Thailand algemeen

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Je betaalt THB 2000 om naast haar te liggen en te kijken hoe ze met haar oude mobiel speelt? Of gebeurt er nog wel iets meer, ook als je prep nog niet in werking is? ;-p
Tuurlijk dat, maar na eerste twee pillen prep moet er minimum 2 uur tussenzitten.
Daarmee dat ik ze effe naast me liet liggen.

Heeft uitzindelijk maar 4 minuten geduurd, 18 jarig kutje spande te hard.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Zelfde avond, nieuw visje van 18.
Zit wat haar haar te kammen naast mij.

Ook 2000 bath, ik ben in blijde verwachting. Lichaam toont slank, natuurlijk heeft ze haar kleren nog aan.

Ja ik hou van de jonge onschuldige types, doorgewinterde hoertjes zeggen mij niks meer.

Update na 40 min: waauw, waauw en nog es waauw.
Wat een prachtige borsten, lang geleden dat ik dit nog heb gezien.
Deed haar kleren voor me uit toen ik op het bed zat. Zette ze haar op haar knieën op de grond tussen mijn benen en begon me zalig te pijpen terwijl ze af en toe es opkeek.
18 jaar, wat een parel. Ze draaide met haar tong rond mijn eikel,🫣.

Dan duwde ze me op mijn rug en kwam boven op me zitten en wou hem bare erin duwen. Jammer genoeg had ik niet genoeg sterkt. Vermoeidheid en het feit dat ik twee uur ervoor ook al had geneukt.

Dan maar op haar rug lekker diep geneukt, strak kutje al kwam ze op het eind wel natter. Maar die borsten zien bewegen😩🤯😛

Dit was een topper, morgen laat ik ze terug komen.

Een andere klant wou een relatie met haar, maar ze moest van hem stoppen met deze job. Na een discussie deze avond heeft hij haar op straat gezet (gelukkig voor mij)
Ze toonde mij de berichten.
Zei ze me, i like this job en i like to party, i not give up for him!

Die arme Thaise onderdrukte meisjes toch🤷‍♂️
Ik bedoel maar in elk land zullen er onderdrukte vrouwen zijn, maar meeste doen het echt wel omdat ze dit willen doen.

Laatst bewerkt:

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Waar heb je haar gevonden bare-addict? Is er een profiel van haar ergens?
Allemaal op Thaifriendly. Buiten de laatste, waar ik niks over heb geschreven. Die kwam ik 's nachts nog tegen op beachroad. Deze is de gekste, en dit voor maar 1000 bath. Haar prijs is veel te laag voor dit kleine gekke meisje met grote mooie borsten.

Heb hier ooit over haar geschreven 2 jaar geleden. Toen was ze 18j en kwam ik ze in de nacht tegen toen ze wat tipsy door de straat liep. Ik heb die nacht echt crazy gedaan met haar (of zij met mij)

Vandaag die ik het wat rustiger aan, 3 op een rij gisteren was genoeg. En dit voor €140😮‍💨

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Die arme Thaise onderdrukte meisjes toch🤷‍♂️
Afgezien van de nieuwste iPhone of Samsung, geven die 'arme Thaise onderdrukte meisjes' hun 'zuur' verdiende geld ook graag uit aan:

- Grote tatoeages. Geen idee wat het kost, maar gezien de arbeidstijd die er in gaat zitten zal het niet goedkoop zijn, lijkt mij.
- Siliconen-tieten. Kosten: 100.000 tot 200.000 baht, afhankelijk van merk, grootte en kliniek.
- Gouden sieraden, die ze weer kunnen verkopen als het financieel even tegen zit.
- Online gokken.
- Een Thais vriendje, die zelf weinig uitvoert maar parasiteert op haar verdiensten. Niet echt een pooier, maar het komt wel in de buurt.
- Een gigolo. In plaatsen met veel hoertjes, zoals Pattaya en Bangkok, zijn ook op agogo's gelijkende bars waar knappe, jonge, Thaise mannen werken die gebarfined kunnen worden. (Door Thaise meisjes welteverstaan; ik heb het niet over Boyz Town.)

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Nog steeds in Pattaya, beetje kapot na 3 keer gisteravond.

Maar vanavond en dit was lang geleden, iets spontaans gebeurd. Ik heb zo een paar mensen op facebook die ik niet ken en nooit tegen praat.

Nu lag ik op mijn bed in hotelkamer wat te scrollen. Daar zag ik een post van een Thaise... i'm old and no money. Daar moest ik op reageren, want idd 34 j is normaal te oud voor me, maar niet als ze eruit zien zoals haar!!

Jammer dat we geen foto's meer mogen posten.

Nu, ik reageer op haar post en stuurt ze mij onmiddelijk terug. Zo raken wa aan de praat en blijkbaar was zij ook in Pattaya. Na ongeveer 10 minuten sturen vraagt ze of ik naar haar condo kom. Zo gevraagd zo gedaan, 1,5 km te voet naar daar.

Unixx building voor de mensen die bekend zijn met Pattaya.
Komt ze me beneden ophalen, ziet zij er nog 1000 keer beter uit in het echt.
Wat tipsy en ze voelde zich alleen, na een kwartier lagen we al op bed.

Ze is een verpleegster, dus ik moest mijn (vuile) kleren uitdoen voor ik op het bed kwam🤣, makkelijker voor mij.
Deed zij hetzelfde nadien. I'm old and ugly zegt ze!
Serieus, meeste tieners hebben zo geen strak lijf. Ik was op slag verliefd en het beste moest nog komen.

Mijn willy wou niet echt meewerken, komt ervan als ik altijd maar betaal voor sex.
Begon ze mij lekker te pijpen, lang, diep en gretig gebruik maken van haar tong.

Uiteindelijk kreeg ik hem wat op sterkte, maar haar kutje, lekker strak, klein beetje haar wat ik deze keer echt niet erg vond.
Dan de sex, ik mocht ze volledig plooien, ze maakte duidelijk dat ik haar moest wurgen en zeeeeer hard aan haar haren trekken.
Man ik heb ze echt hard geneukt, haar keel dichtgenepen en uiteindelijk in doggy haar kutje volgespoten terwijl ik haar hoofd helemaal achteruit trok.
Die kan wat verdragen.

The perfect wife, ja ze zit niet ver af!
Ze vroeg of ik bleef slapen, allez ja slapen. Ze vraagt hele tijd achter meer sperm. 🤣 maar na die 3 keer van gisteren en wat jetlag werkt hij niet meer.

Wil gerust es foto privé sturen voor de mensen die zich een beter beeld willen vormen. Ikzelf vind ze echt knap.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Daar zou ik graag mee in contact willen komen..... Kom je niet vaak tegen en 34 is toch heel acceptabel.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Daar zou ik graag mee in contact willen komen..... Kom je niet vaak tegen en 34 is toch heel acceptabel.
Is een verpleegster, denk niet dat ze het zou appreciëren als ik haar gegevens doorspeel.
Ik heb gewoon puur geluk met deze, das al.

Maar om eerlijk te zijn, ze is sexy, mooi, een hoer ik bed en ze vraagt geen geld in ruil. Toch krijg ik hem met moeite stijf.
Ik denk dat ik de kick van het zoeken en dan uiteindelijk betalen nodig heb, jammer genoeg,

De laatste 4 jaar heb ik maar twee niet betaalde contacten gehad, rest heb ik afgewezen omdat ik hem niet recht kreeg.

Misschien moet ik komende tijd toch wat minder betaalde contacten doen. Beetje afkicken

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Voor de mensen die binnenkort nzzr Pattaya komen heb ik wel 2 nummers van andere jonge dames die bare gaan,
Ik probeerde je een privébericht te sturen, maar dat lukte niet (afgeschermd), misschien dat je mij een PM kan sturen? (en als dat lukt dan vraag ik ook wel om een foto van de 34-jarige ;-) )

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Laatste avond in Pattaya, nog wat leuke en minder leuke avontuurtjes beleefd.
Gisteren nog 18 jarige meid van 35 kg op de kamer gehad. Nee ik val niet op kinderen, maar dat kleine lijfje vond ik wel geil!

We waren ook aan de praat geraakt over only fans, gisteren ook een van die bekende Thaise OF meiden gezien.

Dat grietje op mijn kamer kende er ook ene. Ze waren vrienden en toonde mij haar instagram.
Waarom zouden die meiden nog willen neuken voor geld (misschien voor een belachelijk hoog bedrag)
Want ze toonde haar posts op Insta van hoeveel ze elke maand verdiende.
Ging van -2000 naar soms 120.000 bath en toppers van 400.000 bath.

Die maakt heel haar jaar goed met 1 maand werk.

Ook nog een meid van 18 op de kamer gehad die de week ervoor in de val was gelopen van een Pakistani. Toen ze op de kamer kwam waren zijn 3 vrienden daar ook!
Heeft ze uiteindelijk 2000 bath voor gekregen🤬 Echt kutvolk.

Ze zegt dat politie er toch niks aan doet dus aangifte is nutteloos.
Gek genoeg zat ze er zelf nog mee te lachen. Pas 2 weken zit ze in het vak.

Laatst bewerkt:

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Met de komst van 5000 Amerikanen zal de prijs in Pattaya wel iets gaan stijgen.
Eerste 2 weken van september zal het er druk zijn.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
https://www.bangkokpost.com/thailan...a-ready-to-welcome-5000-us-military-personnel
[...]
Pattaya is looking forward to welcoming about 5,000 American military personnel who will arrive for long-overdue rest and relaxation next week. The USS Abraham Lincoln carrier strike group is scheduled to arrive in Thailand on Sept 2 for a five-day port call after a record 250-plus days at sea.

Pattaya mayor Poramet Ngampichet said the tourist city in Chon Buri regularly welcomed American military personnel when their warships were in the area. He expected each American military visitor would spend between 1,000 and 3,000 baht, generating 5 million to 15 million baht in revenue during the visit. "That will benefit tourism, restaurants, travel and service businesses," he said.

Chavalee Chomputin, 30, said business operators like her on the Pattaya Walking Street were pinning their hopes on the American visitors as business has been quiet this month.
[...]

Wat zullen die lui blij zijn met elkaar (zowel de matrozen als de "service business operators"). Ik gun ze het allerbeste, maar je (de rest van de toeristen) hebt wel pech als je precies gedurende die 5 dagen in Pattaya vertoeft.

Wel grappig dat de burgemeester impliciet gelijk een soort bovengrens/adviesprijs meegeeft voor een ST avontuur: meer dan 3000 THB moet je blijkbaar volgens hem dus niet betalen... haha

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Hopelijk valt de impact mee, voor degenen die volgende week ter plekke zijn. Niet alle 5000 zullen achter de meisjes aangaan, lijkt mij. Er zitten tenslotte ook vrouwen tussen (al zijn dat er waarschijnlijk niet veel), misschien nog een paar homo's (als ze nog niet uit de kast zijn en/of ontslagen zijn), mannen die heel trouw zijn aan hun vriendin of vrouw en nooit vreemdgaan, en mannen die sowieso niks hebben met prostitutie.
Bovendien zitten er naar schatting zo'n 20.000 tot 30.000 hoertjes in Pattaya, en zullen de Amerikanen voornamelijk naar Walking Street, Soi 6 en misschien LK Metro trekken. Dus die straten kun je misschien maar beter vermijden.
En hopelijk zijn de meesten niet bekend met Thai Friendly.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
https://www.bangkokpost.com/thailan...a-ready-to-welcome-5000-us-military-personnel

Wat zullen die lui blij zijn met elkaar (zowel de matrozen als de "service business operators"). Ik gun ze het allerbeste, maar je (de rest van de toeristen) hebt wel pech als je precies gedurende die 5 dagen in Pattaya vertoeft.

Wel grappig dat de burgemeester impliciet gelijk een soort bovengrens/adviesprijs meegeeft voor een ST avontuur: meer dan 3000 THB moet je blijkbaar volgens hem dus niet betalen... haha
staat wel anders daar:

He expected each American military visitor would spend between 1,000 and 3,000 baht,

dus algeme uitgaven is daar mee bedoelt en tf zal moeilijker gaan als je geen hotel hebt of anders snel een hotel voor paar uurtjes boeken

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Met dit verschil dat Trump er meestal niet voor betaalde.
En de keren dat hij wel betaalde, dook hij diep in zijn zakken. Zie Stormy Daniels, maar ook zijn huidige en voormalige trophy wives, hebben heb bakken vol geld gekost, niet dat de Cheeto in Charge daar wakker van zou liggen, maar toch.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
83
88
En nu wachten tot wanneer er een vent of meisje komt kloppen aan zijn deur en "hey daddy" zegt.
Of is het enkel in Belgie dat de belangrijken naast de pot pissen, :rolleyes:Albert2 en Laurent...:rolleyes:

Terug
Naar boven