Tamara Gent

paradox123

Toogplakker
13 mei 2015
94
12
Ben ook wel nieuwsgierig naar dit vrouwtje. Ze antwoordt op vragen via mail maar wel op korte en vreemde manier. Waarschijnlijk met smartphone ofzo. Tussen elk woord staat er een punt. Ik vind het wel gewaagd dat ze adverteert onder haar schijnbaar echte naam. Ik weet niet goed wat te denken over haar. Hopelijk binnenkort meer nieuws....

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
Hmm,

ik zal dan maar eens een afspraak maken, als ze in mijn buurt haar activiteiten ontplooit...
Ik kan immers in tegenstelling tot vroeger niet meer lange(re) tijd aan verplaatsingen spenderen ...

In de loop van deze week waarschijnlijk een review, tenzij de afstand dus te groot was ...

A

Anonymous

Guest
Dame heeft wel een hoge junken-/gebruikersuitstraling...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
PeeweeHerman zei:
Dame heeft wel een hoge junken-/gebruikersuitstraling...

Ik kan me je idee daarover wel voorstellen.
Anders in ieder geval een zeer vermoeiend en slopend leven zonder veel slaap.
Zal mij benieuwen....

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
De telefoon wordt niet / nooit opgenomen. ..

"Voicebox" vol...

Ander en beter zullen we maar zeggen....

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Nog niemand een date met haar kunnen regelen? Alvorens ik naar Gent afreis (flinke afstand) zou ik graag een recensie lezen..

4fun

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
Tamara is opgedoken.... :D

In de eerste helft van deze week nog komt een recensie in het juiste subforum.

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
En zoals beloofd mijn recensie.

Heksje contacteerde Tamara een kleine tien dagen geleden, en dacht eerst dat het een verloren zaak zou zijn: voicemail was vol en telefoon werd niet opgenomen. Ook een SMS bleef onbeantwoord...

De zin leek voorbij en miniheksje (of is het maxiheksje? ik ben er nog niet aan uit) leek verder op zoek te moeten...

Tot een aantal dagen geleden ik een antwoord kreeg op mijn SMS van een week geleden. Enfin, om een lang verhaal kort te maken: ik kon afspreken op een daghotel, of bij haar thuis. Ik koos het laatste. Een aantal SMSjes op die dag zelf later, klopte ik aan in een armere wijk te Sint-Amandsberg (Gent) (vertaling: bel niet want de net niet meerderjarige zoon zit op de gameconsole en moet niet weten wat mama uitspookt).

De kamer is niet al te proper (afscheurend behangpapier, bevlekte lakens en tapijt op de grond)... maar daarvoor kwamen we niet eh....

Tamara zelf is zoals je op haar profiel ziet. Klein van gestalte met B-Cup en mooie platte buik.

Er werd gevraagd met of zonder condoom, en vervolgens afgerekend (was correct). Dan maar kleren uit en eraan begonnen. Zoenen werd vrij oppervlakkig gedaan, met het puntje van de tong, en dat was niet zo erg. Ik moet op dit punt opbiechten dat zij een fervent rookster is, en ik niet (waardoor ik toch al een aantal dagen de smaak van nicotine toch 'meesmaak'), bovendien mist zij de bovenste tanden, en zit daar een kroon te overbruggen.

ondertussen begonnen ook met strelen en zo komt de opwarming vanzelf. Uiteindelijk positioneerde ze zich onder miniheksje (of is het maxiheksje) en ging deze laatste aan het werk over de schaamlipjes naar het klitje en zo terug, af en toe eventjes ondiep erin... Een en ander werd geapprecieerd.

Aangezien Heksje van nature een beftekkeltje is, dan maar langzaam naar dààr gegaan met de tong. De poes rook mooi verzorgd, en Heksje maar aan het Vingeren en Beffen, likkend, een vinger verdween, gevolgd door een tweede en derde, die plagend in en uitgleden. (en er moet opgemerkt worden, dat ik er 90% zeker van was dat iets in het kutje verstopt was: enkel bij het plooien van de vingers kon, ik er voorbij en dieper in...)

Nadat ze een orgasme beleefd had, wou ze op zijn hondjes. Zo gezegd ... maar daar ben ik vrij vlug mee opgehouden: miniheksje (of is het maxiheksje) kon er niet helemaal in! er zat iets in de weg! (en aangezien het vrij lullig is om te vragen 'zit er iets in je doosje ....')

Dan maar woman on top - daar raakte mijn fiere soldaat toch wel helemaal in, en werd de lading mooi gedeponeerd...

Niettegenstaande er ong. 45 minuten van de 60 gepasseerd waren, volgde een deftige opkuis en dan naar huis...

Herhaling: tja de seks was niet slecht, maar de tanden eh .... (en de rokersmond... al viel dat laatste wel mee - Heksje befte er ooit eens eentje waarvan het doosje zelf al doordrongen was met nicotine ... dat was pas erg :roll: )

Link: http://www.redlights.be/profiel/tamara-serpieters?adult=1

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
Zie mijn recensie in het subforum Oost-Vlaanderen, ontvangst :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
jammer van zo`n ding in die doos want daar hou ik absoluut niet van.
je voelt het idd met je vingers maar ook met je lul, niet echt lekker en belemmert het lekker neuken en doorstoten.
snpa wel dat dames dat soms liever doen dan zo in hun doosje maar ja, ik vind het toch niks.

A

Anonymous

Guest
Bedoel je een pessarium voor 'het ding' dat in haar doos zat ?

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
Lol

Geen idee wat het was. Dat mag de volgende ontdekken :lol:

Groetjes...

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Bedankt voor je recensie Heksje, ik ga de gok ook maar wagen ;) hoe waren de orale kunsten van de dame, pijpt ze wel lekker diep? Mijn verslag vervolgt binnenkort.

4fun

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik mag hopen dat je daar niet 150 maar 30 voor betaald hebt...

13 mei 2015
1.163
462
Op mijn mail met vraag naar meer info kreeg ik dit antwoord: "Bij mij thuis of hotel van maandag tot vrijdsg vn9u tot1630.
Zaterdag van 12 tot 22u zondag dubbel.prijs. door de week 100 alles bespreekbaar behalve anaal mvg Tamke xxx"

Misschien als ik eens in haar buurt ben, dat ik ze eens een kans geef.

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
4fun zei:
hoe waren de orale kunsten van de dame, pijpt ze wel lekker diep? Mijn verslag vervolgt binnenkort.

4fun

Zou je me willen geloven als ik zeg dat we daar totaal niet aan toegekomen zijn? :oops: de "trekkunsten" waren wel netjes in orde ;)

Groetjes, medewandelaar.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak, dame geeft aan dat ze gestopt is helaas.

4fun

starsky

Snuffelaar
26 sep 2015
17
0
er ook eens geweest maar haar tanden mogen wel eens revisie krijgen nu is ze gestopt maar best :!:

Terug
Naar boven