Ter Leering ende vermaeck...

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
Ter Leering ende vermaeck...
De Olijke geschiedenis van Heksje-de-manslet in Afspraakjesland...

Een gans verhaal van mijn fratsen in het laatste kwartaal ... Een gans epistel om te doorworstelen:

Het begon allemaal toen een vaste vriendin liet weten, het allemaal niet meer te zien zitten. "Ze kon er 'psychisch' niet meer tegen" om man en kinderen te misleiden door naast de pot te plassen en overspel te plegen. Ze zou - na 4 jaar - weer de goede huismoeder worden voor haar gezin (yeah right, uiteraard... - ze had daar in het verleden nog aanvallen van, maar deze keer scheen het menens)

Bleh, een partner in crime kwijt. Een vrouw die misschien niet echt knap te noemen was, maar een beest in bed, die je alle uithoeken van de slaapkamer liet meemaken... met eindeloze benen en een even eindeloos libido... zucht...

Je zou voor minder in een blauwe funk raken... De beste manier om me erover te zetten, dacht ik, zou het zoeken naar een vervangster. En dus plaatste ik een advertentie op een gekende afspraakjeswebsite... Dit is het relaas van de reacties en de daadwerkelijke afspraken :) (en zo waarheidsgetrouw mogelijk...)

1. Een van de eersten om te reageren was LG. Zij was eentje die berichtjes begon te sturen in de trant van "ik zit hier helemaal alleen met natte kutlippen en wrijf met mijn vinger over mijn spleetje" of "daarjuist werd ik goed genomen en druipt mijn kutje van het sperma..." Van het een komt het ander, en kort daarna ontmoeten we elkaar op een daghotel. Ze was een klein mollig vrouwtje, taterend aan honderd per uur. een handdoek moést op het bed liggen - geen tornen aan - ik wist later waarom :lol:
In geen tijd had ze Heksjeje ontbloot, ging ze handig om met mijn kleine grote man en na enig streel- en zoenwerk zakte ik naar beneden. Hmmm... ze was natter dan een vis in het water, maar toen ik bij het beffen een serieus zoutige smaak in de mond kreeg... Laten we zeggen, ik wist waar abraham de mosterd haalde... For God & Country dacht Heksje dan maar (hij zat toch al met zijn tong in de soep en het was dus toch al te laat) en nadat ze met veel kabaal klaargekomen was, werd het schip bestegen (zonder cd). Heel erg nat en met nog erg extra plaats in het ruim(e sop)... (ze was heel erg heet en hitsig en dat maakte veel goed)

Een vrij aardig succes, met dien verstande dat ik die avond telefoon kreeg: half huilend vertelt ze dat haar man haar buitenechtelijke activiteiten had ontdekt en er niet erg echt gelukkig mee was. Ze zou echter voorzichtiger zijn bij de volgende afspraken.

Aangezien Heksje al die dramatoestanden wil vermijden, zal dit een stille dood sterven...

2. Reactie van SJ - hmmm een fotoreactie met "Billebotten" - helemaal niet onknap - doet de wolf in mij wel... ja ... huilen... Op korte termijn afgesproken zelfs heel dicht in de buurt. Doet een man open (hmm niet afgesproken en totaal niet vermeld) - Westerse geitenwollensokker. 'De vrouw was klaar om mij te ontvangen in de slaapkamer'
Hmm Aziatische Schone in mooi pakje gestoken. Tegen alle afspraken in toch met condoom (voor uw en mijn veiligheid) - 't heeft geen zin om erover te discussiëren, dus ... dan maar met 't viel tegen... alles passief, geen leven in die clitoris te krijgen... strelen, vingeren, beffen resulteren enkel in een "i-i-i-i-i-i-i-i-i" maar verder zo doods als wat... De Aziatische Schone bleek achteraf een zwangerschapshangbuik te hebben, maar soit...

3. Krijg ik een mailtje van MS - klein gedrongen vrouwtje volgens de foto - alles erop en eraan, op een compacte wijze. Mailverkeer loopt goed, zelfs kinky wanneer ze over trio's met haar dochter begint die daar, vervolgt ze, totaal niet aan toe is... Heugh? Waarom begin je er dan over?? We spreken een datum af (onder voorbehoud - het rode leger dreigt voor de deur te staan). De avond voor de afspraak krijg ik een mail over massageolie en strelen en ... Argwanend stuur ik een bericht of echte schippers en de rode zee bevaren - het antwoord terug: moet dat altijd sex zijn. Ik masseer héééél graag. Terug naar af... Dan heb je verlof genomen en wordt je dit gelapt...

Dan maar noodgedwongen afspraak met een beroeps: J. (ca 30 jaar - negerinnetje) had ik een drietal jaar daarvoor af en toe eens gepaald. Het was altijd een goede ervaring, en de tweede keer en op mijn vraag: niet zonder condoom! - maar het condoom werd - met een lachje - goed ingeolied, scheurde daardoor en ze liet gewoon verder neuken toe zonder. (vanaf toen gewoon zonder).
Ze was intussen verweg verhuisd, en nu was het het moment om ze toch nog eens te bezoeken. Daar aangekomen krijg ik haar met licht uitpuilende bloed doorlopen ogen te zien. Dat zit niet goed... Ze herkent me... 101 verhalen over familie, foto's over haar woningrenovatie die ze zelf doet... Mooi, maar daarvoor ben ik niet gekomen. Na 30 minuten leuteren er dan maar echt met de leuter begonnen (sorry pun intended). Geen beffen, weinig vingeren, ... bleek dat Miss J. haar regels had - 30 minuten later - bij verwijderen van het condoom bleek de tissue rood... Die moet ik ook al niet meer bezoeken in de toekomst wegens bandwerk...

Het kan verkeren, een dag dus naar de kl... eughm ik bedoel nootmuskaten.

4. Verder afgesproken met TT. TT komt "in den duik" naar een rdv-hotel. ze is rond de 45 en een vrij - maar niet overdreven - mollig aziaatje - niet echt mijn smaak (denk aan die japanners die je in de zomer ziet rondlopen of Psy in vrouwelijke vorm). Haar man weet van niets, en ze komen toch niet overeen. Zonder condoom geen probleem: ze is gezond. Géén anaal! Na zoenen en strelen kom ik bij de onderste regionen (smaakte vettig geölied - alsof je aan gelakte peking duck likt). Na een tijdje komt ze schokkend klaar en weet te vertellen dat ze nog nooit zo nat geworden is... even later wordt mijn staart "gelakte peking dick". Na donatie onmiddellijk het bad in voor spoelen, en ronde twee - ze komt op mij zitten. Dat is desastreus: ze heeft blijkbaar geen ervaring en denkt dat passief blijven zitten voldoende is?!? Dan maar op zijn hondjes... en direct terug douche in... Hmmm 'k weet niet of dat voor herhaling vatbaar is.

5. SO laat me weten dat ze hét van hét is. Once you go SO, you never go back...!! Ze wil er dan ook 200,- voor. Yeah right.

Maar ze wil afspreken in een sauna. (achteraf gezien gelukkig maar) Aangezien heksje eigenlijk nog saunamaagd is, wil hij wel leergeld betalen. Mooi lijf, lekker ding. Anaal, vaginaal, beetje ruiger... Heksje heeft geluk, maar echt speciaal is het niet te noemen voor deze oudgediende. Wanneer ze aangeeft dat ze gebefd wil worden doet Heksje dit met plezier maar... Alles ok, geen probleem tot net voor het klaarkomen: komt er opeens een opstoot vocht in haar muis. Man, was me dat een geut nicotinesap die ik in mijn mond kreeg. Mijn excuses aan de sauna-uitbaters, maar ... Was ik wat blij dat ik in het geniep onmiddellijk mijn mond kon uitspoelen in het chloorwater, vooraleer te kokhalzen of erger nog over te geven... Ja hoor - kettingrookster... "Gelakte peking dick" ok, maar voor een "nicotinestaaf" pas ik - dank je wel... dan maar met condoom ipv de afgesproken zonder)... Enfin, in zekere zin was het hét van hét - het vuilbakje werd gevuld met een vijftal gevulde condooms... maar totaal niet voor herhaling vatbaar... (yikes, stel je voor dat dit op een kamer was gebeurd... 'k zie mij al naar het bidet rennen :cry: )

6. Dan maar afspraak in dezelfde buurt met LD (50 jaar) die eerst eens wil afspreken op een terrasje. Ik heb er geen goed oog in: ze mailt de avond ervoor om te vragen of de afspraak wel doorgaat en dat ze hoopt van wel. Een foto wil ze niet doorsturen... ik vrees het ergste. In zekere zin wordt mijn vermoeden waar: wanneer ze op het terrasje aankomt is LD geen 50 maar eerder tegen de 60 - volslank, en wanhopig (of zo beweert ze):l ze heeft al 5 jaar geen horizontale dans meer beleefd met haar man, en ze wil wel eens een man voelen, al mag het eigenlijk niet, maar ja, wanneer twee volwassen mensen daarin overeenkomen, zonder dat thuis te vertellen, wat geeft het dan.... Vervolgens wordt overgeschakeld naar de was en strijk die altijd zonder dralen wordt gedaan, en het huis dat er altijd proper bijligt. Zonder cd is geen probleem, zolang ze maar niet vastgebonden in de touwen klappen krijgt of in de kont genomen wordt... Heksje blijft wanhopig beleefd, hoewel hij zijn hoofd tegen de tafel wil bonken en zich afvraagt waarom teletransportatie enkel een ding is dat bestaat in startrek... Hij geeft totaal geen zin om met een grootmoeder te wippen (en daarmee bedoel ik de mentale staat van het mens) wetende dat door de omvang er toch enkel passief gemissionarist zal worden...

7. Alle hoop is dus gericht op GA - 24 jaar (jaja ik kan haar vader zijn, maar zolang alles met toestemming gebeurt, is another man's daughter loslopend wild...) GA wil gedomineerd worden en misschien zelfs als gangbangsletje gebruikt worden... Raaawrrr haal de zweep maar boven Tchakaaaah.....

En aangezien ik vermeldde 'ter leering ende vermaeck'... mijn bevindingen:

1. Vrouwen beweren dat er weinig mannen goed zijn in bed... (een vriendin van me zei ooit eens dat van de honderdtal mannen die haar genomen hadden in haar studententijd, er maar een zestal goed waren) maar het omgekeerde is evenzeer waar...

2. Kom niet af met al die brave vrouwen die nooit bedriegen... van de zeven ervaringen hierboven rijden een viertal een scheve schaats "zonder dat manlief het weet" en ééntje met medeweten van...

A

Anonymous

Guest
Heb genoten van je verslag :D
Rechttoe, rechtaan met een vleugje humor, zo hoort het ook !

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Bijzondere ervaringen, leuk dat je het hebt willen delen, er zullen er vast nog meer zijn. ;)

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Ik heb blauw gelegen van het lachen, wat beter is da liggen met blauwe ballen. We zijn nu een jaar verder en ik hoop dat je ondertussen iemand gevonden hebt om je lusten mee te delen.

Iemand die ondanks alle tegenslagen, nog steeds met humor die tegenslagen kan vertellen verdient iemand om lekker mee van bil te gaan.

Terug
Naar boven