Tamara - Breda

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ja dat was ook mijn idee :D

Haar even een mailtje gestuurd, goede prijzen.

Volgende is mogelijk. Neuken zonder condoom. Pijpen zonder condoom. Beffen. Vingeren. Anaal. Tongzoenen. Op mijn gezicht klaarkomen. Ik kan deepthroaten dus je kan je paal lekker diep in mijn keel stoppen en ik slik voor je door. Ik sta voor veel open :) 

Voor een half uurtje vraag ik 100,- en voor een uur 150

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Ze vraagt 50 euro vooraf te betalen zegt ze anders gaat date niet door

2sweet

Toogplakker
6 apr 2015
55
41
Nooit doen, sites staan vol met deze oplichters
Normaal gesproken is dit foute boelp

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
De dame van de foto heeft wel prive-ontvangst gedaan in regio Eeklo en laatste tijd in Antwerpen, maar weet niet of er nu iemand anders haar foto misschien gebruikt. Toen deed ze geen neuken zonder in elk geval.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ik heb haar een paar mails gestuurd en ik krijg toch wel een vrij normale reactie eigenlijk.

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
sandstorm zei:
Ik heb haar een paar mails gestuurd en ik krijg toch wel een vrij normale reactie eigenlijk.

Ik zou zeggen waag er 50 euro aan, maar de advertenties zijn al verwijdert van sexjobs zie ik ;)

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ik moet de voorgangers gelijk geven, te mijden volgens mij.

Voor het vastleggen van een afspraak dient er wel een aanbetaling van 50,- te worden voldaan. Dit om mezelf in te dekken dat men wel komt verschijnen en mij niet laten zitten. En de resterende bedrag kan je contant bij mij afrekenen. 

Ik hanteer nu bepaalde voorwaarden voor het inplannen van afspraken. Ik ben te vaak laten zitten en ook dat mensen hun afspraken last minute annuleren met een smoesjes. 

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Ik probeer nu de hele middag afspraak te maken maar geen reactie meer.
Snap er echt niks van haar Whatsappjes worden gelijk gelezen maar totaal geen reactie!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Geld aanbetalen en niet reageren op app-jes......tja
Dat lijkt een gevalletje te mijden dame lijkt mij.
Aanbetalen is altijd groot risico, 99% zeker dat je je geld kwijt bent.
Zelfs al zou het een tientje zijn, niet doen!
Ik zou het risico in ieder geval niet nemen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zelfs € 5,00 doe ik niet want dan hebben ze gelijk je Achternaam en Woonplaats en dat gaat ze geen kloten aan.

A

Anonymous

Guest
Ze probeerde het ook bij mij, of het een ze is valt ook te betwisten, ik denk eerder gewoon een ordinaire oplichtersbende, na het mailcontact is mijn mail geprobeerd te hacken, ook zo raar ineens.

Terug
Naar boven