Tara - Zwolle

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Deze licht getinte volgens mij Iraanse prachtige dame bied ook nzc aan. Dit alleen als je haar goed geil krijgt en hier wilt zij geen extra geld voor. Ik snap niet dat deze dame nog niet eerder beschreven is.

Zij is samen met Bella of house of dreams de mooiste popje die zc doen. Ik lees hier veel recensies over uitgeleefde dames, waar zijn sommige toch soms mee bezig?!?!

Blijkbaar werd dat nzc bij deze dame te vaak gedaan en gevraagd waardoor er nu een waarschuwing staat dat je stiekem de condoom er niet af moet halen.

https://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/562409-Ik-ontvang-in-Zwolle/default.aspx

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Back-up van de advertentie (die soms offline staat):

Tara - Ik ontvang in Zwolle
www.kinky.nl/id=562409
> advertentie aangemaakt wo 23-11-2016

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
javaanlover zei:
Deze licht getinte volgens mij Iraanse prachtige dame bied ook nzc aan. Dit alleen als je haar goed geil krijgt en hier wilt zij geen extra geld voor. Ik snap niet dat deze dame nog niet eerder beschreven is.
Dat is uit eigen ervaring?

Blijkbaar werd dat nzc bij deze dame te vaak gedaan en gevraagd waardoor er nu een waarschuwing staat dat je stiekem de condoom er niet af moet halen.
Ik zou gezien de advertentie tekst juist denken dat de dame in kwestie absoluut niet gediend is van nzc.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
mxl zei:
javaanlover zei:
Dat is uit eigen ervaring?

Ik zou gezien de advertentie tekst juist denken dat de dame in kwestie absoluut niet gediend is van nzc.

Beetje een azijnzeikerd reactie op mijn bericht. Hierbij een recensie van iemand anders op hookers uit 2015.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Lijkt mij day Elle recensie welkom is javaanlover en ik ben vast niet de enige die daar zo over denkt!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo opgeruimd allemaal weer, gaan we on-topic verder dames...

johndolan

Snuffelaar
6 aug 2018
12
1
javaanlover zei:

Zij is samen met Bella of house of dreams de mooiste popje die zc doen. Ik lees hier veel recensies over uitgeleefde dames, waar zijn sommige toch soms mee bezig?!?!

https://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/562409-Ik-ontvang-in-Zwolle/default.aspx

Ik heb contact via app gehad en ze zei dat ze geen nzc aanbied.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Ja,heb je goed gedaan om het door de telefoon te vragen. Hoe vaak wordt er gezegd om het niet door te telefoon te vragen. Ik heb toch geschreven dat je tijdens de date haar geil moet maken.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
ja wat zijn we weer lekker slim bezig!als niet in adje staat nooit om vragen, ennnn als dame voor veel in is en bent een gentlemen, alle tijd nemen haar te verwennen dan.....zal je zien dat je bij veel dames een heel eind gaat komen, niet misschien de eerst keer maar uiteindelijk bij de meest is mijn ervaring. voor een echte mooie meid moet je dit over hebben. :mrgreen:

Terug
Naar boven