Thailand algemeen

Mikebike

Toogplakker
27 mei 2026
25
13
Bovendien zitten er naar schatting zo'n 20.000 tot 30.000 hoertjes in Pattaya, en zullen de Amerikanen voornamelijk naar Walking Street, Soi 6 en misschien LK Metro trekken.
Zoveel? Ik wist niet dat het er zoveel waren. Had het nog even uitgezocht. Conservatieve schattingen spreken inderdaad over tussen de 27.000 en 30.000. Worden alle freelancers en online ook meegenomen dan kan het aantal oplopen tot 60.000. Onvoorstelbaar zoveel. Gewoon een middelgrote stad in Nederland.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Afhankelijk van het onderzoek/de schattingen, gaat het om tussen 0,08% en 2,37% van de Thaise bevolking, in de diverse categorieën sekswerk. Niet bizar veel, maar wel een flink stuk (2á3x) meer dan in Nederland of België.

Wat ik me nu afvraag, zijn er hele busladingen onderweg naar Pattaya, als straks de Abraham Lincoln aanmeert in Sattahip?

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
En nu wachten tot wanneer er een vent of meisje komt kloppen aan zijn deur en "hey daddy" zegt.
Of is het enkel in Belgie dat de belangrijken naast de pot pissen, :rolleyes:Albert2 en Laurent...:rolleyes:
Nee hoor, wij hadden bijvoorbeeld Prins Bernhard. Die had twee buitenechtelijke dochters.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Wat ik me nu afvraag, zijn er hele busladingen onderweg naar Pattaya, als straks de Abraham Lincoln aanmeert in Sattahip?
Waarschijnlijk wel, maar volgens een bericht op de Internationalsexguide (van iemand die in de US Navy heeft gediend) mogen Amerikaanse militairen zich tegenwoordig niet meer inlaten met prostituees. Vroeger werd dat oogluikend toegestaan, maar tegenwoordig schijnt het serieuze gevolgen te hebben als ze het toch doen.
Hoe ze dat echter controleren, weet ik niet. Maar misschien hoeven ze het niet te controleren, omdat hun manschappen zeer gedisciplineerd zijn (lijkt me sterk) of elkaar aangeven? (lijkt me nog sterker).

Hoe dan ook: het is dan natuurlijk wel heel opmerkelijk dat ze hun schepen met duizenden op springen staande mannen nog steeds zo dicht bij Pattaya af laten meren. Hèt prostitutiebolwerk van de wereld, dat nota bene ontstaan is dankzij het Amerikaanse leger.

Wellicht storten de mannen zich massaal op de 'massage parlors', omdat ze zich niet kunnen vertonen in de bars en agogo's, maar toch dringend een goede 'massage' nodig hebben.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Hoe dan ook: het is dan natuurlijk wel heel opmerkelijk dat ze hun schepen met duizenden op springen staande mannen nog steeds zo dicht bij Pattaya af laten meren. Hèt prostitutiebolwerk van de wereld, dat nota bene ontstaan is dankzij het Amerikaanse leger.
Dat de Amerikaanse marine bij Pattaya om de hoek, in Sattahip, afkeert, heeft vooral met de diepgang te maken. Letterlijk, dus niet figuurlijk, zo opmerkelijk is deze praktische handeling dus niet.

Een ander punt dat je hierboven aanhaalt, in Thailand is zoals je weet prostitutie verboden, dus het bestaat, volgens de autoriteiten, niet. DoW/Pete Hegseth hoeft zich derhalve niet druk te maken, dat hun/zijn sailors naar de hoeren gaan. De Amerikaanse Jantjes kunnen dus vrijelijk naar de bars en agogo's en hoeven zich dan ook niet te beperken tot de massage therapeuten.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Ze kunnen toch ook ergens anders in Zuid-Oost Azië afmeren, in een andere haven met genoeg diepgang? Waarom uitgerekend zo dicht bij Pattaya?

En of prostitutie echt helemaal verboden is in Thailand, daar zijn de meningen nogal verdeeld over. In of vanuit de bars, agogo's en massagesalons e.d. is het in ieder geval wèl verboden, maar volgens sommige mensen is het niet verboden als twee volwassenen onderling (dus zonder tussenkomst van derden) een deal maken, om het zo maar even te noemen.
Maar eigenlijk doet dat niet zoveel ter zake, want volgens zo ongeveer de hele rest van de wereld bestaat prostitutie wel degelijk in Thailand.
En bovendien is het in de meeste staten van de USA ook verboden, tot grote tevredenheid van de huidige conservatieve regering daar (maar in dit geval m.u.v. Trump :LOL:).

Laatst bewerkt:

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Als het formeel maar niet mag (US Navy), en het daar ook formeel verboden is (Thaise overheid), dan is iedereen tevreden, inclusief de mariniers die al maanden staan te springen om dit soort verzetjes.

Over het % dat in de "service business" opereert: hoeveel vrouwen in de wereld hebben gedwongen seks met steeds dezelfde man die ze al jaren afgrijselijk vinden, alleen maar voor een dak boven het hoofd, scholing en voeding voor de kinderen (en/of omdat het nu eenmaal hoort en dus moet etc.)? Dat heet dan echter een (al dan niet gedwongen) huwelijk. En dat geeft vooral dominee's, imams (meestal hoge heren van een monotheïstisch geloof) een goed gevoel. Echter, daar waar vrouwen hetzelfde doen, maar dan tegen betaling, dan zijn het vooral dezelfde heren die dan hun vingertjes heffen en driftig rondzwaaien, ach en wee roepend hoe verwerpelijk het is dat al die vrouwen zomaar (al dan niet gedwongen) seks hebben...

Ik zou wel eens willen weten hoeveel procent van de vrouwen in de Thaise "service business" door een man worden gedwongen om die service te verlenen, en hoeveel procent van de vrouwen op de wereld door hun echtgenoot worden gedwongen om diezelfde service te verlenen (maar dan onbetaald). Het zou me niet verbazen als het laatste percentage wel eens flink groter zou kunnen zijn dan het eerste, en dat de meeste Thaise vrouwen in de "service business" een stuk meer voldoening uit hun serviceverlening halen (zowel financieel en mede daardoor ook mentaal), dan de vrouwen die lijden onder een slecht huwelijk en gedwongen seks.

Anyway: ik gun de mariniers, en alle vrouwen die de komende dagen in Pattaya hun inkomen flink kunnen opkrikken, alle plezier van de wereld!

Terug
Naar boven