Tess - Sint-Niklaas

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
barefun zei:
Advertentie is alweer weg
.
Ik -denk- dat het over de dame gaat die in de rubriek "Wie heeft er ervaring met....in Belgie" staat.
.
Zelfde naam en plaats en....MET FOTO's erop gezet op die plaats.
.
LA
:ugeek:

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Je hebt niets gemist. Is fake. Ik had een afspraak voor vanavond, maar niets meer gehoord.

Mating Press

Toogplakker
28 jun 2020
39
5
Heb zelf een afspraak voor volgende week woensdag kunnen krijgen. Ik rapporteer later terug.

Mating Press

Toogplakker
28 jun 2020
39
5
Bij mij is alles alvast vlot verlopen.

Woensdag, in de ochtend, adres doorgestuurd gekregen. Diezelfde avond aan de deur aangekomen even geklopt zoals gevraagd. Haar vriend doet open, laat je binnen en toont je dan de weg naar boven. Voor de deur van de kamer waar Tess ligt regel je dan het geld, daarna trekt de vriend zich terug naar een andere kamer. Eens je de kamer binnen komt zie je Tess liggen met blinddoek aan liggen. Kamer zelf is wel aangenaam, ruim en proper met sfeerverlichting en een zacht streepje achtergrond muziek.

Tess is wel een lekker wijfje; kort donkerblond haar, fijne borstjes en lekker brede heupen met heerlijk dikke kont. Ze had een fijn stukje doorzichtige lingerie aan met een string die mooi tussen haar spleetje begraven zat. Op het nachtkastje stond handontsmetting en glijmiddel. Condooms waren er niet te zien, sinds NZC wel duidelijk op de menukaart stond. Na even haar lichaam te verkennen, en haar tietjes onder handen te nemen, heb ik haar string uitgedaan en haar sappig kutje een uitgebreide likbeurt gegeven. Tegen dan stond ik vanonder al behoorlijk op geef acht, dus mooi tegen haar poesje geduwd en traag in haar gleufje binnen gedrongen. Haar poesje is lekker strak en knijpt regelmatig samen, omdat ze wel duidelijk meegenoot. Hierdoor deponeerde ik na ongeveer 10 minuten, met een zucht, wel al een warme lading in haar poes. Eventjes het mooie zicht bewonderd en dan nog wat haar haar lichaam verkend. Even van haar kontje verwend en genoten. Terwijl liet ik ze lekker mijn neukstaaf hard maken met haar hand. Dan terug in haar poesje en nog lekker hard liggen stoten. Na een goede eindspurt toch nog wat sperma in haar neukgrotje kunnen achterlaten.

Tegen dan was de tijd ver op, dus even bekomen en mijn kleren terug aan gedaan. Eens ik de kamer uit was heeft haar partner me terug naar beneden gezien, me bedankt en dan buiten gelaten.

Totale kost was €120 voor een dikke 30 minuten condoomloze seks. Voor mij was het wel een fijne ervaring, je mag je tijd wel nemen en het steekt ook niet op een paar minuten extra. Na de 30 min word er gwn op de deur geklopt en kan je rustig afronden en je klaar maken. Dame geniet precies wel van de anonieme seks en durft zich wel laten horen. Wel een beetje passief maar niet onlogisch aangezien de blinddoek.. Langs een kant wel spijt dat ik de optie foto/video niet heb genomen, aangezien de creampie er wel lekker uitzag.

Als ik ze nog eens zie adverteren zou ik mijn kans nog wel eens durven wagen. Volgens hun eigen zeggen adverteren ze vaak maar beperkt. (2-3 afspraken per week.) Als je al eens geweest bent, en ze van je lul genoten heeft, durft ze blijkbaar wel eens sturen voor er een advertentie online gaat om te horen of je interesse hebt om die week langs te komen. Ik hou het nummer voorlopig wel even bij, aangezien ik leeggepompt en voldaan vertrokken ben.

Terug
Naar boven