Tamara - Heerenveen

Jan197721

Toogplakker
30 dec 2019
79
19
Waar is ze?

Sprak met haar af bij parkeerplaats Action. Stapte in. We gingen naar een plek buitenaf en hadden in en rond de auto sex. Vaak pijpdates, soms neuken bare. Een keer of 10 met haar afgesproken. Was slanke jonge dame. Oostblok komaf met bril. At veel chocolade als we heen reden. Wie weet meer over haar ?

A

Anonymous

Guest
Ik heb zelf nooit met haar afgesproken, maar ik weet bijna zeker wie je bedoeld, ze stond altijd op Kinky als ik het goed heb en ze had volgens mij ook een draadje op hookers (toen hookers nog goed was). Er is hier een nieuw forum member, bigpapa en hem herken ik van Hookers en volgens mij is hij er ook weleens geweest, zou je een berichtje naar hem moeten sturen.

En mocht je een telefoonnr. bemachtigen of zoiets dan zou ik die graag ook willen hebben.... ;), maar ik acht die kans vrij klein....

https://www.hookers.nl/forum/privéo...nd-algemeen-privéontvangst/page16#post1943270

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Hallo ik zie dit nu pas hier staan, heb al een berichtje gehad ja , ik ben ook op zoek naar deze mooie dame , ik heb haar wel een paar x haar gezien bij de jumbo op de greiden , maar helaas niet haar kunnen aanspreken ik heb haar meerdere malen thuis gehad ,ze is lief en gaat er 100% voor , ik hoop haar nog weer eens te zien in Heerenveen dan probeer ik haar aan te spreken, jullie ook nog niks gezien of gehoord zeker , ik zoek vaak advertenties na maar helaas , haar laatste naam was barby. Maar ik ben bang dat ze hier niet meer woont , ik wist dat ze achter het station woonde , trekker, barten in die omgeving , graag hoor ik als jullie al wat gespot hebben

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Ik zie haar regelmatig in Heerenveen in het winkelcentrum op de greiden , maar er is altijd een man bij volgens mij haar vriend , zij ging al met hem toen ze ook sexdates deed dus hij weet ervan , maar ik heb nog geen goed moment gekregen om haar te vragen , als ik dat heb dan probeer ik een afspraak met haar te krijgen ze ziet er nog mooi strak uit ze draagt altijd mooie leggings zodat haar mooie kontje zichtbaar mooi is en dat weet ze . Heb fij e sex met haar beleefd en paar x heb ik haar mogen volspuiten tenslotte zij zat boven op mij en als ik klaar kwam bleef ze heerlijk na zitten langzaam te bewegen op mij zodat ik alles tot de laatste drup in haar spoot , ik wens echt haar weer eens te mogen daten

Bloopers-1876

Toogplakker
25 jul 2015
103
16
Nee dit is haar niet.

Deze Tamara ontvangt nu in Zuidwolde.
Daarvoor in Emmen en Assen.
Deze is erg duur 300 voor een uurtje.

Bloopers-1876

Toogplakker
25 jul 2015
103
16
Nee dit is haar niet.

Deze Tamara ontvangt nu in Zuidwolde.
Daarvoor in Emmen en Assen.
Deze is erg duur 300 voor een uurtje.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Nee dat is zij jammer genoeg niet ,gisteren heb ik haar gezien in het centrum, ze is er wel dus maar hier adverteerd ze niet jammer genoeg , misschien gaat ze naar een andere provincies toe geen idee , het lijkt mij dat ze het werk nog wel doet ? Want ze hield er zeker van ik als ik de kans kan krijgen dan ga ik haar eens benaderen ze is nog lekker strak om te zien dan denk ik bij mij zelf ,zo die heb ik ook mogen volspuiten in haar mooie kutje , ik denk dat als ik haar aanspreek een behoorlijke kans gaat maken om haar weer te nemen

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Vind het toch normaal als je iemand aanspreekt die 2 berichten eerder heeft gereageerd en daar antwoord op geeft tegen diegene speciaal bedoeld, bij andere forums hoor ik daar eigenlijk niks over ,maar hier schijnt het een dingetje te zijn ,ik zal er rekening mee houden

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Weet ik niet, heb haar wel op Facebook, maar ze heeft berichten uitgeschakeld ik acht dat ze hier niet meer is helaas, kijk jou vorige post heb ik ook gereageerd

Naaktekut85

Snuffelaar
2 nov 2022
16
15
Ik ken haar nog onder de namen Sabrina, Cindy en Barby

Ooit eens opgepikt bij de MAC-D en naar industrie terrein gereden voor een NZC Cardate. Maar dat is al bijna 10 jaar geleden denk ik. Toen adverteerde/werkte ze ook nog in een Club in Heerenveen.
Jammer dat ik haar nooit meer getroffen heb, ze zag er erg lekker uit

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Naaktekut85 ik was haar naam inderdaad kwijt maar zij adverteerde toen onder de naam Barby. Volgens mij toen nog op Speurders. Volgens mij was ze best druk. Haar lichaam was erg mooi en fris. Ik had een royale bestelbus toen met een matras er in dat was voor het daten prima 😊 ik vindt cardates niks aan. Waarschijnlijk geniet ze nu van haar pensioen

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Ik weet dat ze sinds vandaag in Leeuwarden is , als ze haar hobby weer gaat oppakken dat weet ik niet, ik heb het gezien op haar Facebook, dus wie weet ,dan zou ik het graag te komen weten

Terug
Naar boven