Tanja, Ede (Cumdump)

Jan34mx

Toogplakker
5 mei 2023
33
13
Kom er net van af afgesproken op locatie ze kwam zelf 5 minuten later met haar auto. Ben na haar toe gelopen en achter in het busje gesprongen en me uitgekleed (busje is wel klein ) en ze begon me heerlijk zonder te pijpen ondertussen heb ik haar gevingerd en ze was strak van onder. Na heerlijk te zijn gepijpt kwam ze op me zitten en heb ik haar lekker vol gespoten. Schade 100 voor cumpdump max 20min.

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Weet niet wat voor labiel figuur hier nu weer achter zit, maar sporen doen ze niet.
Had afgesproken, maar halverwege onderweg kreeg ik een heel aardig appje waar ik uit opmaakte dat de date niet doorgaat.
Voor diegene die ook een keer wil gaan...
Ze vraagt om een live locatie en jij deelt een plaatje. Ik snap dat ze daar argwanend van wordt, zo'n plaatje heeft iedereen zo nagemaakt natuurlijk. Voor hetzelfde geld als je gewoon live had gedeeld was er niks aan de hand

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Ik heb haar daarna mijn live locatie gegeven. Ben trouwens niet de enige bij wie ze dit doet.

totallekker

Toogplakker
22 mrt 2023
33
35
Hier zelfde verhaal; je praat met haar over de app en probeert af te spreken en zij antwoord dan niet meer en is verbaasd dat je wat anders bent gaan doen… ja duuuh

M&m

Snuffelaar
19 okt 2023
9
7
gisteren afgesproken in wageningen, ze kwam zelf aan in een bus afspreken ging perfect ..........................in busje ligt een matras en ze laat zich gewillig volspuiten.....geen problemen verders gehad en ze heeft iets buikje maar verders niet verkeerd.

Terug
Naar boven