Thailand, Ayutthaya

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Een nachtje in Ayutthaya en vanavond naar de Grand street (talat Grand) soi 8. Daar is ook een nachtmarkt tussen soi 4 en 6.
Naast soi 8 ligt ook Grand Hotel. Op de hoek soi 8 is een beerbar met een paar dames en als je verder loopt in de avond,
dan zijn daar misschien 2 echte massage tenten en de rest is duidelijk te zien dat de dames opgemaakt zijn. Dus massage met extras.
Ben op de hoek soi 4/soi 6 belandt. Precies op de hoek is er een "thai massage en karaoke" tent. Een dame riep mij om mij de masseren voor
340 baht olie massage. Naar boven (2de verdieping) in deze sleazy tent. Op 1de verdieping was een dame zich aan het wassen.
De kamer waar wij binnen gingen had 2 matrassen (1 matras in elke hoek). Ze heet Oh en is uit Surin (32 jaar, ca 160-165cm en 3 kinderen)
Beetje maffe meid. Beetje giegelen en ze kan geen engels behalve de tarieven, die ze wel in engels weet.
Ik ging helemaal uitkleden en ze deed of ze verbaast was. Hard or soft massage. Soft. (ok, dat kon ze dan ook nog in engels zeggen)
Op mijn buik lieggen, ging ze meteen even met de vinger van achteren voelen tussen mijn benen.
Ik dacht nu gaat ze snel teasen met oliemassage, maar deed netjes alleen de benen.
Af en toe voelde ik even met een hand op haar benen hoe de reactie is, maaar dat bleek goed te zijn.
Op een gegeven ogenblik was ze met masseren op mijn kont belandt en ging daarop zitten. Ik deed een beetje een paard galopp beweging.
Vond ze grappig. Ik zei dat ik haar ook kan masseren. Ze ging snel liggen. Ze was de hele tijd met korte broek en bloesje gekleed en niet extra opgemaakt. Ik wilde de knopen van haar spijkerbroekje losmaken, maar dat lukte niet zo en speelde het schuchtere meisje.
Ze ging dan wel op haar rug liggen en heb de knopen losgemaakt. Het broekje en onderbroek in 1 ruk uitgetrokken.
Ze draaide meteen weer om op haar buik. Ging haar benen masseren en meteen langs de bilnaad en
met de duim tussen haar benen haar pruimpje voelen dat lekker nat was.
En paar keer gedaan en ook daarna met olie haar benen en kutje gemasseerd. Ging haar omdraaien wat goed ging en
deed of als ik haar kutje wil beffen. Dat wilde ze niet. Ze zei meteen dat sex 1500 kost. OK. Ze moest even snel op WC.
Ze kwam terug en had condoom bij haar en ik riep teleurgesteld no. Ik stelde voor dat ik dan I come outside doe,
maar ze zeurde een beetje en iets later zei ze dan 2000 baht. OK. Ze ging liggen en spreidde haar benen. Mijn Penis was een beetje halfhard en
toen ik hem in haar pruimpje drukte, voelde dat lekker zacht en vochtig aan. Na een paar stoten werd hij goed hard en
hoorde haar kreunen. Het duurde niet lang en kwam in haar klaar. Ging dan de resterende sperma over haar buikje druppelen en
ik kon mijn sperma al haar poesje komen. Geil gezicht in de afgedonkerde kamer.
Ze maakte haar kutje met een doekje schoon en ik denk dat anderer dames rondom Grand soi 2,6,8 tegen goede prijs zich zonder laten nemen.

http://goodbyeboringlife.com/ayutthaya-nightlife-guide/

A

Anonymous

Guest
Wel de laatste plek waar ik had aan gedacht. Gezien dat Ayutthaya is meer een plek waar men heengaat om de mooie oude stad te zien. Ben 'r trouwens ook geweest.
Hoe dan ook, leuk om te lezen.

Nzc95

Snuffelaar
16 aug 2020
16
9
Afgelopen week op een afgelopen week in een onverwachte stad onze hobby mogen bedrijven. Wist niet goed waar ik moest beginnen maar had op Thailand redcat gelezen dat er een straat was waar je altijd wel een massage met happy end kon krijgen mocht het bij mond of hand zijn.

Ik dacht dat moeten we maar is proberen. Man man een van de beste geilste sessie uit mijn leven gehad met ning. Voor een massage maar binnen gegaan een lekkere olie massage en na 30 minuutjes moest ik omdraaien. Nou ik denk dat ze 1 minuut mijn been heeft gemasseerd voordat ze met der hand onder de handdoek ging en even ging voelen. Ze vrouw gelijk of ik hj wilde of bj. Ik ga hier op aan dat in sex wilde en ze zei oké 3.000 bath effe onderhandeld kwamen uit op 1.000 bath:) maar wel echt met condoom zei ze. Ze ging effe douche en kwam terug en wat een heerlijk strak lichaam man man.

Ze wilde niet zoenen en zat nog steeds vast aan het condoom. Maar nadat ik haar is goed had gebeft was alles uit het raam. Ze begon mijzelf te zoenen en duwde mij op mij rug en heeft me heerlijk reverse klaar gereden en heb alles in haar achter gelaten. Altijd lekker als ze eraf gaat en je ziet je sperma eruit druppelen. Pff eindstand lekker massage gehad en haar heerlijk gevuld. Schade 2.000 bath. Had der toch wat fooi gegeven.

Terug
Naar boven