Tenerife ( zuiden )

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Ik vertrek voor een weekje alleen naar Tenerife .
Iemand een idee waar er daar bare te neuken valt al dan niet betalen met DVP's ?
Ik zit in het zuiden regio Adeje .

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
In Playa Los Americas, aan de disco's Veronicas en hotel Sol ga je straat naar boven, passeer je het Gala hotel zo tot het einde van de straat.
Dan schuin rechts de straat over waar je dames ziet tippelen, wel pas savonds.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Tuurlijk is bare mogelijk à 30 euro mits afdingen, je hebt daar in de buurt ook wat nightclubs waar ik bare heb gedaan aan 80 E.
Vind ik wel beter.

vinzvegas

Toogplakker
29 dec 2016
33
5
Volgende maand naar Tenerife dus als er iemand tips en ervaringen heeft die zijn steeds welkom .
Ik zit in het zuiden ..heb een swingersclub gevonden in de buurt dus die gaan we zeker uitproberen.
Iemand die een betrouwbare site kent voor swingers en pro's ?

Grtn

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
In santa cruz is een klein straatje met wat dames , zc is misschien mogelijk maar t is vooral vlug vlug en volgende en qua hygiene niet echt smakelijk

Seat22

Snuffelaar
30 jun 2021
4
4
Ik heb me daar ook eens laten overhalen door een dvp.
Ze was niet echt mn ding maar bij gebrek aan beter.
Ik was er al een paar keer voorbij gewandeld en de eerste keer riep ze 50 euro en je ziet de hemel.
na 3 keer te passeren was het al maar 10euro meer dus maar de bosjes in gedoken.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Toch es op gewaagd.
60 € half uur... 70 geboden voor twee orgasmes met Latina
NZC was niet onderhandelbaar... meid was dikker dan op foto... geen kussen.... één keer gekomen.. door het machinale.. ongevoelige van het gebeuren kon ik geen tweede keer.

Kortom.. afgeraden de hoeren op Tenerife

Terug
Naar boven