Tampa Fla.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Odyssee at 2001 Dale Mabry is een typische Tamap Topless Club met $20 inkom, $ 30 voor een goede lapdance met echt mooie meiden van 20 tot 30 jaar.

Degene op mijn schoot wilde duidelijk meer en ik, dat was ook duidelijk, ook. Mijn geluk was een tropische onweersbui die het voor Da onmogelijk maakte om naar huis te komen. Dus bleef ze de nacht bij mij in het hotel dat op 5 minuten lag. Da was een prachtige Latina met niet te veel kont. En ze was erg blij dat ze bij me mocht slapen.

De eerste deal was geen seks en geen kosten. Toen we samen lekker in bed lagen dacht ik dat er wel iets gratis te regelen viel. We wreven elkaar lekker op, maar ze was erg duidelijk geen geld geen seks.

Uiteindelijk afgemaakt op $150 plus ontbijt. Geen condoom gezien en toen ze uiteindelijk om 11:00 uur na het ontbijt op bed vertrok was ik echt helemaal leeg maar zeer gelukkig.

Uiteraard terug geweest en nog een ronde kunnen regelen. Maar ja, toen was het goed weer en dat betekende $ 200 voor een uurtje. Dat komt niet in de buurt van de eerste deal, maar is nog steeds goed voor dit gebied.

Terug
Naar boven