Thai ladyboy

lingbel

Snuffelaar
11 feb 2016
5
0
hallo,

wie weet waar ik een thai of filipijnse ladyboy kan vinden die bare kan geneukt worden? In België, niet in Thailand :)

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Het is bij Amie de laatste tijd erg druk, ze staan aan de deur bijna een nummertje te trekken. (figuurlijk, niet letterlijk)
Maar je kunt je jezelf helemaal uitleven bij d'r, ze doet alles en ondergaat alles.

Je kunt ze volspuiten, ze zal jou volspuiten, je kunt d'r zaad slikken enz, enz.

Maar maak een afspraak, bel je voor de deur dan heb je kans op een flinke wachttijd.

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
amazing zei:
Het is bij Amie de laatste tijd erg druk, ze staan aan de deur bijna een nummertje te trekken. (figuurlijk, niet letterlijk)
Maar je kunt je jezelf helemaal uitleven bij d'r, ze doet alles en ondergaat alles.

Je kunt ze volspuiten, ze zal jou volspuiten, je kunt d'r zaad slikken enz, enz.

Maar maak een afspraak, bel je voor de deur dan heb je kans op een flinke wachttijd.

heb je 'n link? Of is de meid die geilehenkie070 vermeld die Amie?
Philippe

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Inderdaad, dat is de "wereldberoemde" Ami of Amie.
Maar als je die nog niet kent dan ben je echt totaal onbekend in het wereldje. Voor een beginner een prima startadres, ze is bloedgeil en heeft een kleine keiharde pik die altijd klaar staat voor actie.

Veel plezier!

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
amazing zei:
Maar als je die nog niet kent dan ben je echt totaal onbekend in het wereldje. Voor een beginner een prima startadres, ze is bloedgeil en heeft een kleine keiharde pik die altijd klaar staat voor actie.

Veel plezier!

wil niet beweren dat ik een doorgewinterde shemale lover ben, maar ik hou het graag in en rondom Den Haag. Vind Antwerpen te ver weg en ben niet echt onder de indruk van haar uiterlijk.

cumm36

Toogplakker
14 apr 2015
70
1
Ting en tina op de geleenstraat laten zich gewillig vol spuiten in kut en kont alleen geen lul meer .

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
philippe zei:
amazing zei:

Veel plezier!

wil niet beweren dat ik een doorgewinterde shemale lover ben, maar ik hou het graag in en rondom Den Haag. Vind Antwerpen te ver weg en ben niet echt onder de indruk van haar uiterlijk.

Het was dan ook een suggestie voor lingbel, degene die de vraag stelde en wel op zoek is naar een Belgisch adres.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Inderdaad geilehenkie070, mijn reactie was gericht op de originele vraag.
En dat iemand niet onder de indruk van een bepaald uiterlijk is een vorm van "helaas pindakaas", het zal Amie een zorg zijn, ze heeft het druk zat.

Ik kijk er ook echt van op als iemand ze nog niet kent, ze gaat echt al jaren mee en elke liefhebber uit de regio (en verder) zal ze toch wel al eens bezocht hebben. Ze neukt al jaren zc en een slecht adres is het zeker niet, al is haar woning wel een opknap-appartement aan het worden.
Maar wat een geile neukerd is het toch!

lingbel

Snuffelaar
11 feb 2016
5
0
bedankt.
geil/sexy die Amie ... ga er 1 dezer eens naartoe.
verder Antwerpen schipperskwartier misschien ook thai lb die je zonder kan neuken?

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Nog iemand ervaring met dit neukdiertje ?
Ik zou er volgende week eens langs willen gaan met moto want anders is het niet te doen in antwerpen
Grtjs

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Het verkeer in Antwerpen ging nog nooit zo vlot. Ik werk er en moet er bijna elke dag zijn. Alleen tijdens de spitsuren is het aanschuiven in Antwerpen. Al het doorgaand verkeer blijft nu weg. De Leien zijn soms verlaten spookwegen.

De wegen naar Antwerpen en de Ring... da's erger!

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Het is op het ogenblik een ramp in Antwerpen. Kijk op deze site hoe waar te komen...https://www.slimnaarantwerpen.be/nl

Terug
Naar boven