Tess & Jess - Amsterdam

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Moeilijk om hier de juiste locatie te plaatsen omdat deze dames adverteren in Amersfoort en Utrecht echter is het bezoek en ontvangstadres in Amsterdam Zuid Oost.
Ben er verschillende keren geweest en in het begin zeker goed te noemen en Tess (de donkerharige dame) neemt het niet zo nauw en last hem zonder jasje naar binnen.
Nog niet zo lang geleden nog geweest maar ik ben wel een beetje klaar met het slechte acteerwerk.
Recensies op hookers is goed dus wie weet kan het jullie wel bekoren.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/algemeen/-2-geile-meiden-wachten-op-jou_5919313

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
De eerste keren was ik alleen met Tess, later me over laten halen voor een trio met verschillende dames. En ja Tess stapte er zonder probleem op.

Foto's zijn gepikt, voorheen gebruikte ze eigen foto's maar dat zijn deze zeker niet.
Zijn overigens geen lelijke meiden om te zien.
Tess is duidelijk de overheersende van de twee.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Ze adverteren met een lesbische trio ,is dat ook zo of is dat weer zo'n trio waarbij je met nr 1 bezig bent en nr 2 zit dan een beetje op je rug te kriebelen ?

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Ze doen meer dan alleen elkaars rug kriebelen maar keihard lesbisch zijn ze niet.

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Hallo allen, ik moet denk ik de pret verstoren. De dames doen het echt niet zonder. Ook als je van de ene naar de andere dame gaat dan staan ze erop dat er een ander condoom op gaat.

Andere wandeleraars hebben het zelfde ervaren dus ik ben benieuwd hoe joepie dit heeft gedaan

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
En alleen met die tess heb je dat al gedaan? Volgens mij bedoelt joepy dat muchien..? Ik weet het niet nog niet langs geweest..

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Gelukkig weet ik zelf goed wat ik doe en gedaan heb. Zeker verschillende keren bare met Tess

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Ik ben exht bang dat je "reclame" maakt. Maar goed ik hoop dat er meer wandelaars zijn die jouw "droom" hebben meegemaakt.......dus als iemand dit ook voor elkaar heeft gekregen laat dan een berichtje achter

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
En de kosten voor een uurtje/halve uurtje bij Tess ..? Zal een kijken of het dit weekend voegt om langs te gaan bij der..

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
@bankstelturbo dit is zeker geen reclame, ben er onlangs nog geweest.
Waar het in het begin super was begint nu de kwaliteit wel af te nemen.
Zeker Tess voert een gemaakt toneelspel op waar je na meerdere keren toch echt wel doorheen prikt.

Mike8

Toogplakker
5 jan 2018
29
1
Ik heb de dames een paar keer bezocht en ze zijn inderdaad erg van de hygiëne wanneer je van de ene dame naar de andere gaat. Condoom wissel is een must. Maar aan de andere kant, Tess is wel de losbandige en kan mij goed voorstellen dat ze bij een leuke klik bare gaat.
De meeste van ons hebben er ondertussen wel een neusje voor en kunnen een dame prima aanvoelen of het optioneel is, ondanks dat ze er niet mee adverteren, of sterker nog, bewust zeggen het niet te doen.

Mijn onderbuik zegt dat het absoluut waarheid kan zijn, want Tess staat daar open voor. Maar een trio bare sluit ik uit bij deze dames want Jess gaat het tegen houden.

Suggestief verhaal maar wilde toch even reageren! Daarnaast reclame maken voor Bare in hun geval werkt averechts.
Grootspraak zou kunnen, but why???
Het betreft hier juist een transparant forum waar we met zijn allen wat aan hebben. Lets keep it real!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
We kunnen ook stoppen met het wellus nietes en afwachten of er nog meer reacties komen. ik zag staan dat er iemand heen ging, tot die tijd lekker afwachten.

Terug
Naar boven