Thailand: Bangkok - Soapy Bars

1982nachtegaal

Snuffelaar
29 jan 2025
2
0
Is er iemand die zijn ervaringen in een soapy bar in Bangkok wil delen?
Ik wil heel graag een keer gepijpt en gerimd worden tegelijk door twee dames. Moet je voor dat soort diensten bijbetalen in jullie ervaring?

Verder nog aan-afraders voor bepaalde soay bars in Bangkok?

Laatst bewerkt door een moderator:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Je voegt hier 2 gelegenheden samen, dus bedoel je nou een Soapy massagesalon, of een blowjob bar? In massagesalons, dus ook soapies, kan je vrijwel altijd voor een "four hands massage" kiezen. Geheid dat je dan ook door beide dames simultaan wordt gepijpt. In BJ bars staat deze mogelijkheid om wel eens op het menu. Vraag het in iedergeval altijd aan de mammasan, zij zal je doorgaans wijzen welk personeel daarvoor in is. Hoe er ook rekening mee, dat je je THB aan 2 dames dient af te tikken.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Hallo daar,
Ik ben mij aan het inleven en info verzamelen voor mijn eerste trip naar Pattaya,
heb al wat contact met wat dames en ladyboy's daar. (dit via TF)
En ben ook van plan om eens een lekkere soppy massage te gaan nemen.
Maar nu lees ik dat er ook blowup bars zijn.
Als iemand mij daarin verder kan helpen graag
Ik zoek dat dus in Pattaya, dus als iemand de namen weet van zulke bars, heel graag

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
210
320
Moggie, dank voor de link naar de BJ bars!

Naast de locaties zijn vooral de prijsmeldingen erg interessant (en eigenlijk een "must know") voor elke reiziger. Als ik de ST prijzen zie voor Soi 6 (1300 THB) dan is dat behoorlijk veel lager dan de 3000 die ik had betaald(*). Er staat een "last updated" datum bij van 29 mei 2025. Ik vraag me dan af of de prijzen ook zijn geüpdatet, of dat die misschien verouderd zijn en dat er in 2025 alleen tekstuele aanpassingen zijn gedaan... Anyway: leuk om te lezen en de volgende keer ga ik proberen een BJ/ST in zo'n bar te doen. Zeker als dat voor zo'n prijs kan.

(*) Het kan ook zijn dat ik een net iets duurdere tent met mooiere meiden had gekozen, maar als ik dan zie dat ook de BJ bar op Soi6 met de mooiste meiden slechts 1300 voor ST rekenen, dan denk ik meer dat ze me heeft gezien als iemand uit een land uit die regio dat gewend is om hogere prijzen te betalen.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Hallo daar,
Ik ben mij aan het inleven en info verzamelen voor mijn eerste trip naar Pattaya,

Wellicht heb je het al ergens gelezen, maar toch even vermelden.

In soapy bars, zeker in Pattaya is mijn ervaring, kun je NZC vrijwel niet vinden. Is me in Bangkok wel een keer gelukt, maar je moet echt geluk hebben met de dame. Ze worden daar (naar hun zeggen) met regelmaat getest en ze willen geen risico lopen op een positieve test van STD want dan mogen ze daar niet meer werken.
Daarnaast is in verhouding tot Thaifriendly, Telegram, Tinder, Soi6 bars, Beachroad de Soapy Bars vrij prijzig... je kan op die andere plekken voor 1000 (if ur lucky) tot 2500THB een dame scoren voor Short time of heel soms ook al voor long time hoor over de 2000 heen.. bij een Soapy moet je rekenen dat het begint bij 2500THB, oplopend tot 8000THB ofzo voor de "models" en dan voor 90min.
Service in deze tenten wisselt veeeel, ene dame heeft er gewoon meer zin in dan de ander, sommige willen geen europeaan en doen dan minder moeite. Je hebt er daar 2 vlak naast elkaar zitten beide vrij groot (Honey2 en Sabai Dee, zijn er nog meer hoor) maar dan zitten daar tussen de 50 en 100 meiden op een soort tribune.. oplopend op basis van reacties en wat ze zelf vinden hoe knap ze zijn.. op basis van uiterlijk kies je, sommige zoeken contact met je.. de ene doet dat omdat ze denken $$ sommige doen het omdat ze oprecht jou als europeaan aantrekkelijk vinden en ze willen liever jou dan weer een aziaat.. mijn ervaring is dat deze laatste wel de beste service leveren, maarja pik ze er maar eens tussenuit...

anyways, beetje waarschuwingen dat je weet waar je aan begint.. Ik raad het desondanks wel aan, ik vind het zelf ook leuk. Het is een beetje half nuru, even in bad samen.. dan even op zo'n matje zij gaat over je heen glijden.. even afspoelen, naar bed.. daar nog je ding doen.. ik vind het ook wel leuk, maar doe het nooit veel omdat je uiteindelijk best veel betaald voor vrij kort in verhouding tot de andere opties daar. Zeker in Pattaya, in Bangkok zijn er wat voordeligere opties als je wat gaat zoeken.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Bedankt voor de uitgebreide info, Richard!
Heb zelf weinig ervaring met soapies, maar ik kan er nog aan toevoegen dat de dames meestal enigszins op leeftijd zijn (dertigers en veertigers, misschien zelfs nog wat ouder), dat ze volledig gekleed in de 'fish bowl' (de tribune) zitten , dus je ziet hun lichaam niet, en dat de service vaak als mechanisch ervaren wordt.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Moggie, dank voor de link naar de BJ bars!

Naast de locaties zijn vooral de prijsmeldingen erg interessant (en eigenlijk een "must know") voor elke reiziger. Als ik de ST prijzen zie voor Soi 6 (1300 THB) dan is dat behoorlijk veel lager dan de 3000 die ik had betaald(*). Er staat een "last updated" datum bij van 29 mei 2025. Ik vraag me dan af of de prijzen ook zijn geüpdatet, of dat die misschien verouderd zijn en dat er in 2025 alleen tekstuele aanpassingen zijn gedaan... Anyway: leuk om te lezen en de volgende keer ga ik proberen een BJ/ST in zo'n bar te doen. Zeker als dat voor zo'n prijs kan.

(*) Het kan ook zijn dat ik een net iets duurdere tent met mooiere meiden had gekozen, maar als ik dan zie dat ook de BJ bar op Soi6 met de mooiste meiden slechts 1300 voor ST rekenen, dan denk ik meer dat ze me heeft gezien als iemand uit een land uit die regio dat gewend is om hogere prijzen te betalen.
Voor die 1300 baht krijg je alleen een BJ, verder niks!

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
210
320
Bedankt voor de uitgebreide info, Richard!
Heb zelf weinig ervaring met soapies, maar ik kan er nog aan toevoegen dat de dames meestal enigszins op leeftijd zijn (dertigers en veertigers, misschien zelfs nog wat ouder), dat ze volledig gekleed in de 'fish bowl' (de tribune) zitten , dus je ziet hun lichaam niet, en dat de service vaak als mechanisch ervaren wordt.
Als je het over dertigers en veertigers hebt, heb je het dan over dames in gewone kleine massagesalons (met extra opties) of over Sabai Dee etc.?

Ik ben bij de laatste geweest, ergens in de (na)middag, en dan schijnt er nog niet zoveel keuze te zijn. Maar ondanks het ongunstige tijdstip zag ik toch ook wel dames die jonger leken dan 30. Maar die droegen volgens mij wel allemaal een button in de duurste categorie.

Je zal er niet snel een meisje zien van 18-22, maar 25-30 zijn er denk ik wel te vinden. Maar daar zal je een hogere prijs voor moeten betalen. De manager legt je alle kleurcodes en bijhorende prijzen uit. Uit mijn hoofd kostte de kleur die ik koos 3000 (dat was medium prijs, de goedkoopste was 2500 en duurste 4000) en rekende ik aan de kassa 3400 af voor een cola (100) en een managers tip (300) erbij.

Dat laatste is overigens semi-verplicht. Je kan het uiteraard proberen te weigeren, omdat je graag je massage feest wil starten met een sfeerbedervende discussie met de manager over dat zijn werk de tip niet waard is etc. Maar je kan ook gewoon rekening houden met die 300, als iets wat nu eenmaal hoort bij zo'n tent of gewoon elders je plezier scoren.

Eenmaal op de kamer kan het zijn dat je nog geld kwijt bent aan een lady drink (300). Daarin zit al hun tip, dus ze verwachten daarbovenop geen extra tip. Al mag je dat natuurlijk best doen als je een leuke klik had (dus geen mechanische ervaring) en/of als je wat extra's hebt weten los te onderhanden.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
615
768
Ik had het over de soapies, maar die leeftijden gelden ook voor de kleine massagesalons.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Klopt wel dat er ook dames van 30+ in die Fish Bowls van de grote soapy tenten zitten hoor, maar ook meer dan genoeg lage 20'rs hoor. Vervelende is wel dat je daar een beetje zit of staat.. en een keus moet maken.. dames zitten dan toch een meter of 5 tot 10 bij je vandaan, als niet verder. Ze hebben een dikke laag make-up op en er staat een dikke schijnwerper aan licht op ze.. kortom echt goed kun je het niet beoordelen.

mijn tip wel, voel je niet gepusht snel te kiezen. Er staat vaak iets van een bank. Ga gewoon zitten, kijk rustig om je heen. Als de papasan naast je blijft staan geef hem gewoon een knikje of woordje van ik kijk en bedenk me even. Zeker als je wat langer staat of zit ga je ook zien wie van de dames je aandacht probeert te krijgen, dat is al iets.. dan moet je nog wel proberen uit te vogelen dus of ze dat doen omdat je $$ hebt of omdat ze je echt interessant vinden haha. En natuurlijk moet je haar zelf ook aantrekkelijk vinden.

En ook, als je op het verkeerde tijdstip komt zijn er maar weinig dames of sowieso als er geen leuke tussenzit.. je moet niks, je kan gewoon zeggen sorry.. kom morgen wel terug (ook al vlieg je morgen naar huis haha).

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
210
320
Je kan het ook gewoon relaxed aanpakken en genieten van de ervaring. Ga gewoon lekker zitten op één van de banken. Relax, bestel een drankje en geniet van het uitzicht.

De papasan is er niet om je te intimideren. Je kan ook gewoon een drankje bij hem bestellen en een praatje maken als je alleen bent en niet goed weet waar je het moet zoeken. Laat hem gewoon zijn werk doen, vraag naar hoe het systeem werkt, bespreek je voorkeuren en of hij kan adviseren. Zeker als het niet druk is, dan staat hij anders ook maar te nietsen. Gun hem ook een leuk praatje en het idee dat hij zijn managers tip meer dan heeft verdiend.

Kijk gewoon met een vriendelijke glimlach welke dames het meest hun best doen om jouw aandacht te trekken. Geniet van het kijken naar de "modellen" in de hogere prijsklasse, maar maak vooral niet de fout om er een te kiezen die weliswaar de mooiste is, maar geen zin heeft om jou een blik waardig te gunnen. Drink rustig je drankje, neem rustig de tijd en geniet van het uitzicht.

Mocht er niets van je gading bijzitten, dan bedank je de papasan vriendelijk en reken je gewoon je drankje af. Nergens voor nodig om je druk te maken en te denken dat je moet gaan liegen over "morgen terugkomen" terwijl je dat niet van plan bent. Je verlaagt jezelf er alleen maar mee. Nergens voor nodig. Relax gewoon als je naar zo'n soap salon gaat. Ga genieten en wees niet zo'n figuur die zich niet weet te gedragen en vervolgens zichzelf voor schut zet. Relax...

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Mocht er niets van je gading bijzitten, dan bedank je de papasan vriendelijk en reken je gewoon je drankje af. Nergens voor nodig om je druk te maken en te denken dat je moet gaan liegen over "morgen terugkomen" terwijl je dat niet van plan bent. Je verlaagt jezelf er alleen maar mee. Nergens voor nodig. Relax gewoon als je naar zo'n soap salon gaat. Ga genieten en wees niet zo'n figuur die zich niet weet te gedragen en vervolgens zichzelf voor schut zet. Relax...

heb er zelf geen moeite mee om weg te lopen omdat er op dat moment niks tussenzit. Maar weet dat niet iedereen dat zo makkelijk doet, sommige vinden het gewoon fijner dan zichzelf even te excuseren.. wil niet zeggen dat ze daar verder niet relaxed zitten ;) maar mijn tip, en jouwe ook duidelijk, ga niet iemand kiezen omdat je denkt dat dat moet.. Sterker nog, als je op een plek bent waar meerdere soapies vlak bij elkaar zitten.. Ga gewoon shoppen, kijken waar de leukste dame zit!

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
210
320
Precies, dan begrijpen we elkaar. Ga lekker zitten, bestel gewoon een drankje en geniet van het uitzicht zoals je dat op een terrasje ook zou doen. Als je vriendelijk en beleefd bent, dan hoef je je niet te verlagen tot leugens waarmee je jezelf neerzet als een parvenu.

Let wel: "thank you very much for your service/explanations and see you next time" klinkt een stuk beter en respectvoller dan "see you tomorrow". Een papasan prikt daar dwars doorheen en het verlaagt alleen maar jouw standing in zijn ogen (al zal hij daar niets van laten merken).

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Daar wordt geen NZC aangeboden. Heeft dus geen zin op dit forum om veel commentaar te geven denk ik.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
210
320
Tenzij op een gegeven moment iemand hier een soapy NZC ervaring deelt en vertelt waar en hoe dat is bereikt... Ik heb zelf het idee dat als je op een gegeven moment een leuke klik hebt met een soapy-girl, je een regular wordt, en leuk tipt, er op een gegeven moment meer mogelijk kan zijn. Is me in meerdere landen en soorten plekken/dames gelukt. Mijn ervaring met Pattaya soapy salons is nu nog maar gebaseerd op een n=1 steekproef. Als ik de volgende zoou gaan, dan zou ik de meest enthousiast zwaaiende dame kiezen, ruim tippen (als de ervaring leuk genoeg is), Line contact uitwisselen, en kijken of bij herhaalbezoek meer mogelijk is. En misschien dat iemand anders dit al een keer heeft mogen ervaren (zou iet voor het eerst zijn denk ik dan... alles is mogelijk onder de juiste omstandigheden, en al dan niet met de juiste prijs).

Je hebt gelijk dat het tot nu toe niet gaat over NZC soapy avonturen, en vooralsnog alleen over algemeen soapy ervaringen.
Maar wie weet... wat niet is kan misschien nog wel komen, toch? ;-)
Ik nodig nu iedereen uit om een eventueel NZC avontuur bij een soapy salon hier te melden...

Ik besef nu overigens dat ik een soapy NZC avontuur in HKG heb beleefd, en dat dit draadje over Azië gaat (dus niet persé alleen Thailand?)

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Waar zie je dat dit draadje over geheel Azië gaat? Er staat toch specifiek 'Thailand: Bangkok' tenzij ik iets mis?

En ja, het klopt dat nzc nooit uitgesloten is. Theoretisch kan je ook de koningin volspuiten bij het theater, maar we beseffen ons dat dit een veel te kleine kans is om er serieus over te speculeren. Als je heel veel moeite of geld erin steekt of heel veel geluk hebt, dan lukt het af en toe, maar over het algemeen zal je geen nzc krijgen bij soapies in Bangkok. En als je zo veel moeite er in moet steken, dan ga je het doel voorbij, want dat had je ook elders kunnen doen met minder moeite/geld en mooiere dames.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
210
320
Ach je hebt helemaal gelijk! Ik was helemaal stekeblind en zag op de één of andere manier "Thailand - Bangkok" over het hoofd. Naast Oost Indisch doof, blijk ik ook Bangkok-Thais blind te zijn!

Eigenlijk ging ik al off topic toen ik uitgebreid over mijn ervaring bij Sabai Dee in Pattaya ging brabbelen 😅

Edit: heb je in Bangkok ook van die grote soap paleizen met die "vissenkommen" vol dames met gekleurde buttons waaruit je kan kiezen (zoals Sabai Dee en Honey 2 in Pattaya) of zijn het meer kleinere zaken waar je kan kiezen uit een handjevol die je worden voorgesteld? En is de kans op NZC in Pattaya (in het algemeen) hoger dan in Bangkok?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven