Thai Rose Massage Wesel (DLD)

Bernaldo

Toogplakker
22 aug 2022
34
23
Was eind vorig jaar hier om te kijken wat er zoal mogelijk is!

Nou, dat zit wel goed. Alles erop en eraan.

Afgesproken een uur voor €150,00 met sex. Dat gebeurt voorafgaand aan de massage op een bed. Best prima!

Mijn date was met Linda. Leuke dame, schat tussen 40-50 jaar. Tijdens het rollebollen aangegeven dat ik liever geen condoom wilde gebruiken. Ze keek bevreemd maar uiteindelijk kom dat voor €20,00 +. Dus hup, ze zakte er zo overheen. Dan heb ik niet lang meer nodig.

Nadien nog heerlijke massage gehad.
Douchen en weer huiswaarts.

Herhaling 100%, ga zeer binnenkort weer!

https://m.asialadies.de/sex-anzeigen/erotische-massage/wesel-thai-rose-massage-10152934

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Mooi Bernaldo. Met zulke foto's in je ad, dan weet je al dat ze meer dan alleen de rug doen. Was dame van de foto ook aanwezig?

Bernaldo

Toogplakker
22 aug 2022
34
23
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Ja, dat is Linda

Laatst bewerkt door een moderator:

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Dank voor recensie Bernaldo
In de link van de advertentie wordt aangeven dat Linda geen GV aanbiedt maar dat zal dan om juridische redenen zijn neem ik aan

Ik zie in link nergens een adres van deze salon in Wesel 🧐 en op internet ook niet ; rare zaak

Laatst bewerkt:

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
En zo geschiedde
Afspraak met Linda via WA.

Op de foto van de advertentie is Linda te zien echter niet haar gezicht ; mooi lichaam
Aangekomen op locatie (vrijstaand groot oud woonhuis) aangebeld bij de bel met een specifiek stickertje LINDA.

Er werd opgedaan door een dame met mooi vriendelijk gezicht gehuld in baddoek . Zie liet me binnen en ik kon in een van de massagekamers in de benedenverdieping mij vast uitkleden. Eerst volgt nog klein overleg wat eea kost en wat ik wil. ik ga voor een uurtje BtB Massage en GV ; ik zie haar denken en de prijs komt daarvoor uit op € 130. Ik betaal en zij gaat even weg om zich te wassen; ik kan mij rustig uitkleden .
Dame komt terug en ik lig al ontkleed op bed.
Ze doet haar handdoek af en dacht gelijk dit is heeel anders dan de foto van Linda .
Enfin verder niets gezegd en tja er is al betaald
Puur op lichaam zou ik deze dame nooit hebben gekozen : behoorlijke dikke onderbuik en vrijwel geen kont ; wel mooie grote borsten
De sessie begint dat ze me laat staan en ze me met haar borsten top to bottom masseert ; mooi rustig gaat deze staande BtB al snel over in een lange heerlijke pijpsessie, die verder liggend op bed wordt voortgezet.
Ze kruipt boven op me en mijn pik verdwijnt in haar kut of was het haar geoliede dikke onderbuik enfin qua gevoel alles lekker ; ze daalt vervolgens af en zonder dat dit in het vooroverleg is besproken wordt mijn anus langdurig gerimd en ontvang ik daarna een prostaat massage. Haar vinger gaat diep mijn hol in terwijl ze mij heerlijk doorpijpt.
Allemaal erg lekker 😋
Missio daarna .
Ze wil met condoom en ik geef dat dat wat mij betreft niet hoeft ; ze twijfelt en zegt dan is extra (€30) ; viel buiten het budget dus verder met C.
Missio niet zo'n succes , haar te dikke onderbuik maakt neuken niet makkelijk dus maar snel naar doggy. Haar en mijzelf een tijdje laten genieten . Ik steek mijn duim in haar geoliede aars en dat wordt met een kreuntje van haar kant gewaardeerd. Dan maar eens kijken of ze dat ook lekker vindt met mijn 11e vingertje :
No Problem. Ze pakt mijn lid en positioneert 'm voor penetratie
Dat was geil. Even een tijdje anaal doorstoten en de donatie in C was er. Resterende tijd kreeg ik mijn reguliere massage van schouders rug en benen .
Meer een aaimassage, die ook zo bleef nadat ik haar had aangegeven dat het wel wat steviger mocht .
Al met al wel een geile sessie en zeker wat betreft de onverwachte rim en prostaatmassage een goede P/Q verhouding

In het gesprekje (half Duits Engels) erna wil ik toch graag weten of ze Linda heet. Zeevis blijkt Thaise te zijn en op mijn vraag met hoeveel dames ze hier werken geeft ze aan met totaal 2.
Dan blijkt ook feitelijk mijn vermoeden dat zij niet Linda als ze antwoordt is dat haar naam meiwah is (hoorde het niet goed dus houdt mij hier niet aan ) Als ik aangeef dat ik juist met Linda had afgesproken volgt een verontschuldiging.

Herhalingsgevaar : 0
Voor mij ontbreekt de lichamelijke aantrekkingskracht
Maar ik kom hier nog wel eens terug maar dan wel voor een sessie met Linda.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Onlangs hier geweest.
Een hele leuke en mooie kleine dame doet open.
Ik zeg dat ik voor massage kom en voor iets meer.
Zegt ze: ik doe dat niet, ik geef alleen massage, mijn vriendin wel.
Komt er een dame die enigszins op Linda lijkt maar flink
wat kilo`s meer en een beetje buik.
Daar pas ik voor, verder geen andere dames dus ben ik
onverrichter zake weg gegaan en naar ander adresje gegaan.
Jammer, niet mijn ding hier in Wesel.

Bernaldo

Toogplakker
22 aug 2022
34
23
Dat zal Maya geweest zijn. Ben er vorige week geweest, Linda had een Termin (afspraak).
Heb haar toch een uurtje voor mezelf genomen en bare geneukt inclusief cip
Voor €160,00 en ik kreeg een massage na

Terug
Naar boven