Thailand - Hua Hin

A

Anonymous

Guest
Ik hoop echter dat het eenmaalig was daar. We hebben genoeg van dat soort gekkenhuis hier in europa.
Ook ik heb meteen mijn dame gesproken om te horen dat alles in orde is. Ik ga ook binnen kort en wil daar gewoon rustig kunnen rondlopen.
Deze keer blijven we in Bangkok waar het (tot zo ver) rustig is.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Ik hoop echter dat het eenmaalig was daar. We hebben genoeg van dat soort gekkenhuis hier in europa.
Ook ik heb meteen mijn dame gesproken om te horen dat alles in orde is. Ik ga ook binnen kort en wil daar gewoon rustig kunnen rondlopen.
Deze keer blijven we in Bangkok waar het (tot zo ver) rustig is.

Ik hoop het ook, maar het rommelde al langer in Zuid Thailand, vooral ten zuiden van Hat Yai, nu spreid het zich helaas uit.

Heb vernomen dat er veel politie surveilleert in en rondom Hua Hin toch een wat meer gerust stellende gedachte dat er adequaat op gereageerd wordt.
Er zijn al wat verdachten op gepakt die deze aanslagen gepleegd zouden kunnen hebben.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren aangekomen in een extreem rustig Hua Hin, blijkbaar zit de schrik er nog helemaal in bij de thai en de toeristen.

Na gedouched te hebben naar mijn schatje Bo in haar massage salon, een " massage" genomen.
uitgebreid genoten weer.

s'avonds naar Soi 80 gereden, naar de Nightowl, wat oude bekende bezocht, ik wilde Kate meenemen voor de nacht maar die kon niet weg voor sluitingstijd helaas.
Ze stelde voor iemand anders mee te nemen, ik vroeg of ze dat niet erg vond, ze gaf aan van niet.
Ze stelde me voor een App een nieuwe ( werkte 4 dagen en ik zou haar eerste klant worden) leuke dame van 26 met een super figuur, ik zei tegen Kate dat App dame waarschijnlijk niet mijn condoomloze junior zou accepteren,
Ze vroeg het aan haar ze schudde inderdaad van nee, ik zei tegen Kate ook niet als ik niet in haar klaar zou komen, na een tijdje stemde ze alsnog in.
Haar meegenomen voor de nacht, weer ouderwets genoten in 2 voud.
Haar 1500 batjes gegeven voor de moeite, tevreden ging ze weer " huiswaarts"

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
haha.....heel veel plezier daar! 1500 voor een hele nacht. Das wel te doen zeg.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
haha.....heel veel plezier daar! 1500 voor een hele nacht. Das wel te doen zeg.

Dankje :D
Dat is inderdaad te doen :D
de prijs is inclusief slapen hoor, niet de hele nacht liggen stoeien met haar, ben ook geen 21 meer hahaha

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren middag alsnog in de Nightowl een uurtje met Kate doorgebracht, was weer ouderwets lekker.

Wat me opviel is dat ze nog meer dames aanbood die eventueel met mij mee konden gaan.
Normaal word het door de dames niet gewaardeerd dat je, je als een butterfly gedraagt in een straat, laat staan in een bar.
Hier werd nu geheel niet moeilijk over gedaan.

Kate is nu een soort bemiddelaarster voor mij geworden, ik hoef maar een dame uit te kiezen van mijn gading en zij regelt het bare gedeelte, zodat ik daar op mijn kamer niet over hoeft te onderhandelen.
Wel een prettig idee :cool:

Zo ook gisteravond, de dame was op de hoogte gebracht van mijn wensen, en was daarmee akkoord, naam is me even ontschoten.
Wat een geil beest in bed was dat zeg, luste er letterlijk wel pap van.
Deeptroat maar dan ook echt deeptroat, dus niet halverwege stoppend.

Het intieme gedeelte was echt bizar, het leek wel of ze een tijd droog gestaan had, ze wilde hem echt helemaal en zo diep en hard mogelijk.

Ik moet echt wat aan mijn conditie doen, op dit tempo trek ik het niet meer :lol:

De finale was een halve bukake en de laatste restjes werden door haar eruit gezogen en ingeslikt.

Wow wat een geil wijf was dat zeg, haar maar weer terug gebracht naar de bar, want nog zo'n ronde in de ochtend en ze hadden me op kunnen vegen.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Was net voor kerst weer in Hua Hin, direct op naar soi 80, want ik had genoeg vloeibaar wit goud voor de dames gespaard, op naar de nightowl bar.
Daar aangekomen bleek er niet veel gewisseld in de "basis opstelling" van de bar.
Veel veteranen aanwezig die ik al eerder dat jaar had uitgeput.

Er was een nieuwe aankoop die mijn aandacht trok, genaamd Milk, een dame van begin 20 uit de Isaan.
Mede door aangeven van Kate, mijn mediator :D.

Haar meegenomen naar mijn kamer, over een rubber werd niet gesproken, ze was vrij ervaren in haar kunsten ondanks dat ze vrij nieuw in het vak was.
De daad was zeer aangenaam en heb haar voorzien van een interne donatie.

Was een aardig begin van de vakantie

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De dag erna een echte veteraan meegenomen uit de Nightowl genaamd Ya, niet het allermooiste maar een zeer lieve dame met skills en een super figuur.

's avonds door gereden naar de Hutbar, daar was er op 2 na de hele basisopstelling gewijzigd.
Er was een werkelijk bloedmooie dame bij, waar bij ik interesse in had alleen had ze een attidute waar de ratten geen brood van lusten.

Haar links laten liggen en naar een andere dame gezocht en gevonden genaamd Nung, een dame achter in de 20 en zo weinig mogelijk engels sprekend.
Na haar eerst een drankje aangeboden te hebben zijn we daarna naar mijn kamer gegaan, begon nog een beetje om een condoom te zeuren, uiteindelijk ging ze overstag , zolang ik maar niet in haar klaarkwam.
Zo gezegd zo gedaan, met een voldaan gevoel terug gebracht naar de bar.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Na een korte break in de Filipijnen, was ik weer terug in Hua Hin.

De op een na laatste dag in Hua Hin, even terug in de Hutbar, zag ik een dame zitten genaamd Ning, die had ik al eerder gezien maar toen hing ze aan een Australier, dan word het lastig mee nemen.

Gevraagd of ik ze mee kon nemen die avond, de Mamasan zei dat ze al geboekt was en dat haar klant haar later op zou halen.
Ik stelde een ST voor, effe snel naar mijn hotel en terug op tijd voor haar oorspronkelijke klant
Beide stemden daar mee in.
Wij op weg en op de kamer een snelle wip, waarbij ze zichtbaar lag te genieten en klaarkwam, ik stelde deze keer voor om mij door haar oraal te laten finishen.
Haar voorzien van mijn vloeibaar wit goud, dat ze gulzig opnam.
We waren nog net uit de douche toen haar telefoon ging, de klant zat te wachten.
Snel aangekleed en weer op weg naar de Hut bar, haar op de hoek van de straat afgezet, zodat ze " alleen" terug kwam in de bar.
Toch een geinig gezicht een dame die nog geen 10 minuten geleden jouw zaad heeft opgenomen , nu te zien zoenen met de volgende klant.

Lang leve Thailand :D

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
naked zei:

De op een na laatste dag in Hua Hin, even terug in de Hutbar, zag ik een dame zitten genaamd Ning, die had ik al eerder gezien maar toen hing ze aan een Australier, dan word het lastig mee nemen.

Gevraagd of ik ze mee kon nemen die avond, de Mamasan zei dat ze al geboekt was en dat haar klant haar later op zou halen.
Ik stelde een ST voor, effe snel naar mijn hotel en terug op tijd voor haar oorspronkelijke klant
Wij op weg en op de kamer een snelle wip, waarbij ze zichtbaar lag te genieten en klaarkwam, ik stelde deze keer voor om mij door haar oraal te laten finishen.
We waren nog net uit de douche toen haar telefoon ging, de klant zat te wachten.
Snel aangekleed en weer op weg naar de Hut bar, haar op de hoek van de straat afgezet, zodat ze " alleen" terug kwam in de bar.
Toch een geinig gezicht een dame die nog geen 10 minuten geleden jouw zaad heeft opgenomen , nu te zien zoenen met de volgende klant.

Mvg

Naked
Wat betaal je voor een ST (Short Time) in Hua Hin? En is het dan max 1 uur?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
naked zei:

Mvg

Naked

Voor een ST betaal ik niet meer dan 1000 bath voor 2 uurtjes, dat betaalde ik overigens ook vaak voor een voor een LT binnen en buiten het hoogseizoen.
De laatste tijd niet aan een LT gedacht om ieder geval rustig te kunnen slapen.

Bij de bovengenoemde dame haalde ik de 2 uur niet uiteraard, maar wel voorzien van 1000 bathjes.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
naked zei:
samurai zei:
naked zei:

Mvg

Naked

Voor een ST betaal ik niet meer dan 1000 bath voor 2 uurtjes, dat betaalde ik overigens ook vaak voor een voor een LT binnen en buiten het hoogseizoen.
De laatste tijd niet aan een LT gedacht om ieder geval rustig te kunnen slapen.

Bij de bovengenoemde dame haalde ik de 2 uur niet uiteraard, maar wel voorzien van 1000 bathjes.

Mvg

Naked
Wel verschil met Bangkok dan want een ST (1 uur) met een freelance kost daar 1000. Uur tarief is wel hetzelfde maar ST is dan 1 uur en geen minuut meer. Is op zich genoeg hoor.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Eergisteren weer in Hua Hin aangekomen, lekker vroeg in de middag.
Genoeg tijd om me ff te op te frissen na zo'n lange reis.

Motorbike gehuurd en op naar soi 80, omdat het nog vrij vroeg was waren de meeste meiden net wakker en zich aan het " plamuren" voor de komende avond.
In een van mijn favoriete barren kwam ik Poepeh tegen, een klein opdondertje van net in de 20 en strak figuurtje. biertje besteld en haar ook van een voorzien.
Had haar nog niet eerder gezien, dus ik vroeg aan de eigenaresse of ze nieuw was. dit werd bevestigend beantwoord.

Naked junior was blij dit te horen, ik vroeg gelijk of ze zin had om naar boven te gaan, zij gaf aan daar wel voor in te zijn.
Na het wassen en op bed dacht ik even dat ze over een condoom zou beginnen, maar nee hoor, ik kon gewoon zo inloggen en haar ook nog van een vaginale creme spoeling kunnen voorzien.

Voldaan onder de douche en haar betaald voor het fijne samen zijn.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De zelfde avond op naar de Hut bar, werd weer vriendelijk verwelkomd door de eigenaresse , die meteen me aan een aantal nieuwe dames voorstelde.

Mijn intresse werd gewekt door een leuke slanke dame genaamd View, een beetje chinees achtig gezicht.
Haar een drankeje aangeboden, ze kwam uit Khorat (Nakhonratsima).

Na een tijdje kletsen, gevraagd of ze zin had om mee te gaan naar mijn kamer, ze zei ja maar wilde alleen een ST, ik vond dat geen probleem.
Haar meegenomen en na samen gedouched te hebben waar bij ze met Naked junior al mondeling had kennis gemaakt ( deepthroat zonder problemen en kokhalsgeluiden) daarna haar ook vagina mondeling begroet :D

Er zat voldoende passie in deze dame op het bed een echte GFE gekregen, nadat ze van Naked junior een staande ovatie kreeg voor haar orale diensten, gevraagd of ik haar intern mocht bezoeken, in de beweging van haar zag ik ze naar een condoom grijpen, onder tussen was Naked junior al binnen.
Toch werd ik verzocht uit te loggen en zij wilde een condoom om doen, ik dacht ga je gang( wetend dat Naked junior zich niet laat aankleden) zoals verwacht stribbelde Naked junior tegen.
Mocht haar na een kleine zucht toch weer naakt betreden en heerlijk genoten en op tijd naar buiten gehaald om op haar lichaam klaar te kunnen komen.

Gisteren dit nog eens dunnetjes overgedaan, waarbij we zonder onderbreking van douche tot douche van elkaar genoten hebben met deze keer een orale finish.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Afgelopen maandag weer in Hua Hin aangekomen, voor een kort weekje.
Met de brommert naar soi 80 gereden, om ff van bil te gaan.
Mijn favoriete barren langs gegaan, het was nog vrij stil, in de Night owl heb ik altijd het meeste succes, dus daar naar toe gegaan , de meeste voor mij
bekende dames, waren op vakantie naar ouders of ergens anders heen.

Er waren voor mij 2 onbekende dames, die mijn intresse wel lokte. een daarvan was genaamd Sala (net in de 20 met een lekker figuuren een beugelte in de mond, daar mijn onderhandelaarster er niet was gevraagd aan de dame die achter de bar stond of ze wou vragen aan Sala of ze het geen probleem vond om het zonder te doen.
Ze gaf aan daar geen probleem mee te hebben, dus gelijk naar boven gerdirigeerd.

Haar voorzien van een interne donatie en voldaan weer naar mijn hotel terug

Mvg

Naked

Terug
Naar boven