Thailand - Hua Hin

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren weer aangekomen in Hua Hin, als vanouds begroet door bekenden,

Had de bazin van mijn favoriete massage salon al laten weten dat ik onderweg was, ze had mij een foto gestuurd via Line met haar nieuwe aanwinsten.
Zat aan de foto zien wel 2 lekkere snoepjes bij die zou willen bezoeken.

Bij aankomst bleek er maar 2 dames aanwezig van de oude lichting, geen vers bloed aanwezig, later op de avond werd uitgelegd dat ze net naar huis waren voor familie bezoek.
Heb ik weer pfff.

Direct door naar Soi 80 waar bij aankomst bij de nightowl bar, bleek de "nieuwe lichting bijna rechtstreeks uit een Thais bejaarden tehuis gehaald te zijn, of de jonge dames hadden hun moeder of tante gestuurd :D

Ff toch maar door gelopen en in een andere bar vond ik we eentje van mijn gading, een jonge dame van net in de 20 die "net" in het vak zat.
Omdat ik de eigenaresse al een tijdje ken, kon ik mijn wensen aangeven, dat was voor de dame in kwestie geen probleem.

Niet mee genomen naar mijn hotel maar gevraagd naar een kamertje al daar, op de kamer stond naast het bed ook een fauteuil, omdat ik al voor mijn bezoek aan de bar gedoucht had, daar lekker in gaan zitten zodat zij er lekker aan kon kluiven.
Dit deed ze voor een beginner niet onaardig, alleen was haar niet verteld dat ze haar tanden buitenspel moest laten.

Verder alle standjes doorgenomen en kon intern finishen.
Aangenaam uurtje liggen rollebollen, voor herhaling vatbaar, alleen had ze een moeilijke naam die ik nu al weer vergeten ben.

Na het betalen van de drankjes en barfine/ kamerhuur, werd er aan mij gevraagd of ze zwei loch was of drei loch, uitgelegd dat ze zweiloch was, haar 3e opening wel geprobeerd maar wij zijn in het westen te groot geschapen helaas.
De eigenaresse, gaf aan dat ze in de leer was :eek: , dat ze door de eigenaresse was opgeleid.
Dame naast mijn interne donatie nog voorzien van 1000 bathjes

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Vandaag even een rondje gereden met de motor, waar bij in Soi Selekarm, uit een van de "massage salons" werd geroepen of ik een ''massage" wou hebben.
Een beetje gespeeld alsof ik er lang over na moest denken, de 34 jarige dame genaamd E, gooide al haar charmes in de strijd.
1300 all-in werd er gevraagd, ik vroeg aan haar ook zonder rubber?
Geen probleem zei ze,

Ik ging tegen mijn natuur in een poging wagen om d'r prijs een beetje te drukken en gaf aan maar 1000 batHjes bij me te hebben en dat zij maar iets moest regelen met haar "baas"
Tot mijn verrassing zei ze ja, dus ik mee naar boven, grappig was ze wel door te vragen of ik een massage wou :D
Oraal goed en lekker verwend
Intiem het halve Kamasutra werkboek afgewerkt, Oraal gefinisht.
Aangename "massage" gehad.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Bijna 3 jaar na dato terug in Hua Hin, wat me opviel is de stilte op straat.
Toeristen waren er al weinig in 2019, maar nu was wel erg extreem.

Toch even wezen kijken bij mijn favoriete massagesalon, de bazin was aanwezig en was zeer blij me na 3 jaar weer te zien.

Ze heeft de salon naast die van haar gekocht en heeft een compleet nieuwe lichting dames.
Mijn eerste keuze wilde niet zonder, de bazin om hulp gevraagd bij het kiezen.

Zij kent mijn wensen en zij weet welke van de dames eventueel zonder zouden willen.
Ze kwam aan met Amanda een donker kleurige dame van 25 jaar en een lekker postuur.

Op het kamertje begon de onderhandelingen, ze dacht waarschijnlijk dat dit mijn eerste rodeo was en zat hoog in de boom qua prijs.
Aangeven dat ik niet meer wilde betalen dan 1000 bath voor haar en 300 voor de "massage" aan haar baas.

Aangenaam verblijf gehad en uit eindelijk haar slokdarm gewit :)

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Afgelopen week langs vele massagesalons gereden, meeste dames vielen buiten mijn smaak.
Diegene die wel binnen mijn smaak vielen wilden wel van bil maar met dat vervelende rubber.
Allen vriendelijk bedankt en gezegd misschien een ander keer.

Tijdens het toeren op mijn brommertje reed ik langs een "nette" professioneel massagesalon op Thanon Hua Hin 61 waar vroeger een leuk dametje werkte genaamd Ao,

Tot mijn verbazing zag ik haar zitten, wel wat ouder in het gezicht maar nog steeds een pracht figuur.
Gelijk gestopt en een praatje gemaakt, ze had een afspraak met een klant maar die kwam niet op tijd opdagen.
Ik zei dan neem je mij toch als klant :D Alles startte als een gewone massage, maar al gauw gingen haar handjes naar Naked junior.

Al gauw lagen we in 69 houding, verder kon /of wilde ze niet gaan in de massage salon, vanwege dunne scheidingswandjes.

Later op de avond uitgenodigd op de kamer, waarna ze uitgekleed en wel ging klaar ging liggen voor een befbeurt, normaal krijg ik als eerste een orale beurt, nu waren de rollen omgedraaid. :lol:

Ze was in tegenstelling tot vroeger ook bereid om mij anaal te ontvangen, zelfs aan ATM deed ze.
Uiteindelijk lekker in haar vagina klaar gekomen

Was zo als gewoonlijk meer geld kwijt bij haar, maar het was het meer dan waard.

Mvg

Naked

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Hallo Naked,

Ja, dompers horen erbij. We weten dat we toch wel iets vragen van een vrouw, om zonder condoom in te pluggen.

Leuk dat jij je snoepjes van destijds nog terug hebt gevonden... Ik één en die ging de dag erop mijn haar Falang boyfriend naar haar geboortestreek. Nog net op tijd van haar fameuze DT kunnen genieten.

Have fun and Stay Healthy!

Frankypanky

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Leuke berichten @naked over Hua Hin. We zijn een nachtje op doorreis en te veel plannen om hier iets te ondernemen. We zitten in een chill goedkoop hotel in 19 hua hin 74/2 alley.

Maar deze geile tijgah heeft wel zin in een jongere dame. Na her lezen van je posts.

CG

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
We zijn vandaag rond 17.00 aangekomen. Ik denk dat we in de straten in geweest waren waar naked zijn favoriete tentjes heeft. Het ziet er leuk uit best een leuk stadje.. onze goede vriend die bkk geen thai was mee en hij voelde zich niet lekker.. we hebben samen op de night market gegeten. Veel te hete Tom yang kung gegeten daarna naar de drogist voor onze mattie en we zijn richting huis.

Tinder werkt hier ook prima. Matches rijker 50/50 trans/dames.
De transen zijn wat sneller. 1 match ging ik stuk eigenaresse van de gangbang bar HXC5+4M4, Soi Bintabaht, Hua Hin, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan 77110. Ze is trans denk dat daar de 3e geslacht dames zitten voor de liefhebbers. Ook een chat met een ladyboy op tinder. Ook vriendelijk bedankt. Morgen naar Plattaya en dat wordt een stevige reis. De reis daarvoor was fantastisch ik denk om een cursus Thais te doen. Huisje aan strand. Heerlijk chill daar en super lekker gegeten. Ik spaar me zaad voor een paar uurtjes in pattaya en mijn vakantie liefje in Bangkok. Heb er echt zin in en zometeen een heerlijke echte douch pakken en slapen.

CG

Bijlagen

• SmartSelect_20230424_213211_Maps.jpg
    SmartSelect_20230424_213211_Maps.jpg
    691,4 KB · Weergaven: 112

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Het mag wat pit hebben, want daar raak je wel aan gewend. 1e keer dat ik Thais at was lekker alien food

Mari1256

Toogplakker
3 apr 2015
69
45
Was drie dagen in Hua Hin, ongelooflijk rustig, behalve wat expat pensionado's met hun Thaise aanhang haast geen buitenlanders. Soi 80 toch tegen de honderd bars, misschien 10 man 's avonds, een dame of 250…hoe kunnen ze iets verdienen? De massagedames rond Soi 57 en Poonsuk Road waren in grote getale aanwezig, maar geen klandizie… Heb wel een beetje geholpen en onze favoriete bezigheid was nergens een probleem. Soi 94 heb ik maar laten schieten . En Binthabat was ook een vrij treurige aangelegenheid.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Iemand bekend in Cha-Am een kleine badplaats in de regio Hua Hin? Ik heb het idee om daar binnenkort naar af te reizen of is dat geen goede wandel optie? Ik hoor graag van jullie

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Was drie dagen in Hua Hin, ongelooflijk rustig, behalve wat expat pensionado's met hun Thaise aanhang haast geen buitenlanders. Soi 80 toch tegen de honderd bars,.....
Hua hin is al jaren rustig, toch weten de meeste barren en massagesalons het hoofd boven water te houden.

Kleine correctie: Soi 80 heeft ongeveer een bar of 60 inclusief het kleine straatje aan de overkant van Petchkasem Road.

Soi 94 is zwaar overdreven, is niet meer dan een plein waar een aantal barretjes door elkaar zijn in de open lucht, misschien leuk als het droog is.
Soi 94 is een poging van de thaise overheid om het nachtelijk vertier uit het centrum van de stad te halen.
Om zo het centrum familie vriendelijk te maken.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Iemand bekend in Cha-Am ....

Laat me raden ter afsluiting van een georganiseerde rondreis door Thailand nog een paar dagen strandvakantie in Cha am ?😉

Op en rond Soi Busstation zijn wat barretjes waar je plaatselijk schoon kan opzoeken.
En bij de meeste massagesalons zijn er vast wel een aantal dames die wat extra service willen geven voor een paar bathjes meer.

Mvg

Naked

Terug
Naar boven