Voormalig lid 38747
Toogplakker
- 24 jul 2023
- 138
- 351
Vanochtend laat wakker geworden voor mijn doen; bijna 8 uur. Tu sliep nog. Mij geschoren en gedoucht. Daarna maar via de iPad tv gekeken (dat kan met VPN en NLZiet
). Tu wordt iets na 8:30 wakker. Ze wil eerst douchen. Daar neemt ze de tijd voor en komt heerlijk ruikend uit de badkamer in haar oversized thsirt. Eerst eten of vrijen? Waarom niet eerst vrijen, dan ontbijten en daarna weer vrijen? Naughty boy word ik genoemd. Nou zeg!
. Het wordt eerst ontbijten. Terug op de kamer dan toch vrijen. Zoenen, strelen. Ik vinger Tu en tref gelijk een natte poes. Tu pakt m'n pik beet en zo "mastruberen" we elkaar, elkaar daarbij in de ogen aankijkend en soms zoenen. Toegegeven, soms is mijn blik ook op de borsten van Tu gericht. Die vind ik heerlijk. Ik prijs me gelukkig haar ontmoet te hebben, ondanks dat ik dacht dat haar leeftijd misschien net te oud was. Dat ze zoals sommige Nederlandse vrouwen verzuurd zou zijn. Niets blijkt minder waar! Ze is mooi, lief en ook botergeil. Niet dat ik veel ervaring heb met verzuurde Nederlandse vrouwen van bijna 50, maar van sommigen (op het werk, in de stad) die ik zie, denk ik dat die niet elke dag hun man neuken. Als ze dat überhaupt al doen. Als ik dan in Groningen of Leeuwarden een latina DVP bezoek, en die zijn 50+ of zelfs bijna 60, dan zijn die wel geil en vol passie. Blijkbaar ben je als je opgroeit in een subtropisch klimaat ook passievoller. Ok, terug naar het elkaar mastruberen. Tu wint en ik spuit m'n zaad over m'n buik. Ik feliciteer Tu met het overwinning door middel van tongzoenen en blijf haar vingeren. Even later komt Tu ook en we moeten beiden lachen om onze eigenlijk wel gekke capriolen. Zouden meer koppels zou seks hebben? Ach, waarschijnlijk wel.
We gaan nu naar Dino Waterpark, een zwembad met tig glijbanen etc hier in Khon Kaen. Zoals er in Thailand meerdere waterparks zijn. Gewoon lekker zwemen en met een mooie vrouw naast me chillen. Genieten van de jaloerse blikken. Sorry (Thaise en westerse) guys, ze zat al een maand op Thaifriendly maar weinig response. Voorlopig is ze van de markt. Ik zal er vanavond weer voor zorgen dat ze met een volgespoten poes gaat slapen.
Wordt vervolgd
We gaan nu naar Dino Waterpark, een zwembad met tig glijbanen etc hier in Khon Kaen. Zoals er in Thailand meerdere waterparks zijn. Gewoon lekker zwemen en met een mooie vrouw naast me chillen. Genieten van de jaloerse blikken. Sorry (Thaise en westerse) guys, ze zat al een maand op Thaifriendly maar weinig response. Voorlopig is ze van de markt. Ik zal er vanavond weer voor zorgen dat ze met een volgespoten poes gaat slapen.
Wordt vervolgd
Laatst bewerkt: