Tanisha - Haarlem

kwilr

Toogplakker
1 jan 2017
105
31
Ik heb haar vorige week bezocht. In de app komt ze leuk over en ook een leuke profielfoto. Rekent voor een uur all in € 230,- In principe veel te duur maar door haar tekst en profielfoto toch de gok genomen. Appen gaat trouwens moeizaam en er zitten soms uren tussen, voordat ze weer reageerd. Uiteindelijk afgesproken en zou het nummer krijgen zodra ik in de straat was. Nadat ik me gemeld had een berichtje nog 10 min. Na 20 min. nog steeds niets gehoord en ben onverrichter zaken weer naar huis gegaan. Dag later appje met excuses en dat ze het goed zou maken. Vervolgens kreeg ik bericht voor half uur € 250. Heb gemeld dat ik terug ga en af zie van de afspraak. Vervolgens, vanwege de slechte communicatie stelt ze voor 200 voor een uur en dat de service van haar heel bijzonder is. Goed, toch heengegaan en uiteindelijk ook het huisnummer gekregen. Slanke dame deed open en na de financiele verplichting kon het dan eindelijk gebeuren. Was trouwens wel een bende in huis maar dat kwam, omdat ze net vehuisd is. Beetje zoenen en vervolgens wilde ik haar beha uit doen. Dat deed ze niet want ze was meer dan 40 kg! afgevallen en het waren nu theezakjes waar ze zich voor schaamde. Ik wilde een deel van mijn geld terug maar ze heeft me uiteindelijk overgehaald toch te blijven. Nou de seks was belabberd en eenmaal klaar was het over ook. Deze dame isabsoluut het geld niet waard.:mad:

Marcusligt

Snuffelaar
28 dec 2020
23
1
Edit moderatoteam: volledige quote verwijderd.

Ik heb dezelfde ervaring, er is niet normaal te appen met Tanisha omdat ze steeds maar kort online is en daardoor steeds laat reageert, meteem 15 a 30 minuten later. Uiteindelijk heb ik een tijdje terug met haar afgesproken en heb ik niet te ver van de IKEA in Haarlem 30 min zitten wachten en haar nooit gezien, blij toe denk ik nu ik je verhaal lees, een vriendin zat in de problemen zei Tanisha!!
Toen ik na het niet doorgaan van de afspraak even op research uit ging, kwam ik er achter dat Tanisha een tijd lang foto's heeft gebruikt van ene Coco, die foto's kwamen rechtstreeks van de insta account van die Coco. Ik heb het sexjobs gemeld en ook gebeld en iemand gesproken, maar ze doen er niets mee. Sindsdien gebruikt ze die foto's niet meer. Verder denk ik dat Veronica en liza die ook adverteren op sj in haarlem dezelfde vrouw zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als de communicatie al zo moeilijk en traag verloopt zegt dat al vaak veel.
Ik neem dan de moeite al niet meer en in dit geval maar goed ook dus.
Wel lullig voor jou maar anderen zijn nu gewaarschuwd, dank daarvoor.

Terug
Naar boven