Tessa , Gent FAKE FAKE FAKE !!!

A

Anonymous

Guest
Begin deze week reageerde ik via sms op een adv op afspraakjes van Tessa , 22 j , "Ik ontvang privé in het hartje van Gent ".
Tot gisteren geen reactie . Plotseling krijg ik een bericht :"100 vr een uur in Gent ik doe maar een of twee klanten per dag , dus geen bandwerk , morgen vrijdag kan ik de hele dag Tessa "
Op vraag naar onze favoriete hobby antwoord ze positief .
Voor een afspraak moest ik deze morgen een bericht sturen .
Zo gezegd , zo gedaan .
Afspraak om 10h45 . Maar ik kreeg geen adres binnen .
Om een lang verhaal kort te houden : Ik ben een uur aan een stuk aan het lijntje gehouden geweest en toen
moest ik plotseling binnenstappen in Petitamie en een kamer nemen ...
Ik heb geantwoord dat ik dit enkel doe samen met het meisje !!!
daarna geen reactie meer ontvangen .
Ik heb proberen bellen doch er wordt niet opgenomen , geen antwoordapparaat en na een keer of 5 bellen wordt de verbinding verbroken !

Sedert gisteren heb ik van twee andere nrs berichten ontvangen om af te spreken met expliciete verwijzing naar nzc .

Ik vermoed dat dit een manier een manier is om kamers te verhuren ... eens betaalt ben je geld kwijt !!!
Stap dus nooit binnen zonder het meisjes tenzij je haar natuurlijk kent .

Vermelde namen : Tessa ( enige op afspraakjes.com)
Steffanie
Gwendy

Ik heb de telefoonnrs doch ik weet niet of ik die hier openlijk mag op zetten ? Admin ?

anders pm he

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Vorig jaar eens hetzelfde aan de hand gehad ....
Gevolg , wekelijks lastiggevallen door sms berichten van verschillende gsm nummers . Ik denk dat ik zo reeds een 20-tal nummers geblokkeerd heb :(
Dreigen met klacht neerleggen bij politie hielp niet , steeds ander nummer .
Oppassen met advertenties die te mooi zijn om waar te zijn !!!

aenigma

Toogplakker
14 jun 2015
44
0
gblover zei:
Vorig jaar eens hetzelfde aan de hand gehad ....
Gevolg , wekelijks lastiggevallen door sms berichten van verschillende gsm nummers . Ik denk dat ik zo reeds een 20-tal nummers geblokkeerd heb :(
Dreigen met klacht neerleggen bij politie hielp niet , steeds ander nummer .
Oppassen met advertenties die te mooi zijn om waar te zijn !!!

ik heb er ook last van, tot op het punt dat ik serieus twijfel om een nieuw nummer te nemen
met tweede nummer als prepaid voor dates en zo om het opnieuw te vermijden

aan de andere kant zal hij ooit wel eens uitkomen wie het is, ze willen toch perse die anonieme kaarten verbieden als ik me goed herinner
http://www.onemorething.nl/2015/11/belgie-gaat-anonieme-simkaart-verbieden/

Figo001

Toogplakker
12 dec 2015
44
8
gisteren hetzelfde gehad met dame 22j die ad op afspraakjes had geplaatst
eerst naar aanpalende straat van petit ami gestuurd dan naar petit ami
dan sms no room no fuck ben op kamer gegaan maar niet betaald heb nr doorgestuurd en dan sms ben op komst
na 10' ben ik vertrokken tijdens rit naar huis krijg ik prive oproep en begint een mannelijke stem mij aan te vallen over kamer gebruikt en niet betaald
zal je gegevens doorgeven aan politie heb alles gefilmd en nog pak verwijten erachter
heb ingehaakt en voorlopig geen prive of sms meer ontvangen

Figo001

Toogplakker
12 dec 2015
44
8
Heb spijtig genoeg te weinig naar topic beerput gekeken
Na dit voorval zal ik dit meer doen voor ik reageer op te schone voorstellen
:oops: :oops:

Terug
Naar boven