Thailand - Bangkok Algemeen

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
samurai zei:
Wat mij is opgevallen zijn alle freelance dames bij Nana hotel die doof zijn. Iemand die weet waarom ze daar per se hangen?
Tijdens mijn vakantie in Bangkok vorig jaar heb ik ze ook opgemerkt. Toen ik voor de eerste keer ging kijken naar de Nana Plaza Arcade zag ik aan de overkant een dametje dat er wel leuk uitzag, tamelijk klein van gestalte, slank, een mooi gezichtje en lang zwart haar. Ik stapte op haar toe en sprak haar aan. Toen haalde ze haar tablet boven en typte : I AM DEAF - 1200 FOR 1 HOUR - USE CONDOM - OK? Ik knikte dat ik akkoord was. We gingen naar een hotelletje in de arcade. Ze pijpte wat en deed me dan het condoom om. Bleek dat ze een heel nauw kutje had en het lukte me niet om haar te penetreren. Toen ik haar kuste deed ze teken dat ze dat niet wou maar toen ik aandrong liet ze het dan maar toe. Ik heb dus niet echt sex kunnen hebben maar het was toch leuk om dit kleine vrouwtje te kunnen vastpakken. Later zou blijken dat er meerdere van die dove dametjes staan, bijna allemaal zijn ze klein van gestalte en ze schijnen mekaar goed te kennen. Vormen ze een soort van gemeenschap ? Het zou inderdaad leuk zijn mocht iemand ons meer inlichtingen kunnen verschaffen. En zou nzc mogelijk zijn ? Niet evident om nzc te vragen als de communicatie beperkt is (en nog minder evident om het te krijgen in geval ze goed voorgelicht zijn en met mekaar hebben afgesproken om dit niet te riskeren). Later heb ik overigens een ander dametje wel kunnen penetreren in haar lekkere nauwe kutje, weliswaar mc.

A

Anonymous

Guest
naked zei:
Volgende week :D
Dit keer om nieuwe gebieden te ontdekken en misschien op een van mijn vertrouwde nesten te belanden
Oh leuk. Welke gebieden hebben we het dan over? En wat is je fav. plek?
Nee de hitte is geen probleem. Maar warm was het wel.
Hoe lang blijf je weg?

A

Anonymous

Guest
Vormen ze een soort van gemeenschap ?
Ja zekers. Ze let op elkaar. Niets mis mee natuurlijk. Een dame wou dat ik haar zou meenemen en ze was echt aan het aandringen omdat ze had een kind en zo voort en zo voort..........! Dat bedelen is een goede afknapper voor mij. Ze staan daar natuurlijk niet voor de grap, maar ja......ik hoef ook niet alles te weten.
En trouwens liep ik gewoon langs om te kijken want ik had net een bier gedronken bij Nana Plaza. Was dus niet op zoek.

Die dames bij Hooters. Oh lala! :D

A

Anonymous

Guest
Iemand ervaring met Thailand in de periode eind januari - begin februari?

Betreft het weer en feestelijke festiviteiten is het dan prima te vertoeven in Thailand? of zijn andere periodes beter om te gaan in 2017?

A

Anonymous

Guest
bapao zei:

Betreft het weer en feestelijke festiviteiten is het dan prima te vertoeven in Thailand? of zijn andere periodes beter om te gaan in 2017?
Ik was r in februari. Net zo veel dames als alle andere keren ik ben geweest.

A

Anonymous

Guest
samurai zei:
bapao zei:

Thanks voor de info, ik las dat je ook welles in het Ruamchitt zat. welles wat gescoord uit die twee tentjes daar beneden, die ene poolbar en die tent die onder ruamchitt zit? daar komen best mooie dames die zich altijd lopen op te tutten achter de lift van het Ruamchitt.

Misschien kan ik in februari dan beter richting het Marokkaanse Marrakech gaan.

A

Anonymous

Guest
bapao zei:
samurai zei:
bapao zei:

Thanks voor de info, ik las dat je ook welles in het Ruamchitt zat. welles wat gescoord uit die twee tentjes daar beneden, die ene poolbar en die tent die onder ruamchitt zit? daar komen best mooie dames die zich altijd lopen op te tutten achter de lift van het Ruamchitt.

Die dames hangen ook meestal onderaan de trap bij de ingang. In december liep ik naar buiten en was binnen 1 minuut weer op mijn kamer, met een dame. :)

Deze video vanaf 2:20 tot 4:32 geeft een goed beeld hoe het r uit ziet bij Ruamchitt. Dit moet wel vroeg in de avond zijn want later is het veel meer dames en vooral ladyboys. De dame met zwarte hotpants en grijs topje heb ik vorige week gesproken. Zei tegen haar dat ik haar herkende van youtube. Vond ze grappig.

A

Anonymous

Guest
samurai zei:
bapao zei:
samurai zei:

Die dames hangen ook meestal onderaan de trap bij de ingang. In december liep ik naar buiten en was binnen 1 minuut weer op mijn kamer, met een dame. :)

Deze video vanaf 2:20 tot 4:32 geeft een goed beeld hoe het r uit ziet bij Ruamchitt. Dit moet wel vroeg in de avond zijn want later is het veel meer dames en vooral ladyboys. De dame met zwarte hotpants en grijs topje heb ik vorige week gesproken. Zei tegen haar dat ik haar herkende van youtube. Vond ze grappig.

Hebben die dames van thermae en die daar rondhangen een beetje schappelijke prijzen?

A

Anonymous

Guest
bapao zei:
Hebben die dames van thermae en die daar rondhangen een beetje schappelijke prijzen?
Sommige willen 2000 baht short time zelfs voor pijpen met rubber. Maar je kan wegkomen met 1500 voor alles zonder.
Later in de avond kan je beter onderhandelen denk ik want in deze buurt zijn r zo veel dames.
Maar als de markt stopt dan zijn ook de meeste dames weg.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
samurai zei:

Man wat een lekkertje is dat. Krijg sowieso als ik naar die meiden kijk gelijk een stijve pik. Zou als ik er ooit eens het geld voor heb graag naar toe gaan en naar Pattaya natuurlijk maar ik zou volgens mij heel de dag met een stijve pik rondlopen. Het is gewoon 1 grote punicaoase daar met al die lekkere schaars geklede meiden.

A

Anonymous

Guest
klopt en de meeste ook vrij strak.. vooral die begin 20... en makkelijk bare te nemen hoor.. veel ervaring daar met bare in pattaya en bangkok..

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
bapao zei:

Het weer vaak zeer warm in deze periode
Het hangt af in welk gebied je verblijft
Andere periodes zoals april/ mei kan het vaak en veel regenen, ook dat hangt net af waar je zit.

De drukste periode is van eind november tot eind februari , het hoogseizoen in Thailand, prijzen worden in deze periode opgeschroefd met name voor de DVP.
Dan zijn er meer dames van plezier om uit te kiezen.
Let wel rond oud en nieuw zijn veel dames naar familie dit gebeurt ook in het laag seizoen.
Maar er blijft nog wel wat te kiezen over hoor.
Prijzen zijn ook minder hoog in het laagseizoen

http://www.columbusmagazine.nl/azie_en_midden-oosten/thailand/bestereistijd.html

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
naked zei:
Volgende week :D
Dit keer om nieuwe gebieden te ontdekken en misschien op een van mijn vertrouwde nesten te belanden
Oh leuk. Welke gebieden hebben we het dan over? En wat is je fav. plek?
Nee de hitte is geen probleem. Maar warm was het wel.
Hoe lang blijf je weg?

De voor mij nieuwe gebieden zoals bijvoorbeeld Hongkong staan op de to do list.
Maar in principe staat elk Zuid Oost Aziatisch land op mijn "to do" list, sommige landen moet ik nog een keer terug om het nog een keer dunnetjes of beter over te doen
Een echte favoriete plek heb ik niet, al kom ik vaak in Hua Hin, alles aanwezig maar minder "in your face" zoals in Pattaya, Phuket ( Patong Beach) en Bangkok.
Over het algemeen zijn de dames in Hua Hin meer gekleed dan de dames in de gogobars in de andere plaatsen.

Het word 3 weken "hard" werken voor mij :D

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Man wat een lekkertje is dat. Krijg sowieso als ik naar die meiden kijk gelijk een stijve pik. Zou als ik er ooit eens het geld voor heb graag naar toe gaan en naar Pattaya natuurlijk maar ik zou volgens mij heel de dag met een stijve pik rondlopen. Het is gewoon 1 grote punicaoase daar met al die lekkere schaars geklede meiden.
Ja het is een snoepert die dame. En ook heel lief en aardig. Het leuke is dat deze dames zie ik iedere keer terug en een paar kijken mij nu aan alsof ze denken dat ze mij eerder hebben gezien. Wat ook klopt. :D

Ja het is een ervaring die ik je gun. Maar sinds ik ben daar geweest wandelen ik niet meer in nederland. Slaat nergens op hier wat mij betreft.

A

Anonymous

Guest
naked zei:
Het word 3 weken "hard" werken voor mij :D

Mvg

Naked
Oh kind toch! Hoe zal je het redden? :)
Heerlijk 3 weken met dames, het lekkere eten en de warmte. Nou, nu wil ik ook weer gaan. Nou ja, binnen kort weer.

Over het weer gesproken, zelfs mijn dame vond het nu te warm. Je gaat van de koude kamer na een rondje sexen naar buiten en de hitte sla je gewoon in het gezicht. Ik was r eind maart en het verschil was behoorlijk groot vergeleken met nu.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Oh kind toch! Hoe zal je het redden? :)
Heerlijk 3 weken met dames, het lekkere eten en de warmte. Nou, nu wil ik ook weer gaan. Nou ja, binnen kort weer.

Over het weer gesproken, zelfs mijn dame vond het nu te warm. Je gaat van de koude kamer na een rondje sexen naar buiten en de hitte sla je gewoon in het gezicht. Ik was r eind maart en het verschil was behoorlijk groot vergeleken met nu.

Ik overleef het wel denk ik haha
ik kan haast niet wachten tot ik daar weer losgelaten wordt

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Geboekt en vertrekken binnen kort. Deze keer gaan we ook naar Hua Hin om te kijken wat r te beleven zijn.

A

Anonymous

Guest
Wat ik mij kan heugen van Hua Hin is dat daar voornamelijk de Thaise locals naar toe gaan voor hun rust. Deze mijden voornamelijk de toeristische trekpleisters als Koh Samui, phiphi etc. Hua-Hin is dan ideaal voor hen.

Van Bangkok is t overigens prima te doen met prive vervoer, google maar eens op MR. T taxi. Anders heb ik ook nog wel een adresje voor je van een prive chauffeur.

In Hua Hin was toen ik er een tijd geleden was geweest vrij rustig qua dames van plezier. Maar ach, net zoals in andere delen van Thailand zal je ze hier ook wel hebben, ga alleen niet uit van een Pattaya of een dergelijk Koh Samui, of een soi nana - cowboy.

veel plezier!

A

Anonymous

Guest
bapao zei:
Wat ik mij kan heugen van Hua Hin is dat daar voornamelijk de Thaise locals naar toe gaan voor hun rust. Deze mijden voornamelijk de toeristische trekpleisters als Koh Samui, phiphi etc. Hua-Hin is dan ideaal voor hen.

Van Bangkok is t overigens prima te doen met prive vervoer, google maar eens op MR. T taxi. Anders heb ik ook nog wel een adresje voor je van een prive chauffeur.

In Hua Hin was toen ik er een tijd geleden was geweest vrij rustig qua dames van plezier. Maar ach, net zoals in andere delen van Thailand zal je ze hier ook wel hebben, ga alleen niet uit van een Pattaya of een dergelijk Koh Samui, of een soi nana - cowboy.

veel plezier!
Bedankt. We zien het wel wat het wordt. Weer een trio mag natuurlijk.
MIjn dame regel vervoer zo dat komt neer op 150 Baht. :)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Geboekt en vertrekken binnen kort. Deze keer gaan we ook naar Hua Hin om te kijken wat r te beleven zijn.

De bars in Hua hin zijn geen gogo bars zoals in Pattaya en Bangkok, het zijn meer beerbars.
Hua hin is makkelijk te bereiken via bus van af de luchthaven in Bangkok rechtstreeks voor nog geen 300 bath.
busrit van 3 a 4 uur
Het kan nog goedkoper met een minibus maar dan verlies je veel tijd.

Een taxi vanaf de lucht haven kost je minimaal 2500 bath.

Mvg

Naked

Terug
Naar boven