Thailand - Hua Hin

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Een andere wat minder bekende plaats is Hua Hin.
Ongeveer 200 km ten zuidwesten van Bangkok.

Het uitgaans gebied ingeklemd tussen Dechanusit Road en Damnoern Kasem Roud, vol met bars en massagesalons.
De bekenste straat is Soi Binthabat

Een andere plek waar veel Expats naar toegaan is Soi 80, wat rustiger dan het anderer gebied rond Soi Binthabat
Hier heb ik veel dames weg gekaapt om een nachtje bare mee te stoeien.

hua-hin-map.jpg

een kleine impressie:

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Eindelijk was het weer zo ver, terug in Hua Hin.

Na de hotel perikelen en vervoer regelen, na een snelle douche, het nachtleven van Hua Hin in

Op de motorbike naar Soi 80 gereden om wat oude bekenden te zien, waaronder een van mijn favorieten genaamd Kate.
Bij aankomst hartelijk ontvangen en er werd meteen gevraagd of ik naar boven wilde, ik zei eerst wat drinken ;)
na 2 slokken kon Naked junior niet langer meer wachten en dus gelijk naar boven, ik hoefde geen aanwijzingen of hints te geven ze weet precies wat ik wilde.
Haar voorzien van een interne donatie na een stevig robbertje bridge :D

Was een aangenaam begin van de vakantie, daarna nog even rond gekeken, maar was te " lui om nog verde te zoeken.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De volgende dag:

ff een rondje op de motorbike werd ik geroepen uit een massage salon Yom op Dechanuchit Road, dacht ach waarom ook niet kon wel een massage gebruiken.
Gekozen voor Kung een goed uitziende dame van net in de 30.
Op een massage tafel in een met andere klanten gedeelde ruimte ( gescheiden door gordijnen) werd ik gemasseerd, ze begon met mijn linkerbeen, ipv de rug , voor mij niet zo'n probleem omdat ik daar de meeste last had van spierpijn.
Ze was nog niet eens 5 minuten bezig en ze was al mijn kroonjuwelen aan het inspecteren en betasten, dat laat Naked junior niet onberoerd en hij nam de controle over.
Na net 10 minuten was ik al aan het onderhandelen over wat er al niet mogelijk was.
Afgesproken voor 1000 bath, daarna kwam er in eens een condoom te voorschijn, daar vriendelijk voor bedankt, na haar even hebben laten nadenken, was ze toch bereid om Naked junior blank te bestijgen, dus ook naar mijn tevredenheid.
Na verschillende posities op de massage tafel haar voorzien van een interne donatie.

Na afloop samen ff kunnen douchen en haar haar geld gegeven.
Beneden aangekomen was eigenlijk alleen mijn linkerbeen gemasseerd, dus gevraagd naar een voetmassage, Kung stelde een dame voor die die dag nog niet zoveel verdiend had( niet de knapste en slankste van het stel), ach waarom ook niet.
Nu is het wel zo mijn ervaring hoe minder aantrekkelijker de dame in een massage is des te beter is de massage.

1500 bath armer maar met een voldaan gevoel weg gegaan

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Na de " massage" van Kung wilde ik het voor de rest, rustig aan doen en mijn donatie sparen voor de dame die ik die avond zou gaan vinden.

Tegen de avond reed ik door Soi Selekam, werd ik geroepen door een oude bekende van me Suky, een dame met een super slank figuur, ( niet Annorexa mager maar gewoon zeer slank).
Dacht ok ff een biertje samen en wat bij kletsen.
Daar dacht Naked junior anders over :D, na 5 minuutjes, ik samen met haar naar boven.
Voordeel is dat als je al een dame een tijdje kent, je niet meer hoeft aante geven wat je graag wil.

Na verschillende posities, haar haar interne beloning laten verdienen.
ff gedouched en haar betaald 1500 bath inclusief de ( niet gekregen ;) ) massage.
beneden aangekomen, vroeg ik haar wanneer ik nou eens een biertje van haar kreeg en prompt stond er eentje voor mij klaar.
Nog ff wat gekletst en met een voldaan gevoel een hapje gaan eten met een andere vriendin van mij.

De geplande jacht in de avond was hiermee ook gecanceled.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
naked zei:
Na de " massage" van Kung wilde ik het voor de rest, rustig aan doen en mijn donatie sparen voor de dame die ik die avond zou gaan vinden.

Tegen de avond reed ik door Soi Selekam, werd ik geroepen door een oude bekende van me Suky, een dame met een super slank figuur, ( niet Annorexa mager maar gewoon zeer slank).
Dacht ok ff een biertje samen en wat bij kletsen.
Daar dacht Naked junior anders over :D, na 5 minuutjes, ik samen met haar naar boven.
Voordeel is dat als je al een dame een tijdje kent, je niet meer hoeft aante geven wat je graag wil.

Na verschillende posities, haar haar interne beloning laten verdienen.
ff gedouched en haar betaald 1500 bath inclusief de ( niet gekregen ;) ) massage.
beneden aangekomen, vroeg ik haar wanneer ik nou eens een biertje van haar kreeg en prompt stond er eentje voor mij klaar.
Nog ff wat gekletst en met een voldaan gevoel een hapje gaan eten met een andere vriendin van mij.

De geplande jacht in de avond was hiermee ook gecanceled.

Mvg

Naked
Ben je nu in Thailand?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Terug in Hua Hin;

Gelijk met de motorbike een rondje door de stad, reed langs Yom massageslon, zag Kung niet zitten , maar was bezig met een klant.
10 minuten later stond ze beneden, ff zitten kletsen.
Eigenlijk wilde ik nog niet los gaan maar ze wist me toch te overtuigen met haar een sessie te doen.

Uitgebreid verwend in een lege massagekamer, hoewel tegen het eind er meer bezoek kwam in de ruimte, haar voor zien van een vloeibare donatie.
Daarna ff gedouched en voldaan weer op pad.
Nog bijkomend van de inspanning naar soi 80 gereden om te zien of daar nog wat interressante dames aanwezig waren.

Helaas was ik wat aan de vroege kant, dus weinig van mijn gading aanwezig.
Bij de Hutbar werd ik geroepen door mamasan, we kennen elkaar al jaren, ze zei dat ze een nieuwe dame had en dat deze over een uur er zou zijn, haar gezegd je ziet me straks terug :D

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Terug bij de Hut bar;

Mamasan stelde mij de nieuwe dame voor genaamd Nee, een super slanke dame van 20 lentes jong, zag er apetijtelijk uit.
Ze zei ook het haar eerste dag was als dienstverlenende dame, en dat ze nog veel moest leren om het beroep te kunnen uitoefenen.
Er waren in de tussentijd al 3 klanten langs geweest om met haar een tijdje te verblijven, dit weigerde Mamasan, omdat ze de mannen niet kende.

Maar omdat ik haar al een tijdje kende en de dames die ik eerder uit deze bar had uitgenodigd, altijd goed had behandeld.
Vond ze dat ik wel gebruik kon maken van haar diensten.

Was nog niet helemaal op krachten gekomen van de beurt in de middag, maar ik dacht waarom ook niet.
Er werd vriendelijk aan mij gevraagd of ik een condoom wilde gebruiken, gezegd ja natuurlijk :twisted:

Haar meegenomen, schuchter en nerveus ging ze douchen, nadat ik mezelf had opgefrist.
Haar een beetje op haar gemak gesteld door rustig te beginnen met wat zoenen en gestreel, en complimenten makend over haar uiterlijk.
Ze had het nog over dat ze te kleine borsten had, haar gerust gesteld dat ze mooi zijn.
Haar laten genieten van mijn orale diensten, en ze werd wat losser.

Haar duidelijk gemaakt dat ik ook van haar orale diensten wilde genieten, ze was hier duidelijk nog niet aan gewend maar onwennig begon ze toch met het oral verkennen van Naked junior.

Dat liet hem natuurlijk niet onberoerd, met nieuw zelfvertrouwen begon ze de pijpbeurt, was niet verkeerd, zeg maar gerust goed( misschien een natuur talent).

Na de orale daad, klaar voor het echte werk, ze riep snel condoom, en greep naar haar tas, haalde het condoom tevoorschijn en trachte op haar manier het condoom te plaatsen.

Dit lukte maar half, want Naked junior wil niet aangekleed worden, toch geprobeerd, lukte niet condoom eraf en gevraagd om Naked Junior weer ZC oraal wakker te maken.
Wat ook lukte, nieuw condoom en weer gaf Naked junior niet thuis.

Na een kleine smeek bede mocht Naked Junior toch zonder jas naar binnen en plots had Naked junior er weer zin in.

Haar in verschillende posities aangenaam genomen, en de donatie op haar lichaam laten belanden.
Na het douchen terug gebracht naar de bar.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
En hoe vond ze haar eerste ervaring met een farang?

Voor zover ik uithaar reactie kon op maken, leek ze het wel aardig te vinden,
Ze spreekt bijna geen engels, ze kon het mij niet zeggen.
Nu doe ik het altijd rustig aan, dus ik denk dat ze het wel aardig vond.
De volgende middag weer naar de Hut bar gereden om een reactie te polsen en om nog een keer van haar diensten gebruik te maken.

Aan mamasan gevraagd of ze intussen een tweede farang had voorzien van haar diensten, dit was niet het geval,
dacht meteen ik wil nog een keer.
Fris gedouched kwam ze beneden in de bar( de dames slapen ook in de bar blijkt, als ze niet voor een nacht meegenomen worden)
Een drankje besteld voor haar en mijzelf.
Een gesprek aangaan was onbegonnen werk ;)

Aan Mamasan gevraagd of een ST ook mogelijk was in de kamer boven de bar, dat kon.
Dus met haar naar boven, na een opfrissing begonnen, de daad was even goed als de dag daarvoor, alleen constateerde ik dat ze aan het bloeden was ( ongesteld).
Meteen de daad gestaakt, deze kaptein vaart niet over een rode zee, dus handmatig naar een hoogte punt gebracht.
Des al niet te min genoten van haar.
En beneden aan Mamasan doorgegeven dat ze maandverband nodig had

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Had een lunch afspraak met een van mijn plaatselijke schatjes, maar de dame bleek niet aanwezig te zijn op het afgesproken tijdstip, opgebeld en ze bleek in Cha am te zitten en zou rond 5 uur terug komen.
Waarschijnlijk door een farang meegenomen naar zijn hotel :D

ff een snelle hap genomen in een Nederlands restaurantje en weer terug naar soi 80.
Direct naar een van mijn favorieten Kate, aller eerst om een paar partijtjes te poolen, werd zwaar ingemaakt 5-0 :( , normaal bied ik nog een beetje partij.
maar helaas.

Naked junior vond het wel weer eens tijd om los te gaan, dus een hint naar Kate om boven de bar een ander soort pool te spelen :D
De daad was weer ouderwets lekker, ze probeerde waarschijnlijk voor het eerst deeptroat, ze kreeg er kippevel van zei ze.
Na diverse standjes haar voorzien van een interne donatie en een poosje gekoppeld liggen uithijgen.

ff een paar biertje gedronken en weer op pad.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Eindelijk weer terug in LOS,

Na een teleurstellende trip naar Taipei, terug op een van mijn oude nesten.
Na de hotel perikelen, meteen naar Joy massage gereden, mijn oude bekende was op vakantie, werd verteld.
Gelukkig zat het snoepje van de week er weergenaamd Po, de laatste keer dat ik er was kon ik mij moeilijk ontdoen van Kung, dit keer was het geluk aan mijn zijde.

Voor een " massage " naar boven gegaan, ik wist niet of ze ook bereid was om een potje te gaan stoeien op de massage tafel.
Dus ik gaf aan haar te willen masseren, tot mijn blije verbazing ging ze zich uitkleden, wat een pracht figuur heeft deze dame.
echt een lust voor het oog.
Na haar gemasseerd te hebben vroeg ik of ze ook een happy end wilde, ze zei geen nee.
Na haar oraal te hebben opgewarmd was ik aan de beurt.
Kortom zij en ik hebben elkaar heerlijk verwend.

Nog ff een hapje wezen eten samen en haar weer terug gebracht naar de massagesalom.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
naked zei:
Eindelijk weer terug in LOS,

Na een teleurstellende trip naar Taipei, terug op een van mijn oude nesten.
Na de hotel perikelen, meteen naar Joy massage gereden, mijn oude bekende was op vakantie, werd verteld.
Gelukkig zat het snoepje van de week er weergenaamd Po, de laatste keer dat ik er was kon ik mij moeilijk ontdoen van Kung, dit keer was het geluk aan mijn zijde.

Voor een " massage " naar boven gegaan, ik wist niet of ze ook bereid was om een potje te gaan stoeien op de massage tafel.
Dus ik gaf aan haar te willen masseren, tot mijn blije verbazing ging ze zich uitkleden, wat een pracht figuur heeft deze dame.
echt een lust voor het oog.
Na haar gemasseerd te hebben vroeg ik of ze ook een happy end wilde, ze zei geen nee.
Na haar oraal te hebben opgewarmd was ik aan de beurt.
Kortom zij en ik hebben elkaar heerlijk verwend.

Nog ff een hapje wezen eten samen en haar weer terug gebracht naar de massagesalom.

Mvg

Naked
Bofkont jij!
Gelukkig ga ik weer binnen kort. Je gaat toevallig niet naar Pattaya, en zo ja, wanneer? Wij gaan weer die kant op namelijk.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Bofkont jij!
Gelukkig ga ik weer binnen kort. Je gaat toevallig niet naar Pattaya, en zo ja, wanneer? Wij gaan weer die kant op namelijk.

Nee, ik ga morgen naar Manila :D weer snoepen van ander snoepgoed.
Als ik daar van terug kom heb ik nog 2 daagjes Thailand hoogst waarschijnlijk Hua Hin en dan zit de pret er weer op voor een tijdje.

Het is in iedere geval zeer warm in Thailand.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteravond na mij bezoek aan Bow, Ik verstond Po.
Naar Soi 80 gereden, een dooie boel, heel weinig toeristen en expats rond de tijd dat ik kwam.
Mijn vaste dames waren niet aanwezig werd er mij verteld, dus doorgereden naar de Hutbar,

Ik werd herkend door Mee, de dame die ik heb mogen inwijden in de wereld van de betaalde liefde.
Werd zeer vrolijk ontvangen door haar en de rest vande staf( ze kennen mij daar onderand wel).
Na een paar biertjes aan mee gevraagd of ze mee wilde, ze gaf te kennen daar wel zin in te hebben.

Haar uiteindelijk meegenomen naar mijn hotel en daar weer genietend van haar diensten gebruik kunnen maken, helaas gaf ze aan niet te willen blijven slapen( ze dacht als ik zo weer een klantje pak heb ik nog meer bathjes).
Terug aangekomen in Soi 80 was het gelukkig voor de dames een stuk drukker.

Zal ook te maken hebben met een grote vechtpartij in Soi BIntabath tussen een oud Engels stel en een aantal dronken thai een aantal weken geleden.
Nu sluiten voorlopig alle barren om 12 uur op en rond Soi bintabat.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteravond teruggekomen in Hua hin,

Gelijk naar mijn schatje Bow gereden en haar gevraag de avoond en nacht met mij door te brengen.
De massage salon 300 bathjes gegeven en haar weer meegenomen.

Het is op dit moment bloedheet in Huahin, dus eerst afkoelen met een douche en de airco.
Uit eindelijk op de juiste temperatuur aangekomen, weer ouderwets van bil.
en enorm genoten.
Ze maakte als het ware een kurketrekker van Naked junior.
vandaag maar weer meenemen :D

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Paar dagen in Hua Hin geweest.
Echt anders dan Pattaya en Bangkok, wat Naked al had aangegeven.
We hebben gewoon ongeremde wilde/kinky sex met elkaar gehad wat ook prima werkt en voor de rest hebben we gewoon rustig gedaan. Maar wel ontzettend warm hier. Het leven is hard. :)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Paar dagen in Hua Hin geweest.
Echt anders dan Pattaya en Bangkok, wat Naked al had aangegeven.
We hebben gewoon ongeremde wilde/kinky sex met elkaar gehad wat ook prima werkt en voor de rest hebben we gewoon rustig gedaan. Maar wel ontzettend warm hier. Het leven is hard. :)

Ja het leven is inderdaad hard moet weer terug naar Nederland; na gisteren nog mijn snoepje Bow een voorlopig laatste rit gegeven te hebben.
Helaas niet bij power genoeg om nog een dame te gaan zoeken en te scoren, wilde ook vroeg naar bed.

De volgende keer dan maar :D

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Door de recente bomaanslagen is de stad in lock-down, alle openbare gelegenheden waaronder winkels en barren zijn tot nader order gesloten.

In een straal van 500 meter zijn intussen 4 bommen afgegaan met minstens 4 Nederlandse gewonden.
Dus wie daar of op andere plekken in Thailand nog is; doe voorzichtig

Nog even al mijn vriendinnen gebeld om te horen of ze ok waren en te zeggen dat ze voorzichtig moesten zijn
en dat ik over enkele weken daar weer ben.

Ik hoop wel dat dan allang de rust is wedergekeerd

Mvg

Naked

Terug
Naar boven