Telefoonnummers van meiden vragen…

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Wat is dat toch met dat gehengel achter nummers van meiden?
en dan meestal nog door kerels zonder recensies en al enkele jaren lid van nzc
zorg er toch eerst voor dat jullie wat kilometers op de teller krijgen, je vraag zal dan minder op een koude steen vallen.

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Helemaal gelijk Lupus.
En vaak staat er in de recensie hoe ze aan een nummer kunnen komen.
Maar niet iedereen zal zomaar een nummer doorgeven

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Klopt helemaal ik werd laatst ook door bepaalde gasten prive gevraagd om een nummer maar ga niet zomaar geven want jebhoort niks meer van dan

Satinpantie

Toogplakker
18 aug 2020
81
64
En als ik gevraagd wordt om een telefoonnummer geef ik dat alleen met toestemming van de betreffend dvp.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
En dan wil ik nog aan toe voegen dat een telefoon nr. meestal op een screenshot staat van een paar pagina's ervoor. Dat had ik een paar keer meegemaakt. Tja blijven beginners😅

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Geef alleen nr als dame daar toestemming voor geeft. Dat gevraagd via pb hangt me de keel uit haha

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Gdpr geldt ook in inofficiële sectoren of privéleven. Ik weet dat het in het beroepsleven wel eens gebeurt ('ik moet dit commissielid xy dringend spreken, heb je diens nummer?'). In de pay6 scène zou je dames hebben die dat goed zouden vinden in het kader van de omzet. Maar ik ben mij vrij zeker dat in een geval op die manier de nummer aan een stalker heb doorgegeven die de dame met een nieuw nummer juist wou ontwijken. Dus sindsdien ben ik daarmee voorzichtig. Los daarvan zijn de nummers ook vaak na een tijd niet meer in gebruik.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Als er ene een telefoonnummer van een een dvp vraagt, gewoon voorstellen om te ruilen voor het nummer van zijn vriendin :sneaky: Dan hebde d'r misschien zelf ook nog iets aan.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
En als ik gevraagd wordt om een telefoonnummer geef ik dat alleen met toestemming van de betreffend dvp.
Mee eens. Kreeg ook het verzoek en heb aangegeven dat ik het op mijn volgende bezoek aan de dame zou vragen. Gast bleef maar zeuren wanneer ik dan ging en dat ik ook kon appen. Houdoe dan maar he! Heb hem succes gewenst :ROFLMAO:

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Er zijn er een paar die mij het nummer van een dame vroegen.
Zij wilde niet dat ik dat doorgaf, maar vroeg hun nummer en foto.
Dan zijn ze dan niet bereid om te geven.
Kortom ze willen allemaal foto's, nummers etc van de meiden hebben maar sturen zelf niks.
Dan houdt het snel op

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Hoezo? Het is toch logisch dat een aanbiedster toont wat ze te bieden heeft? In de supermarktfolder staan toch ook foto's van wat ze verkopen, en niet van de klanten. Waarom zou een klant aan een dvp dan vooraf een foto moeten geven?

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Als je een pak erwten ziet, zie je het pak. Toch ook niet de erwten die erin zitten.
Wat een domme vergelijking.
Er zijn vrouwen die wat opsturen en nog blijven er kerels om meer foto's vragen.
Je ziet in de folder toch ook maar 1 foto?

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Wat een geziek hier allemaal, lijkt wel een stelletje kleuters ze vragen mij wat ik ben zielig. Wat erg je ĥoeft er niet op te reageren, als er wat gevraagd wordt. Het is heel simpel of je geeft het if niet. Maar dan hier te gaan zeuren, lijkt wel een ouwe wijfen club.

Jesse.V

Snuffelaar
5 aug 2018
2
0
Het blijft steeds hetzelfde verhaaltje, ik heb heel veel geschreven (kijk mij eens goed zijn) en heel veel nummers en er zijn steeds mensen (die moeten zelf ook eens schrijven zodat ik hen nummers kan vragen) die erom vragen. Misschien ook stoppen met schrijven dan, want daarmee ontstaat juist de vraag naar meer informatie. Voor de duidelijkheid, voordat de haantjes weer gaan kakelen, ik vraag niet om nummers en ik schrijf mijn ervaringen niet op, ik lees alleen om te vergelijken of ik dezelfde ervaring heb.

Terug
Naar boven