Tanya - Rotterdam

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ben er vandaag geweest.Ze ontving me in een hotel aan de 's Gravendijkwal. Ze stuurde me eerst naar een nummer aan de overkant zodat ze mij kon goedkeuren, maar dat adres had ik door google search gehaald en bleek een huisartsenpraktijk te zijn.
Belde haar toen terug dat ze mij het nummer moest geven of ik zocht iemand anders en toen kreeg ik pas het juiste nummer door.

Tanya is wel de dame van de foto, maar de foto's zijn mooier dan de werkelijkheid so to speak. Ze woont hier ook al een tijdje, want de voertaal was Nederlands. Een half uur bare kost €100. Ook zij heeft last van het no finish inside syndroom. Ze wilde geen kinderen en slikte geen pil. Maar toen ik van het kutje naar het kontje wilde wisselen, bleek anaal er ook bij haar voor de vorm bij te staan als optie.
Dus nu had ik HET HELEMAAL GEHAD. Ze is nu al de zoveelste die gewoon liegt op haar profiel. Bare aanbieden, maar het niet doen, idem voor anaal en tongzoenen. En bij haar is het een bewuste keuze, want zoals eerder gezegd spreekt ze gewoon Nederlands. Pure misleiding dus...

Heb d'r beentjes in m'n nek gelegd en heb een lading zaad die ik een week had opgespaard zo diep mogelijk in d'r poes gespoten. Ze was lichtjes geïrriteerd, maar dat kon me niet bommen. Ze dook toen snel onder de douche en kwam er een stuk vriendelijker onder vandaan.

Ik denk dat ik voorlopig even stop met wandelen. Ik merk dat ik licht misogyne neigingen begin te krijgen... :x

A

Anonymous

Guest
Was er al bang voor. En ja, ik ken die gevoelens. Heb het wel gezien met de betaalde sex. Paar jaar geleden zaten er nog wel leuke dames tussen, maar de laatste tijd is er geen lol meer aan.

A

Anonymous

Guest
Ja, als je tegen beter weten in die Oostblokkertjes blijft opzoeken, stop je vanzelf wel met wandelen...
Blijkbaar zijn zij beter bekend met een Hollands gezegde dan veel van ons hier: "Veel beloven en weinig geven, doet de zot in vreugde leven :D :D :D
Als er niet zoveel steeds weer naartoe zouden gaan, sterft het vanzelf uit en zouden we misschien wat meer kwaliteit van "eigen bodem" tegenkomen. Maar zoals de kassen worden bevolkt door Oostblokkertjes, zo is het nu ook met de prositutie. Talent van eigen bodem krijgt niet eens een kans. Want daar zijn de wandelende tuindertjes te gierig voor...

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
141
32
@ SS_Trunks,
Hoeveel oostblokkers hebben al tegen je gelogen voordat je het (NU HELEMAAL ZAT BENT) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
rockguy zei:
@ SS_Trunks,
Hoeveel oostblokkers hebben al tegen je gelogen voordat je het (NU HELEMAAL ZAT BENT) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ben de tel kwijt geraakt :oops:

Terug
Naar boven