Taquila - Rotterdam

Calvinharris

Toogplakker
7 jun 2019
80
58
Ja deze chik was ook op sexjobs had ik ook afspraak maar kwam. Klein donker meisje opeens naar me.toe van ja bij mij betalen en dan wacht ze naakt in hotel.kamer op mij. Nou ik ben maar weg gegaan vertrouwde het niet. Maarja op fb had ik haar gevonden onder de naar suella. Ja ja een lekker halfbloedje maarja die zit nu dus in Duitsland ofzo wat ik hier lees.

Calvinharris

Toogplakker
7 jun 2019
80
58
johanalmelo zei:
Ik ben afgelopen dinsdag bij haar geweest. Ze ontvangt, idd samen met haar donkere vriendin, in betreffende hotel. Vind ik altijd vervelend want je moet dus altijd langs de receptie. In dit geval een man die je dus raar aankijkt als je zegt dat je op de 1e verdieping moet zijn. Op de kamer waren allebei de meisjes. De donkere gaf aan dat Tequila het ook zonder deed. Ok, dan wordt het Tequila dus. De donkere verliet de kamer. Taquila gaf aan 19 jaar te zijn (foto met al die krullen klopt) en het werk al wat langer deed. Ik vroeg: hoelang. Een week zei ze. :?
Eerst even een beetje opgefrisd en daarna op bed gaan liggen met haar. Ik vraag altijd wat ze lekker vinden en ze zei beffen. Nou, kwam dat effe mooi uit. Ik ook namelijk. Ik hou ook van gepijpt worden, maar onervaren meisjes kunnen daar meestal niets van, dus dat maar overgeslagen. Zoenen ontweek ze en aan haar borsten zitten vond ze ook niet lekker. Ben haar gaan beffen en viel toen bijna van het bed. Je merkte direct dat ze dat lekker vond en ze werd dus al snel ontzettend nat. Ze gaf een paar keer aan dat ik even moest stoppen. Of dat nu was omdat ze even op adem wilde komen of anderszins, weet ik niet, maar op een gegeven moment ging ik effe lekker door en je voelde gewoon dat ze het niet meer hield. Ze probeerde het nog wel, maar op een gegeven moment kwam ze schokkend klaar. Ze draaide zich op haar zij, dus ik zag mijn kans om zijdelings in haar te schuiven. Wat een lekker kutje. Even zo geneukt en toen haar op de rug gelegd en verder gegaan. Is altijd wel een mooi gezicht als je dan zo'n leuk meisje recht in het gezicht kan kijken. Even zo bezig geweest en gevraagd welk standje ze lekker vind. Doggy dus. Ik draaide haar zo dat ik ons in de spiegel kon zien. Eventjes op zijn hondjes en toen viel ze terug op haar buik en heb ik haar lekker van achter volgespoten. Al met al een lekker meisje, maar wel met weinig ervaring. Ik hou daar soms wel van. Dus zie jullie kans schoon. PS Prijs was 100 euro voor half uurtje.
Hsj

Terug
Naar boven