Te groot geschapen.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
213
Heb rond gekeken op dit forum en zoek fucntie gebruikt maar kan er niets over terug vinden.

Punt is ik ben niet zo groot geschapen (18cm) maar merk bij veel dames dat ze het als "excuus" gaan gebruiken om diepe penetratie tegen te gaan. Aka het 3-4x zeggen en dan moeilijke houdingen of jammeren niet te diep (zowel ncz als mc). terwijl dat nou juist zo lekker is...

Gezien ik niet de enige kan zijn met zo een gemiddelde jongeheer vraag ik me af wat doen jullie eraan als je zoiets overkomt want voormij is het echt weggegooid geld als het zo begint

PrinceCharming

Toogplakker
23 mei 2016
111
46
In zo'n geval denk ik aan Donald Trump, daardoor verlies ik minstens 2 cm aan erectielengte, en een beetje aan diameter :D

Maar serieus, ik denk niet dat je er veel aan kan doen, misschien een positie waarbij je minder diep kan gaan of meer genot hebt met druk teggen de wanden ( gekanteld) in plaats van diep te stoten

A

Anonymous

Guest
18cm is iig langer dan wat de statistieken ons doen geloven. 15cm schijnt 'normaal' te zijn.
En itt wat veel mannen denken, meiden vinden een lange lul helemaal niet prettig omdat je dan tegen de baarmoedermond stoot en dat schijnt een niet plezierige ervaring te zijn. Ze hebben liever een dikke lul dan een lange...
Dit ter info ;)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Gelukkig heb ik een dikke en heel rechte l.l! Van goede lengte.
Ben het niet ....

;)

Noorman

31 aug 2016
1.194
112
Dan ben je mooi de lul met zo'n lul .

Maar wees zelf geen te grote lul om te denken dat je pas geniet als je je lul er helemaal in frot .

Respecteer de dame zij moet na jou nog paar uurtjes zich laten naaien .
Als dan alles al is gesloopt door een lul met een grote lul .
Worden ze de volgende keer wel voorzichtiger .

A

Anonymous

Guest
Mijn ervaring is ook met dvps dat ze het niet echt fijn vinden als er een klant komt met een grote lul. Zelf ben ik gemiddeld geschapen (16 cm) maar heb wel redelijk dik lid. Dames vinden vaak de dikte wel prettig (met name de eikel) En natuurlijk maakt het ook uit of je een beetje rustig aan doet of dat je ligt te rammen alsof je leven er vanaf hangt. Ik heb nogal eens een goed gesprek met een dame (en eentje in het bijzonder) waaruit blijkt dat de "heren" nogal eens ruw zijn. Dat in combinatie met een grote lul is niet zo fijn. Hebben ze nl met 2 grote lullen te maken. :mrgreen:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Ik ben zelf gemiddeld geschapen 18cm dat vinden een hoop dames toch net te groot je kan dan niet lekker diep of wat harder stoten, zoiezo luister ik altijd netjes naar de dames als het zeer of pijn doet. Vaak mag je dan ook alleen missio en geen ander standje doen,, altijd jammer maar de meeste die nzc aan bieden kan ik wel altijd lekker neuken in meerdere standjes. Heel ge varieerd allemaal.. ;)

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
213
Tis dat niet dat het rammen moet zijn ofzo maar als dat allemaal zo krampachtig gaat direct handjes ertussen enzo. tis niet alsof ik met een toeter van 25 cm volle bak kom gaan eh.

Maar die laten je gewoon direct al nie rustig ff de spotjes zoeken verpest gewoon de hele beurt als je je gereedschap niet deftig kunt proberen hoever etc

A

Anonymous

Guest
Ik heb 2x relatie met een Dvp gehad. Kan van nabij vertellen dat lengte EN dikte beide voor BIJNA alle dames een groot probleem vormen. Nog meer als zo iemand er nog eens ruw mee tekeer gaat. Pijn aan baarmoederwand voor dagen, ingescheurde vagina zijn geen uitzondering...welke dames houden het zogenaamd wel vol: cokesnuivers en masochistische dames. Ook negerinnen Balen van de maat van de pikken van veel donkere mannen en hoe ze er als een sm-toy mee tekeer gaan.
Helaas zijn er maar weinig mannen die doorhebben dat vrouwen meer gaan voor sensueel dan voor keihard doorneuken.
Gelukkig ben ik normaal geschapen. Groot is een groot nadeel.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Heb in het geheel geen grote lul, zeg maar de gemiddelde lengte. Maar, telkens zijn de vrouwtjes aangenaam verrast en krijg ik steeds de opmerking dat mijn instrument groot is. Zij bedoelen dan niet de lengte maar de dikte. Dus ik moet met sommigen hierboven akkoord gaan dat vrouwen liever een
kleine plezanten dan een lange ambetanten hebben.
Wel heb ik in mijn 30-jarige wandelcarrière maar 2 maal meegemaakt dat dames toch een probleem hadden met de dikte van mij lul. In beide gevallen ging het om dametjes van klein en fijn postuur (+/- 1,50 m). Dat was 1 keer mc en 1 keer zc.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Met een lengte van 18 cm ben ik iets bovengemiddeld geschapen. Ik krijg ook wel eens de opmerking anaconda wat ik wel grappig vind. Voor mijn lengte is ie zeker niet echt dik. Heb al veel gangbangs meegemaakt en dan heb ik het soms te doen met de dames die dikke lullen van 20+ zien moeten te verwerken.

Ik heb een vaste dame die ik altijd zonder neuk en helaas het standje cow-girl wil ze niet met me doen omdat ze mijn lul net iets te groot vindt. Heb haar in de begintijd wel eens in cow-girl geneukt maar dat vond ze niet echt aangenaam.Voor de rest zegt ze dat mijn lul voor haar gemaakt is :lol: Als ik haar in doggy neem moet ik eerst voorzichtig en niet te diep stoten en daarna krijg ik alle vrijheid. Het rustig aan beginnen in doggy hoor ik wel vaker. Geen probleem want ik wil de dame geen pijn doen en zij moet er ook van kunnen genieten. Heb wel regelmatig het probleem dat de standjes plat doggy en cow-girl niet mogelijk zijn maar of dat te maken heeft met mijn penisgrootte?

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Als goede vriend van huisarts weet ik dat de meeste nogal overdrijven over hun penislengte, als ik hem moet geloven haalt de meerderheid de 18 cm echt niet. Hij vertelde me laatst nog dat er heel wat jongens rondlopen met idee in hun hoofd dat ze een "kleintje" hebben terwijl ze gewoon een normale penis hebben. En hij heeft er al heel wat gezien.
De meeste mannen die bv naar gangbangs gaan zijn de mannen met een bovengemiddelde penis, de meerderheid van de mannen loopt niet graag te koop met hun normale penis en denkt al snel dat ze onder de maat zitten. ( Die informatie kreeg ik van een dame uit het vak, mocht dit niet juist zijn dan mag een ieder dit tegenspreken.)

Zelf hoor je mij niet klagen, de vriendinnen en betaalde contacten heb ik nooit horen klagen. Het is ook wat je ermee kunt en wat je verder doet tijdens de daad.
Het voordeel van een normale penis is dat deze in alle gaatjes past en de vrouwen, transen, travjes nooit klagen over pijn en je lekker alle standjes kunt uitvoeren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Klopt inderdaad dat op gangbangs de meeste mannen bovengemiddeld geschapen zijn want mannen met een normale penislengte of iets daaronder schamen zich (een beetje) daarvoor t.a.v. andere mannen dus daarom zie je er dus niet zo heel veel. Ik hecht er ook niet zoveel waarde aan maar met een kleine of normale penis ondervind je minder weerstand als je je lul naar binnen brengt en het is nou eenmaal wat lekkerder neuken als je wat weerstand voelt als je bij een dame naar binnen gaat en een dame kreunt er dan wat eerder bij.

Bovendien heb je ook dames die het lekkerder vinden om een bovengemiddelde of grote lul te ontvangen. Ik weet dat de mijne zeker 18 cm is want heb hem op de juiste manier nagemeten en ik krijg regelmatig opmerkingen over mijn penislengte. Bij mij valt het misschien wat meer op omdat ik nogal slank ben en dan valt het wat meer op als je bovengemiddeld bent.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik heb geen lange maar wel een dikke en nog belangrijkste 1 die groeit tijdens de sex wat mijn partners telkens supergeil en heet vinden, alsof er een verrassing gebeurt.

In het begin van de date (bij pay-ladies, non-pay en mijn exen) is hem klein en na paar keren in handje, mondje, kutje en kontje zijn geweest wordt hij veel groter. Wat de vrouwen blij maakt.

Vooral omdat ik grote ladingen spuit, klagen ze nooit. 1 zei zelfs: liever een kleine die dikke laag sperma geeft dan een grote met kleine druppels:) Haha.

Wat telt is wat je ermee doet en dat je plezier hebt, liefst ook de dame hè.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
213
imho 20+ is echt groot

12-18 en alles daartussen is low end tot high end gemiddeld dus niets ongewoons en het grootste deel van de nl/be bevolking wandelt (pun intended) met zoiets rond.

kan uit ervaring vertellen dat je met 18 cm tot er al achteraan moet om dames pijn te doen aka het wel een beetje opzoeken als je gewoon lekker bezig bent en goed opwarmt is het nooit een probleem geweest bij mij. vouw je nou de beentjes in je nek en ga je ervoor sja dan kan je dat wel verwachten maar dat lijkt me niet zo gek

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Grote voordeel is ook dat ze graag anaal willen doen: dames, gays en shemales. Is toch leuk als je Bi bent en een dikke maar geen lange hebt haha.
Het opgevuld zijn, dit gevoel, is voor iedereen (ook voor mij met mijn anale vibrator) het lekkerst en belangrijkst. Niet hoe diep maar hoe vol is volgens al mijn sexpartners wat telt:).
Altijd goed smeren: genoeg spuw, voorvocht, kutvocht of glijmiddel helpt telkens. Ik heb veel voorvocht en snel dus bij mij wordt het rap glibberig en glijdt hem vlot binnen, zelfs bij dames die niet graag anaal doen.
Ook steeds zacht zijn, respect voor jouw partner. Doe ik ook altijd bij mijn Latijns dansen lol.

A

Anonymous

Guest
Hier nog nooit problemen gehad met mijn lul van 17 cm wat een normale lengte is. Altijd zonder problemen en zonder glijmiddel in hun kut en kont kunnen glijden. Heb een normale lul qua lengte en dikte. Heb wel een grote volle balzak.Vrouwen willen oraal goed verwend worden, een man die lang hard kan blijven en meerdere keren na elkaar kan klaarkomen en veel kan spuiten.

Terug
Naar boven