een dame naar je toe kwam.
Na een tijdje kwam er een dame te voorschijn en begon met mij te praten, vriendelijk bedankt voor haar offer.
Zij voldeed niet aan mijn criteria namelijk slank en niet lang.

De uitbaatster zag mij alleen zitten en peuterde een dame los van een andere tafel, zag er goed uit.
Drankje en een praatje, weer een mispeer, dame wilde niet naar de kamer, was daar niet voor zei ze.

Na een tijdje gewacht te hebben, kwam er een ander te voorschijn.
Een stuk aanhankelijker, en geiler dan de mispeer.
Kamertje besteld en met haar naar de kamer.
Na het was ritueel, de dame duidelijk gemaakt van mijn wensen, ging gelukkig ermee akkoord
Als ik maar niets bekend zou maken aan de uitbaatster ;) geen probleem voor mij zei ik.
Daad was redelijk en de dame voorzien van een interne donatie.

Mvg
Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Geïnspireerd door Asiansexdiary, gezocht naar een "villa" met met privé zwembadje,
om het met een leuke dame in of bij het zwembad te doen.

Uiteindelijk eentje gevonden, de favoriete was volgeboekt.
Nu lijken de zwembadjes groter op de foto, dan in de werkelijkheid.
Geschatte afmeting 3 bij 2 meter en 1,5 meter diep met jacuzzi stralen op het zit gedeelte.
Deze is volledig privé zonder inkijk.

Diverse dames laten komen via TF in de prijs klasse van 1200 tot 1500 thb, en alles over zonder condoom van te voren besproken via Line.
Daarna via Line de locatie en mijn kamernummer gedeeld
Aan de receptionist doorgegeven dat er een vriendin aankwam, de eerste werd nog begeleid en de anderen mochten gewoon doorlopen.

2 dames vonden het wel geinig om het in het zwembad te doen, het heeft wel iets om het buiten en in het zwembad een dame van een interen donatie te voorzien.

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Mvg

Naked

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik dacht het wordt vandaag een rustdag met de dames maar liep toch verassend anders in Jomtien.
Na mijn uitje verkennend in de regio met de motorbike, terug bij mij overnachting om te douchen en daarna op stap. Omdat ik wat water nodig had ging een dame van de massagetent losvast aan de overnachting mij de flessen naar mijn kamer brengen. Ze was snel boven en gaf mij even snel schoudermassage en dat ik massage nodig heb en gaf mij een klap op mijn bips. Ondeugend dame dus. Toevallig wilde ik toch naar een massage toe, dus ach waarom niet de buren van de massage te vriend houden.

Kamer met velle verlichting en gekozen voor oliemassage voor een uurtje. Uiteraard altijd naakt...😁

Ze masseert goed en raakt af en toe de ballen heel licht. Everything ok ? Ja. Verder hebben wij niet gesproken of iets van te voren afgesproken. De vingers gingen steeds dieper naar richting pik. Ze bouwde heel langzaam op. Even voelen of hij hard wordt.

Omdat ik soms mijn achterwerk iets omhoog deed kon ze nog beter bij de ballen en pik. Beetje strelen en masseren daar. Dat wordt dan een hj aks ik mij omdraai. Dus omdraaien en ze ging intensief mijn pik masseren tot hij helemaal was. Tja en nu ?

Zij ging mij ongevraagd pijpen. Niet slecht. Ging beetje haar bh omlaag trekken en ze deed haar c borsten vrij. Dame is iets fors maar niet dik. Fors achterwerk, normaal teveel voor mij maar deze keer liet ik mij gaan.

Haar kleding uitgedaan en haar op de rug gelegd op de massagetafel. Haar gebeft en ze hield mijn hoofd vast. Dan mijn pik in haar kutje gestoken. Nog steeds zegt ze niks. Klaar gekomen in haar. Opstaan en zij ging zich bij de douche opfrissen en daarna ging zij mijn pik inzepen en wassen.

Gaf haar 1700b (+300 voor de massage) en zei dat dit een tip is. Ze was heel blij en kuste mij.

Terug
Naar boven